Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Lindholm
Om det inte var Tingström och Dencker, vilka var det då? Dessutom så hade Tingström
redan 1977 skickat en brevbomb.
Nu minns jag inte alla turer!
Jag vet iallafall att Denker tjänade på att få Tingström fälld så han kunde fortsätta knulla Tingströms tjej även efter brevbombsmålet 1977.
Tyvärr dog en nybliven polare som var tillsammans med Denkerdottern på en altan i nacka som en förväntad hämnd av förmodligen Tingström för att gubben Sigurd Denker skulle knulla någonting han inte borde rört.
Det som sen är märkligt är att Denkerdottern söker kontakt med Tingström när Tingström mer eller mindre ligger för döden, jag är hyfsat säker på att dottern var ute efter att avslöja Palmes mördare som jag tror att Tingström också var inblandad i, en hämnd för allt Tingström fått stå ut med.
Denkerdottern var förmodligen ute efter dom där 50 miljonerna som fortfarande finns som belöning, om jag inte missminner mig försökte väll även advokaten Pelle Svensson få dom. Efter det försvann Pelle mer eller mindre från rampljuset utbränd och förmodligen hånad av sin egen yrkesgrupp.
Tingström blev fälld för brevbombsmålet 1977.
Allt kanske bara startade med en Denkerkuk som ville göka en annan än sin egna fru, Palme och en Polare fick betala med sina liv, det kanske var hela den utlösande faktorn.
Tingström fick aldrig resning, om det var för att skydda Chefsåklagaren Denker kommer vi aldrig få veta.
Huvudsyftet jag ville lyfta fram var att det är inte rättssäkert i Sverige då en kuk kan få styra, det visar egentligen den friande domen mot grabbarna också.