2009-11-06, 18:41
Medlem
fugus avatar
Hittade en film på youtube där bråkstaken Zab Judah hamnar i nån slags "street-fight".
Verkar vara någon dispyt över tärningspel. Inte något upphetsande alls, men kanske intresserar någon.

http://www.youtube.com/watch?v=XVvqWgxmGZ0
Citera
2009-11-07, 12:33
Medlem
KinkigaKerstins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Enklare att styra upp sånt här med folk som inte kräver/tjänar tiotals miljoner dollar per fight.

Jo det är klart. Men samtidigt skulle det ju vara större belopp det handlade om. Dessutom borde ju titeln, att verkligen vara nummer ett slå högst, inte pengarna som kommer med... Vet att det är lite "I have a dream" över det, och Mayweather vet ju alla är den dollarkåtaste. Men tja, tycker ändå chansen att verkligen vara undisputed mästare i viktklassen skulle så högst.
Citera
2009-11-07, 13:38
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinkigaKerstin
Jo det är klart. Men samtidigt skulle det ju vara större belopp det handlade om. Dessutom borde ju titeln, att verkligen vara nummer ett slå högst, inte pengarna som kommer med... Vet att det är lite "I have a dream" över det, och Mayweather vet ju alla är den dollarkåtaste. Men tja, tycker ändå chansen att verkligen vara undisputed mästare i viktklassen skulle så högst.

legacy don't pay the bills :/
Citera
2009-11-07, 14:04
Medlem
KinkigaKerstins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
legacy don't pay the bills :/

Nej tyvärr är det ju så..
Citera
2009-11-07, 15:17
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Hittade en film på youtube där bråkstaken Zab Judah hamnar i nån slags "street-fight".
Verkar vara någon dispyt över tärningspel. Inte något upphetsande alls, men kanske intresserar någon.

http://www.youtube.com/watch?v=XVvqWgxmGZ0
Såg den där filmen förra sommarn och kan fortfarande inte fatta hur de där människorna orkar leva med sig själva. Skaffa ett jobb för fan jävla luffare och sluta gå omkring i en xxxxl t-shirt som ser ut som ett jävla nattlinne. Vuxna människor som spelar tärning på trottoaren och gastar som ett gäng 9-åringar som spelar hockey-bockey. Hur står man ut med att vara en sån looser?
Det snackades för några år sen om att Zab hade sänkt Busta Rhymes på en nattklubb. Hade vart kul att se.
Citera
2009-11-07, 15:25
Medlem
tom-joness avatar
Några riktigt bra brittiska fighter har det varit sista tiden, nån som såg Jamie Moore-Ryan Rhodes? Väldigt starkt av Spice Boy att komma tillbaka som han gjorde i den fighten, han var grymt pressad rond 2-3-4. Och så returen mellan Rogan och Sexton igår. Två överraskande resultat i de fighterna och riktigt tuffa kamper.

Nå, era tips inför Valuev-Haye? Jag tror och hoppas på Haye. En svårtippad fight men brittisk seger på poäng tror jag.
Citera
2009-11-07, 15:39
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Några riktigt bra brittiska fighter har det varit sista tiden, nån som såg Jamie Moore-Ryan Rhodes? Väldigt starkt av Spice Boy att komma tillbaka som han gjorde i den fighten, han var grymt pressad rond 2-3-4. Och så returen mellan Rogan och Sexton igår. Två överraskande resultat i de fighterna och riktigt tuffa kamper.

Nå, era tips inför Valuev-Haye? Jag tror och hoppas på Haye. En svårtippad fight men brittisk seger på poäng tror jag.
Jag tror att Haye kommer anses ha vunnit av en majoritet men att Valuev kommer få ett beslut.
Kort och gott, jag tror Haye "vinner" men att det blir fel domslut. Det är trots allt i tyskland.

Tror inte alls på att Haye kommer knocka Valuev.
Citera
2009-11-07, 15:42
Medlem
fugus avatar
Citat:
Såg den där filmen förra sommarn och kan fortfarande inte fatta hur de där människorna orkar leva med sig själva. Skaffa ett jobb för fan jävla luffare och sluta gå omkring i en xxxxl t-shirt som ser ut som ett jävla nattlinne. Vuxna människor som spelar tärning på trottoaren och gastar som ett gäng 9-åringar som spelar hockey-bockey. Hur står man ut med att vara en sån looser?
Det snackades för några år sen om att Zab hade sänkt Busta Rhymes på en nattklubb. Hade vart kul att se.
Instämmer fullt ut.
Sen förstår jag inte hur någon i Zabs dåvarande position vill riskera att bli skjuten eller liknande pga skitgrejer.
Citera
2009-11-07, 18:18
Medlem
Någon som har koll på när Valujev - Haye börjar? Inte sändningstider utan när det är beräknat att matchen sätts igång. Tacksam för svar.
Citera
2009-11-07, 18:55
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kladdaren
Någon som har koll på när Valujev - Haye börjar? Inte sändningstider utan när det är beräknat att matchen sätts igång. Tacksam för svar.
Ringwalk preliminärt 22.45
Citera
2009-11-07, 18:56
Medlem
Citat:
Ringwalk preliminärt 22.45

Tackar !
Citera
2009-11-07, 19:11
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Idag hoppas jag på Haye och Dawson. Jag är ganska så säker på att Chad Dawson vinner mot Glen Johnson. Den här gången blir det inget snack om saken vem vinnaren är. Jag är fortfarande tveksam angående Haye vs Valuev. Hayes uthållighet och haka är fortrande stora frågetecken. Valuev har gång på gång bevisat att han har inga som helst problem att gå 12 ronder i bra tempo. Jag är rädd för att Haye misslyckas med att slå ut monstret och inte håller sig till en taktisk fight utan tar mer eller mindre slut mot slutet och då blir ett ganska lätt byte. Hoppas givetvis på en KO vinst för Haye....Jag tror att det blir jävligt svårt att vinna på poäng mot Valuev i Tyskland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in