2015-10-31, 14:25
Medlem
Jimbos avatar
Missa inte pecorino-osten. Svart kant! 89 spänn för ett halvkilo.
Quattro Formagio pizzan harctappat lite sen förra omgångens italienska veckor. Mindre ost på den nu. Slår fortfarande alla andra fryspizzor.
Citera
2015-10-31, 14:27
Medlem
416.5hps avatar
Så kom lördagen med det fantastiska priset på Master of Taste-glassen. Är det fler än jag som har fyllt frysen och laddar för glassfest ikväll?
Citera
2015-10-31, 14:31
Medlem
nivamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelpump61
"Fresca Fetta" Är det den du menar? Den är god men det är ju inte "riktig" Parmaskinka.

http://fandilidl.it/volantino/2013.12.28.menu/493,Prosciutto,crudo

Prosciutton Fresca Fetta verkar vara ersatt med Dulanos variant.
Även den är mycket god.
100g för 19:90kr
Citera
2015-10-31, 14:36
Medlem
nivamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Det är synd att det ibland känns som ett minfält på Lidl, hiss eller diss, inget däremellan.

Precis så känner jag också.
Man måste verkligen testa sig fram. Och vara inställd på några felköp.
Citera
2015-10-31, 14:36
Medlem
Glassen Italiamo med pistage är god. Har köpt den tidigare också och varit nöjd.
Citera
2015-10-31, 17:47
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Håller i min mening lika bra som ICAs och Ohoy's, enda skillnaden enligt mig är att Ohoy's är mer tjockflytande men smakmässigt funkar Lidls utmärkt. Nu snackar jag choklad, kolasåsen har jag inte provat. Tror de har en lakritssås också som jag testat men inte minns mycket av.

Tack!
Citera
2015-10-31, 20:03
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 416.5hp
Så kom lördagen med det fantastiska priset på Master of Taste-glassen. Är det fler än jag som har fyllt frysen och laddar för glassfest ikväll?

Laddade på en bunt av mandelvarianten
Citera
2015-10-31, 20:04
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magerdal
Glassen Italiamo med pistage är god. Har köpt den tidigare också och varit nöjd.

Pistage, Citron och Kaffe är goda allihopa

Sorben i "glas" var dock INTE god.
Citera
2015-11-02, 15:19
Medlem
Amerikansk tema från torsdag, såg att dom har rökt bacon med honung. Någon som testat? Vad tyckte du isf?
Citera
2015-11-02, 15:30
Medlem
emaptis avatar
Apropå amerikanska temat, är det någon som provat dessa milkshakes dom säljer? Jag är så sugen varje gång dom har dom men kan inte föreställa mig att det kan vara i närheten av "riktig" milkshake så det slutar med att jag safear och låter bli att köpa.

Chokladpuddingen dom har är god, men å andra sidan minns jag inte att jag någonsin ätit en illasmakande chokladpudding någon gång.
Citera
2015-11-02, 15:58
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Apropå amerikanska temat, är det någon som provat dessa milkshakes dom säljer? Jag är så sugen varje gång dom har dom men kan inte föreställa mig att det kan vara i närheten av "riktig" milkshake så det slutar med att jag safear och låter bli att köpa.

Chokladpuddingen dom har är god, men å andra sidan minns jag inte att jag någonsin ätit en illasmakande chokladpudding någon gång.

Testa en gång, var ingen superhöjdare direkt. Men det kan ju vara så amerikansk mikshake ska smaka...

Är så van vid att bara ta glass, hälla på grädde & mjölk och köra med elvispen till lagom tjocklek.
Citera
2015-11-03, 04:26
Bannlyst
Citat:

Deras Milshake är väl okej!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in