Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Du har själv inte kommenterat i tråden på 10 månader, då dina intressen främst ligger vid sådant som rör Ryssland och Putin. Självklart ökade ditt intresse för en månad sen, av samma anledning att vi sett ryssar från tråden om Ukraina plötsligt komma hit och desinformera.
Självklart blev konflikten mer intressant då, eftersom den utvidgades i styrka. Dessutom har jag hela tiden (nåja, sedan 2012 ungefär) ansett att Ryssland borde blandat sig i denna konflikt istället för Ukraina som var idiotiskt. Men allt måste inte vara så svartvitt som du ofta försöker få det till, och jag tycker du om någon borde första detta när du enligt dig själv ändrat åsikt om diverse parter med tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Jag har för mig att du är en relativt lärd person, men du verkar inte känna dig manad att komma med fakta som rör ämnet av någon anledning, personangrepp däremot? Jag kan väl förhoppningsvis inte vara den ende som har koll på vad som sker i Syrien? Operation inherent resolve till exempel måste fler kunnat läsa sig till, du också trots en lång frånvaro?
Jag tycker att jag bidragit med rätt mycket fakta och inte med personangrepp, däremot måste du väl första att man reagerar om man som jag då varit borta 10 månader från tråden och du som varit flitig Syrien-debattör bytt åsikter helt under tiden? Det tycker iaf inte jag är något personangrepp.
Jag känner till och har absolut inget emot USA:s bombningar av IS. De är dessutom mycket effektivare nu än för bara några månader sedan, vilket är både intressant och positivt.