Citat:
Ursprungligen postat av
breadfan
Apropå unique attack modifiers, stackar de även fast tooltipsen säger att de inte ska göra det? Har sett massa folk med t.ex helm of dominator och eye of skadi, och nog fan både lifestealar och slowar de. Eller är det bara visuell effekt på en av dem?
Vet inte om du känner att du fått komplett svar, tycker det blev lite rörigt där. Men Skadi/Orb of venom är i alla fall ett undantag för unique attack modifiers, och det står i beskrivningen på itemen att de inte stackar med andra unique attack modifiers FÖRUTOM lifesteal. Så skadi/lifesteal går bra, men ingen annan modifier med skadi eller ingen annan modifier med lifesteal. Undantaget är såklart att du kan droppa dina item och plocka upp dem i olika ordning för att ändra vilken orb som är aktiv, om du nu mot förmodan skulle köpa fler än en icke-stackande orb.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrsexycoco
fortfarande skit? på LoL t.ex. väljer man ett skin sen får man det också. efterblivet system. giriga fittor
Rätta mig om jag har fel, men jag är tämligen säker på att setsen ska bli köpbara på marknaden en månad efter eventet.