2017-02-23, 13:31
Medlem
Reggie Hamonds avatar
[quote=AntiFlag|59983803]25 februari Bute vs Alvarez
25 februari McDonnell vs Vargas
26 februari Wilder vs Washington

Mastig helg med tre galor..
Bute känns en aning tveksam. Hur lång avstängning fick han efter det positiva dopingprovet efter Badou fighten?[/QUOTE]

Bute riskerade tre års avstängning men det blev inte mer än typ ett halvår, pinsamt.
Citera
2017-02-23, 14:11
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Bute riskerade tre års avstängning men det blev inte mer än typ ett halvår, pinsamt.
Och inget har hänt, eller lär väl hända, med resultatet från den matchen heller.
Citera
2017-02-23, 14:46
Medlem
Citat:
På fredag smäller det alltså - Cecilia Brækhus mot Klara Svensson. Vem vinner och varför? Att Cecilia är klar favorit är självklart men en vinst för Klara ger 9,00 gånger pengarna. Lägger 1000 spänn på seger för Klara.

Bräkhus vinner därför att hon är naturligt större,slår betydligt hårdare och är en allmänt bättre boxare än Klara Svensson som ju fick pyngel av norskan redan som varandes amatörer.
Jag tror att hon stoppar Svensson i rond sju..typ.
Vidare hoppas jag sannerligen att jag har fel i allt ovanstående.
Citera
2017-02-23, 15:54
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Bräkhus vinner därför att hon är naturligt större,slår betydligt hårdare och är en allmänt bättre boxare än Klara Svensson som ju fick pyngel av norskan redan som varandes amatörer.
Så är det givetvis. Hade varit riktigt coolt om Svensson vinner dock. Det är ju en jävla massa titlar på spel dessutom. Hon håller just nu interim WBC-titeln. Och de kommer slåss om titlarna i WBC, WBA, IBF, IBO och WBO (???) om jag förstått det rätt?
Citera
2017-02-23, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Så är det givetvis. Hade varit riktigt coolt om Svensson vinner dock. Det är ju en jävla massa titlar på spel dessutom. Hon håller just nu interim WBC-titeln. Och de kommer slåss om titlarna i WBC, WBA, IBF, IBO och WBO (???) om jag förstått det rätt?

Jag skiter sedan länge i allt vad WBC,IBO,WBO,WBF,DVD och annat heter och vilka skräpbälten de för stunden håller sig med.
Det viktiga är att vinnaren är The Champ oavsett vad Suleiman JR eller annan korrupt skithög anser.
Citera
2017-02-23, 20:23
Medlem
Vilket antiklimax detta kan bli om inte Bräckhus inte klara vikten. Får tydligen kasta allt för att fixa det..
Tillbaka till sändningen.
Citera
2017-02-23, 20:50
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Vilket antiklimax detta kan bli om inte Bräckhus inte klara vikten. Får tydligen kasta allt för att fixa det..
Tillbaka till sändningen.
Låg hon mycket för över i vikt CB???
Citera
2017-02-23, 21:01
Medlem
DjPuttes avatar
VG har fått kommentar av Buffer som säger att CB kommer vägas in bakom stängda dörrarr iom hon måste kasat alla sina kläder, Efter tag uppdaterades det att hon tydligen klarat gränsen med nöd och näppe tydligen CB och dem ska in och visa sig för pressen tydligen så vi får se!

Men häftigt blir det men Buffer som presentatör det KOMMER bli ståpäls!
Citera
2017-02-23, 21:09
Medlem
Detta var nog det sämsta jag någonsin sett i invägnings väg.. Fy fan vad uselt. Spekulationerna lär gå...
Citera
2017-02-23, 21:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Detta var nog det sämsta jag någonsin sett i invägnings väg.. Fy fan vad uselt. Spekulationerna lär gå...
CB tar inte matchen på allvar så är det bara sedan dag 1 så är hennes fokus Cris Cyborg UFC stjärnan, Klara är inget hon ville ens möta det var ett av boxningsförbunden som sitter på titeln som sade Svenson är 1:e utmanare och inget annat!

CB börjar komma upp i åren och letar sin pay day check som ger hon pengarna hon vill ha, Att möta Cyborg skulle jag vilja äga är leka med elden för CB då den motståndaren ÄR mer hårdslående och snabbare än CB är i ringen!
Citera
2017-02-23, 21:42
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike

Slår betydligt hårdare kan jag inte hålla med om. Brækhus är ingen puncher direkt. Åtta knockar på 29 matcher. Hon är tekniskt bra, snabb, slår fina kombinatoner men blir förvånad om hon lyckas slå ut Klara. Fighten kommer med all sannolikhet att gå tiden ut. Klara är längre har bättre räckvidd så det gäller att hon får igång jabben. Rädd för att Brækhus blir lite för snabb men tror ändå att det kommer bli en tät match. Klara är absolut inte chanslös.
Citera
2017-02-23, 21:45
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Slår betydligt hårdare kan jag inte hålla med om. Brækhus är ingen puncher direkt. Åtta knockar på 29 matcher. Hon är tekniskt bra, snabb, slår fina kombinatoner men blir förvånad om hon lyckas slå ut Klara. Fighten kommer med all sannolikhet att gå tiden ut. Klara är längre har bättre räckvidd så det gäller att hon får igång jabben. Rädd för att Brækhus blir lite för snabb men tror ändå att det kommer bli en tät match. Klara är absolut inte chanslös.
Det du ska ha klart för dig INGEN har varit inne i ringen och ställt frågan hur bra är du, CB har haft kanonmat ställt framför sig nu ett bra tag utan att förta sig men nu får hon lite skarpare motstånd i form av Klara så vi får se vad som händer men 12ronder och sedan går man till scorecard!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in