Citat:
Ursprungligen postat av
Drifloon
Jag kanske har missat något som redan nämnts i serien, men jag förstår det som att Jeanette valts ut (genom Lucas, som vet att hennes pojkvän har spelmissbruk och att de därför behöver pengar och kommer gå med på dealen) och sedan frivilligt inseminerats med Freddies komponent. Jag tror inte Marc har haft någon mer delaktighet än att diskutera grejen med Jeanette och svurit sin tystnad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Drifloon
Jag kanske har missat något som redan nämnts i serien, men jag förstår det som att Jeanette valts ut (genom Lucas, som vet att hennes pojkvän har spelmissbruk och att de därför behöver pengar och kommer gå med på dealen) och sedan frivilligt inseminerats med Freddies komponent. Jag tror inte Marc har haft någon mer delaktighet än att diskutera grejen med Jeanette och svurit sin tystnad.
Okej men jag menar att detta inte behöver ha något o göra med Lucas eftersom Jeanette var redan gravid, innan hon träffade Lucas. Dessutom förföljde någon (antagligen Holsts vakter) efter Jeanette när hon skulle hämta droger till Lucas. Holst ville väl redan där se till att hon hålls undan från kriminella och passar på att döda Lucas så att han ej stör Marc indirekt hans barn som är i Jeanettes mage.
Aja.

men Ja det med Holst, ngn måste hata honom, o vilja döda hans barn. Åsa....vore sjukt. Och alla kopplingar vore ologiska, ja hon kan va mastermind. Men tror nästan Lise är det mera. Men kan inte säga hur. Därav onödigt kommentar men mycket har ju handlat om Lise o hennes man. Plus att....hon sa Lise...ngt om att Sagas brallor var snygga, sådär skinaktiga. Och då sa hennes konstiga man: ja de var fina eller ngt. O sen såg man ngt skinnaktigt när Hans var fången. Hm.... Eller så såg det ut som skinnkläder.
sorry om jag råkat blandat ihop namnet på bloggerskan men tror hon heter Lise.