Citat:
Ursprungligen postat av
AntiFlag
10 ronder.. Och i Norge. Klara lör ALDRIG vinna på poäng. Aldrig!
Ska hon ta det på poäng MÅSTE hon dominera exakt varenda rond mot CB och ta dem klart, Men som jag sagt CB har fokus på ngt helt annat och alla tecken tyder på att hon inte är i balans tex detta med invägningen vägrar komma upp på podiumet utan gnäller på att hon måste göra det inför låsta dörrar!
Sedan så ska vi inte glömma att CB:s förra tränare Uli Wegner gett Klaras ringhörna alla tips han kan hur man boxar ut CB, Det är inga såta vänner CB har på Sauerland sidan mer efter uppbrottet hon hade och det är lite dessa saker som kan störa henne också!