2015-11-08, 20:31
  #7069
Medlem
jirlows avatar
bradley såg riktigt bra ut, väldigt aggressiv.
Citera
2015-11-09, 09:09
  #7070
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
bradley såg riktigt bra ut, väldigt aggressiv.
Verkligen. En helt ny stil till.skillnad mot innan. Teddy Atlas är väl känd för att förespråka den typen av boxning.
Rios gör nog klok att pensionera sig. Fått ta emot mkt stryk de sista matcherna.

Ruslan P imponerande däremot mot en obesegrad mexikansk med rec
24-0-0,17 KO. På fyra ronder var slut.
Erik Skoglund verkar få en tuff nöt att knäcka den 19 dec. Badou Jacks ända förlust kom mot denne man. Verkar dock väldigt osäkert om galan kommer tvsändas. Kan fan tro att Viasat gett upp alla boxning helt plötsligt... Kommer ta mig en grym funderare när abonnemanget ska förlängas.
Citera
2015-11-09, 12:17
  #7071
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Verkligen. En helt ny stil till.skillnad mot innan. Teddy Atlas är väl känd för att förespråka den typen av boxning.
Rios gör nog klok att pensionera sig. Fått ta emot mkt stryk de sista matcherna.

Ruslan P imponerande däremot mot en obesegrad mexikansk med rec
24-0-0,17 KO. På fyra ronder var slut.
Erik Skoglund verkar få en tuff nöt att knäcka den 19 dec. Badou Jacks ända förlust kom mot denne man. Verkar dock väldigt osäkert om galan kommer tvsändas. Kan fan tro att Viasat gett upp alla boxning helt plötsligt... Kommer ta mig en grym funderare när abonnemanget ska förlängas.

tv10 sänder alltid skoglunds matcher.

tyvär har jag inte tv 10 själv så jag måste alltid leta fram aids streams.
Citera
2015-11-09, 16:37
  #7072
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
tv10 sänder alltid skoglunds matcher.

tyvär har jag inte tv 10 själv så jag måste alltid leta fram aids streams.
Tror inte det är så längre dessvärre. Inte en rad om matchen ännu på hemsidan.
Citera
2015-11-09, 17:05
  #7073
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Tror inte det är så längre dessvärre. Inte en rad om matchen ännu på hemsidan.

hans senaste match gick på tv10 iallafall för den såg jag hos en kompis som har kanalen.
Citera
2015-11-09, 17:10
  #7074
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Erik Skoglund verkar få en tuff nöt att knäcka den 19 dec. Badou Jacks ända förlust kom mot denne man. Verkar dock väldigt osäkert om galan kommer tvsändas. Kan fan tro att Viasat gett upp alla boxning helt plötsligt... Kommer ta mig en grym funderare när abonnemanget ska förlängas.
Viasat-loggan finns med på postern för galan iallafall.

Kommer någon titel stå på spel här? Både Skoglund och Edwards har ju internationella titlar med sig in. Beror väl på vilken viktklass det gäller också, de är ju inte i samma i vanliga fall.
Citera
2015-11-09, 18:16
  #7075
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Viasat-loggan finns med på postern för galan iallafall.

Kommer någon titel stå på spel här? Både Skoglund och Edwards har ju internationella titlar med sig in. Beror väl på vilken viktklass det gäller också, de är ju inte i samma i vanliga fall.
Bara o hoppas. Har inte varit en ända match sen Skogis boxades sist på Viasat plattformen... Och det har ju varit fullt med matcher...
Citera
2015-11-09, 19:07
  #7076
Medlem
OilersFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Verkligen. En helt ny stil till.skillnad mot innan. Teddy Atlas är väl känd för att förespråka den typen av boxning.
Rios gör nog klok att pensionera sig. Fått ta emot mkt stryk de sista matcherna.

Ruslan P imponerande däremot mot en obesegrad mexikansk med rec
24-0-0,17 KO. På fyra ronder var slut.
Erik Skoglund verkar få en tuff nöt att knäcka den 19 dec. Badou Jacks ända förlust kom mot denne man. Verkar dock väldigt osäkert om galan kommer tvsändas. Kan fan tro att Viasat gett upp alla boxning helt plötsligt... Kommer ta mig en grym funderare när abonnemanget ska förlängas.

Bradley imponerade absolut, men så mycket nytt tycker jag inte vi fick se. Han var betydligt mer aggressiv än i tidigare fighter och hade hög output. En viss slarvighet finns dock fortfarande kvar och han tenderar att stanna för länge på insidan. Mot en vassare boxare lär det visa sig vad Atlas egentligen haft för effekt på Tims boxning.

Skoglund är ingen märkvärdig boxare och kan få stora problem med Edwards. Att Yigit möter Corley förstår jag inte alls. Corley är helt slut som boxare, har totalt 25 förluster på sitt cv och har inte vunnit på tre fighter. Meningslös fight i min bok. Jag kan redan se de upphaussade rubrikerna framför mig, precis som efter Skoglunds fight mot Johnson, när Yigit vunnit. Annars så gillar jag Yigit. Betydligt högre potential hos honom än Skoglund.
__________________
Senast redigerad av OilersFan 2015-11-09 kl. 19:10.
Citera
2015-11-18, 10:21
  #7077
Medlem
lukashs avatar
Vet någon vilken tv-kanal Klitschko - Fury skall gå på?
Citera
2015-11-18, 15:28
  #7078
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lukash
Vet någon vilken tv-kanal Klitschko - Fury skall gå på?

Man kan ju hoppas på nån ifrån Viasatplattformen.. Men jag är oerhört skeptisk ..... Som jag skrivit innan i tråden så har all Pro boxning upphört på kanalerna (TV 10,Viaplay,ViasatSport) Medans systerkanalen i Danmark kör på för fullt
Citera
2015-11-18, 15:38
  #7079
Medlem
Ser till min stora glädje att fighten mellan Miguel Cotto-Canelo Alvarez går på ViasatSport nu på söndag morgon!!! Kommer bli en hisklig holmgång!
Citera
2015-11-20, 01:24
  #7080
Medlem
challiss avatar
Vad tror ni på lördag? Jag går ut och högoddsar och tippar Cotto på TKO. Kan han fånga Alvarez med en krok kan det nog gå illa. Dessutom har Canelo inte möt någon som slår särskilt hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in