2015-10-25, 14:40
  #7057
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gospodin.Njet
That's a bold statement.

Jag är rätt säker på att t.ex Hopkins årgång 2001 hade gett GGG stora problem. Maravilla också.

Men visst, solid haka och grym power är en bra kombination. Men påstå inte att det inte går att träffa honom, det visade ju Monroe.

Hopkins, Jones och möjligtvis Hagler?
Citera
2015-10-26, 14:36
  #7058
Medlem
Sen gapar och skriker far och son Eubank ef Golovkin.. Rena självmordet! GGG spelar i en egen liga. Eubank Jr få se o till att få revansch mot Saunders till o börja med. Blir väl värre nu med tanke på att han bytt till Eddie Hearns Matchroom. Tror inte Frank Warren sörjer direkt. Ett problem mindre..
Citera
2015-10-28, 07:40
  #7059
Medlem
[quote=Godzilla3|54960930]Japp verkar som Viasat Sport har tagit över, synd men vi hade några fina år ändå med TV10

Snyggt förhandstips där Reggie Hamond. Jag hade på känn att Postol skulle överraska, han imponerade stort på mig mot Aydin. Men inte trodde jag att Matthysse skulle quitta sådär. Nu vettefan om han klarar av att ta sig tillbaka till en titelchans, det var inte ett fint sätt att förlora på oavsett hur han förklarar det. Han har varit i många tuffa fighter och åkt ner i golvet i hans senaste fighter. Kanske har har han en satsning till i kroppen i 2016.

Bra skrivet challis, håller med dig om det mesta. Matthysse har förlorat i hans viktigaste fighter, fast det hade varit intressant att se hur Matthysse hade presterat mot Garcia om inte ögat hade svullnat upp så illa. Hårda punchers får oss sannerligen att glömma bort om de saknar vissa andra kvaliteter. Men jag är själv skyldig till att hypea Matthysse hårt, inte minst inför Garcia.

Jag tycker väl att Broner såg ganska sharp ut men det var en passande motståndare som du skrev. Det var en av de bättre prestationerna jag sett av Broner, tyckte han kom in i fin form och var lite lättare än vad han brukar. Han är som bäst när han slänger kombinationer och är mer offensiv. Viktigt för honom att han behåller formen nu. Men nej, tror också Broner kommer förlora igen så fort han möter någon som kan slänga volym.

Det ryktas lite om Deontay Wilder mot Bryant Jennings. Jättebra matchup, verkligen högintressant. Ett stort test för Wilder. Jag gillar Jennings och jag tror han har en bra chans om han håller sig borta från Wilders power punches i början av fighten och försöker få fighten till senare ronderna. Jennings kan ta ett bra slag som vi såg mot Klitschko. Tror Klitschko-fighten var en viktig erfarenhet för Jennings där han lärde sig en hel del.[/QUOTE
Dessvärre verkar Viasat Sverige övergivet boxningen totalt. Har tjatat på dem otaliga gånger,men för döva öron. Det komiska är att Viasat Danmark sänder nästan varje helg,bla Matchrooms alla galor. Har påtalat det men svaret vara att de har olika nationella sändningsrätter...
Citera
2015-11-02, 22:24
  #7060
Medlem
Klart idag med match emellan Scott Qvigg och Carl Frampton den 27 feb i Manchester. Lär bli en höjdare med Europamått mätt
Sätter en slant på Frampton.
Citera
2015-11-05, 01:02
  #7061
Medlem
Vad tror ni om Klitchko vs Fury ? Varför tror ni Klitchko väljer att boxas med en sån skojare som Tyson Fury? Fury och David Haye är i mina ögon riktiga skojare , och jag var förut en David Haye fan och hejade faktiskt på honom när han mötte Klitchko 2011 men idag så har jag följt honom och många andra och upptäckt att han snackar mycket men lite verkstad.

När tror ni Fury blir knockad, vilken rond ? Eller tror ni han pallar 12 ronder med Klitchko?
Citera
2015-11-05, 13:13
  #7062
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dutch201
Vad tror ni om Klitchko vs Fury ? Varför tror ni Klitchko väljer att boxas med en sån skojare som Tyson Fury? Fury och David Haye är i mina ögon riktiga skojare , och jag var förut en David Haye fan och hejade faktiskt på honom när han mötte Klitchko 2011 men idag så har jag följt honom och många andra och upptäckt att han snackar mycket men lite verkstad.

När tror ni Fury blir knockad, vilken rond ? Eller tror ni han pallar 12 ronder med Klitchko?

Är inte helt säker på att Fury är den Journeyman alla tycks tro. Stor och väldig, frågan är om han har orken och hakan att stå emot..

Ser dock mer fram emot helgens fight mellan Brandon Rios och Tim Bradley. Lär bli en riktig fest.
Citera
2015-11-05, 17:36
  #7063
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Är inte helt säker på att Fury är den Journeyman alla tycks tro. Stor och väldig, frågan är om han har orken och hakan att stå emot..

Ser dock mer fram emot helgens fight mellan Brandon Rios och Tim Bradley. Lär bli en riktig fest.

Bradley måste fightas smart som han gjorde mot Marquez, inget dumt krig som mot Provodnikov då han sluddrade månaderna efter matchen.

Bradley borde ta detta på poäng.
Citera
2015-11-05, 23:17
  #7064
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
Bradley måste fightas smart som han gjorde mot Marquez, inget dumt krig som mot Provodnikov då han sluddrade månaderna efter matchen.

Bradley borde ta detta på poäng.
Kommer bli jämt. Tycker Brandon tog många hård smälla mot Pacquiao. Bradley mer svårläst, men skicklig. Rios chans är att slugga skulle jag tro. Tror nog tränarbyte till Freddy Roch lyft honom.

Dessutom ska Provodnikov boxas i Mote Carlo på lördag. Hoppas på nån bra stream till den fighten.
Citera
2015-11-07, 01:43
  #7065
Medlem
challiss avatar
Är det bara jag som tror Rios kommer bli ordentligt utboxad?
Citera
2015-11-07, 02:11
  #7066
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av challis
Är det bara jag som tror Rios kommer bli ordentligt utboxad?

nej, jag tror på en solklar poängvinst för bradley.
Citera
2015-11-08, 13:17
  #7067
Medlem
Yigit får något att bita i 19 dec, DeMarcus "Chop chop" Corley. Nog för att han är härsket kött nu men rutinen från 60+ matcher mot bl a Floyd Jr, Cotto, Zab Judah, Provodnikov, Maidana, Mathysse plus hyffsat nyp i nävarna gör det till en bra utmaning.

Rios funderar på pension. Låter bra, är ens gameplan att ta stryk så kan man aldrig sluta för tidigt.
Citera
2015-11-08, 13:18
  #7068
Medlem
Lubrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av challis
Är det bara jag som tror Rios kommer bli ordentligt utboxad?
Nej verkligen, har väldigt svårt att tänka mig att Rios skulle ha nån chans i den här matchen.

Fel av mig såg att matchen redan hade gått, sorry.
__________________
Senast redigerad av Lubrix 2015-11-08 kl. 13:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in