2017-02-23, 21:54
Medlem
10 ronder.. Och i Norge. Klara lör ALDRIG vinna på poäng. Aldrig!
Citera
2017-02-23, 22:03
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
10 ronder.. Och i Norge. Klara lör ALDRIG vinna på poäng. Aldrig!
Ska hon ta det på poäng MÅSTE hon dominera exakt varenda rond mot CB och ta dem klart, Men som jag sagt CB har fokus på ngt helt annat och alla tecken tyder på att hon inte är i balans tex detta med invägningen vägrar komma upp på podiumet utan gnäller på att hon måste göra det inför låsta dörrar!

Sedan så ska vi inte glömma att CB:s förra tränare Uli Wegner gett Klaras ringhörna alla tips han kan hur man boxar ut CB, Det är inga såta vänner CB har på Sauerland sidan mer efter uppbrottet hon hade och det är lite dessa saker som kan störa henne också!
Senast redigerad av DjPutte 2017-02-23 kl. 22:06.
Citera
2017-02-24, 16:15
Medlem
hksnismos avatar
Någon som vet om denna match sänds på någon utländsk kanal, Sky, bt sport osv osv
Citera
2017-02-24, 16:34
Medlem
Europolitans avatar
Det står i DN att TV3 ska sända matchen. Det är konstigt då Viasat säljer matchen som Pay Per View.

https://viaplay.se/ppv

Någon som vet mer?
Citera
2017-02-24, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europolitan
Det står i DN att TV3 ska sända matchen. Det är konstigt då Viasat säljer matchen som Pay Per View.

https://viaplay.se/ppv

Någon som vet mer?

Tv3 visar bara nåt inför matchen program, sändningen är från 22.00-23.15 och matchen börjar 23.

verkar vara att köpa matchen som gäller
Senast redigerad av Enron 2017-02-24 kl. 17:03.
Citera
2017-02-24, 17:53
Medlem
Jag har viaplay fighting och tog för givet att den skulle sändas där, men man ska tydligen behöva betala 300 kr utöver sin månadsavgift, glöm det! Riktigt dåligt viaplay.
Citera
2017-02-24, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azkipo
Jag har viaplay fighting och tog för givet att den skulle sändas där, men man ska tydligen behöva betala 300 kr utöver sin månadsavgift, glöm det! Riktigt dåligt viaplay.

Verkar vara 100 kr rabatt om man har viasat, men håller med, borde givetvis vara gratis om man redan betalar för tex sport eller fighting. Skandalöst! Tur man inte har skräpet Viasat längre...

Får man fråga efter länkar till live stream? Har letat men på de två jag brukar använda har det inte dykt upp i listan än i alla fall...
Citera
2017-02-24, 18:21
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
.
Citera
2017-02-24, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argahannen
Får man fråga efter länkar till live stream? Har letat men på de två jag brukar använda har det inte dykt upp i listan än i alla fall...

Undrar också...
Citera
2017-02-24, 20:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ergo1024
Undrar också...
Tror det är svårt hitta en stream iom detta går via PPV
Citera
2017-02-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argahannen
Verkar vara 100 kr rabatt om man har viasat, men håller med, borde givetvis vara gratis om man redan betalar för tex sport eller fighting. Skandalöst! Tur man inte har skräpet Viasat längre...

ja jävla snikna horungar viasat är
Citera
2017-02-24, 20:38
Medlem
DjPuttes avatar
Båda boxarna ÄR inga knock out fighters utan mer poäng och oftast så går det distansen ut, Kommer bli ytterst intressant se vad Klara kan bjuda på i afton taggad är om Joey Gamache har fått vissa tips a Uli Wegner kring hur man bryter koden hos CB...

Klara MÅSTE få igång sin boxning och stämpla in sin jabb och då läget ges attackera in ut och gärna pumpa slag i CB:s sidor av kroppen, Dyl dränerar snabbt ut en kropp som fått kämpa med att gå ned i vikt på det sätt CB var tvungen att göra så det kommer bli intressant se hur CB tagit det hela!

Tippa matchen ger jag mig inte in på för svårt att säga ngt men en sak är säker Klara har chansen det är faktum!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in