2015-11-19, 05:48
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
JNu ligger det ett lik i min trädgård i sanctuary Verkar inte gå att få bort?? Tycker det är dåligt att man inte kan rensa bort gamla skelett osv.
Håll inne E kort så kan du lyfta bort liken.
Citera
2015-11-19, 05:51
Medlem
Gnuees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Concubine
Har förutom Dogmeat bara haft Lydia som companion, gillar henne egentligen men hon kan vara lite väl "god" ibland och har fått toffla några gånger för att hon inte snarare ska bli mer neutralt än positivt inställd till mig. Romance verkar vara ett möjligt alternativ så.. Men nyfiken på ett par grejer

Vilka companions har ni spelat med? Vilka är bäst på vad, sämst på vad? Vilken passar bäst för vilken typ av spelare? Och så vidare. (dölj spoiler när det behövs såklart)

Och en annan grej. Om man dismissar en companion man haft en längre tid till ett settlement, kommer då den npcen:s inställning till en ha förändrats om man efter en tid byter tillbaka till den om man haft en annan ett tag?

Senast redigerad av Gnuee 2015-11-19 kl. 05:53.
Citera
2015-11-19, 08:21
Medlem
Tercios avatar
Tyvärr visar bethesda igen att de inte fattar eller bryr sig om fallout-känslan det minsta! Man har producerat ytterligare en helt hjärndöd shooter men en ointressant historia precis som fallout 3. Väldigt synd. Men nu behöver jag ju i vart fall inte avsätta 50 timmar åt detta.

Senast redigerad av N3ss3 2015-11-19 kl. 11:44.
Citera
2015-11-19, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Tyvärr visar bethesda igen att de inte fattar eller bryr sig om fallout-känslan det minsta! Man har producerat ytterligare en helt hjärndöd shooter men en ointressant historia precis som fallout 3. Väldigt synd. Men nu behöver jag ju i vart fall inte avsätta 50 timmar åt detta.

Har vi spelat samma spel? Dialogerna är ju klockrena med en mängd roliga repliker. Många npcs man stöter på är kungliga (skeppet någon?)

Mvh
Senast redigerad av N3ss3 2015-11-19 kl. 11:44.
Citera
2015-11-19, 11:43
Medlem
N3ss3s avatar
Använd spoilertags när ni gåt in alltför hårt på storyn.

Fixat det i två överliggande inlägg.

/mod
Citera
2015-11-19, 12:54
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Använd spoilertags när ni gåt in alltför hårt på storyn.

Fixat det i två överliggande inlägg.

/mod

Uppskattas rikligt, även om man givetvis fick slutet spoilat för att man scrollade förbi på jävla 4chan under releasedagen

Tur att storyn aldrig är det man pysslar med ändå!
Citera
2015-11-19, 12:54
Medlem
McHammereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissedbyfire
Var FAN finns läkaren i Goodneighbor? Letat överallt.

Starta från de två shopparna du ser direkt när du kommer in i Goodneighbor, spring in i den enda gränden du kan ta för att gå vidare in i staden och det är verkligen den första byggnaden du ser, rakt fram.
Citera
2015-11-19, 13:56
Medlem
majorapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio

Början av spelet är väldigt dålig tycker jag själv men det blir mycket bättre. Var nära att sluta spela i början för att jag inte kunde sluta tänka på att Bethesda verkligen har noll känsla för stil och story.
Citera
2015-11-19, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majorapa
Början av spelet är väldigt dålig tycker jag själv men det blir mycket bättre. Var nära att sluta spela i början för att jag inte kunde sluta tänka på att Bethesda verkligen har noll känsla för stil och story.

Sämsta tycker jag är Vault'sarna, jag har varit i alla förutom ett nu och dom känns tråkiga på nå sätt. I fallout3/nv så letade jag alltid efter vaultsarna, dom var typ roligast att hitta och utforska i hela spelet. De olika experimenten som utförts där kändes spännande och relevanta för storyn och världen i spelet, men i fyran känns dom rätt trista. Och, dom är få.
Citera
2015-11-19, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Uppskattas rikligt, även om man givetvis fick slutet spoilat för att man scrollade förbi på jävla 4chan under releasedagen

Tur att storyn aldrig är det man pysslar med ändå!
Det förtjänar du för att du hänger på 4chan.

Måste bara rekommendera följande mod för alla bandana älskare som jag. Ser otroligt bra ut in-game.

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/439/?
Citera
2015-11-19, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagheteringenting
Startade spelet nyss och allt är i 3D grafik!?

Spelade senast igår och då var allt normalt. Någon som vet hur jag ändrar detta? Har kollat i grafikinställningarna men finns ingenting där.

Fy fan! 3D grafik? Måste vara en bugg...
Citera
2015-11-19, 16:40
Medlem
nedvins avatar
skulle jag kunna spela spelet på den här datorn? är helt kass på datorer så därför jag frågar

Nätagg: Fractal Design 600W
Moderkort: Asus B85M-G
Grafik: Asus Radeon hd 6870 1GB
Minne: Kingston HyperX Genesis 8GB DDR3 1600MHz
Processor: Intel core i5 4460 3,2GHz
Hårddisk: Seagate Barracuda 1TB sata

tacksam för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto