Citat:
Ursprungligen postat av
Memnok
Nej, det är sant, ber om ursäkt för att jag uttryckte mig otrevligt. Jag tyckte bara att din attityd lämnade lite att önska.
Jag skulle ha något emot att Arnstad fick sig en "näsbränna". Jag tycker inte att man kan ta livet av karln bara för att han är irriterande och korkad, då hade man åtminstone sluppit läsa hans alster och höra hans uttalanden. Då kvarstår att ge honom ett kok stryk, vilket säkert hade varit tillfredställande för den som delade ut det men bara hade lett till snyftartiklar i samtliga medier och att han ytterligare hade skruvat upp sin retorik.
Alltså återstår, oavsett hur man ser på att använda våld mot meningsmotståndare, bara ett alternativ. Låta honom vara och hoppas att alla andra också inser hur dum i huvudet han är.
Håller helt med dig. Vad löser våld i denna situation? Varför sjunka så lågt som extrem vänstern/högern? Det skulle ju bara ge honom mer vatten på sin kvarn. Tråkigt att nivån sjunkit i denna tråd då den vart ganska bra innan om Henrik.
Dock så har han haft en hel del osmakliga uttalanden på senare tid:
"Mitt hjärta blöder för föräldrarna i Trollhättan för att senare gotta sig i och spekulera om vilken typ av nazist hjälm mördaren haft på sig vilket dock var fel."
Och i går" rasisternas jubel"......kan någon posta några positiva kommentarer från "rasisterna"?
Jag har inte sett en enda positiv kommentar om terror dådet. Vilka menar han?
Han är inte dum Henrik, han vet exakt vilka strängar han skall spela på för att få mer inkomst och intresse.
Frågan är vem som mest dum, Henrik eller politiker/föreningar/media som använder honom?