Citat:
Ursprungligen postat av
dj0h4nn3s
Jag har samma grundvärderingar som Henrik. Ogillar SD starkt. Ogillar även rasism.
Efter att Sverige vann fotbollen igår så satte han igång och börja twittra om Zlatan och att JÅ sa att han ej var Svensk för 3 år sedan. Förkastligt uttalande såklart, men varför i helvete måste man dra upp det en glädjens kväll som denna. Det är som att söka konflikter. Han känns besatt av att koppla in SD i allt vilket är kontraproduktivt då SD växer av att de får publicitet i alla sammanhang.
Svarade på hans tweet i stil med med "Kan du inte släppa dem för en kort stund en kväll som denna".
Nu är jag blockad av Henrik. Jag förstår om han blockar de största anonyma trollen, men att blocka alla som är kritiska är ju inget annat än cencur. En av fascismens grundbultar dessutom. Vilken stolle.
Nej, han är oerhört självupptagen och hans kamp mot den inbillade fascismen kan
inte för ett ögonblick släppas!
Spelar ingen roll vad som händer i världen; Massmord i Paris eller sprängda passagerarplan
väcker inga som helst känslor hos denne psykopat. Det hade annars varit lätt för en
normalt funtad människa att vid en katastrof, eller för den delen en idrottsframgång,
stanna upp och uttrycka några väl valda ord. Men det finns ingenting annat för denne
otäcking än just hans egna storslagna kamp mot..
Ett demokratiskt parti i världens
kanske mest demokratiska land.