2015-05-06, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erkanperkan
Vet man om invites släpps nu om ca 5-6 timmar när compendium delen har låsts?
Undrar också över detta, när blir vilka som har fått invites offentligt?
Citera
2015-05-07, 08:05
Medlem
Gantss avatar
Invites ute nu. De jag gissade på fick direct invites. Får man något för rätt prediction i sin compendium?
Citera
2015-05-07, 11:38
Medlem
Hundlejons avatar
Hej vänner.

Vem är den där Cyklops/Psyklops/whatever som är med i Bulldogs stream ibland? Himla roligt att lyssna på Dongen och honom, heh.

CYKLOPS YOU DAMN FOOOOL
Citera
2015-05-07, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Invites ute nu. De jag gissade på fick direct invites. Får man något för rätt prediction i sin compendium?
Samma, 10/10. Det var dock ganska självklart. Om jag inte misstar mig ska man få 50 poäng för det.
Citat:
Did Oracle Agree
Oracle knew who would be invited, but did you?
0/50 PTS
Citera
2015-05-07, 12:48
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:

Samma här, alla rätt. EZ 50 poäng.

Citat:
Ursprungligen postat av Hundlejon
Hej vänner.

Vem är den där Cyklops/Psyklops/whatever som är med i Bulldogs stream ibland? Himla roligt att lyssna på Dongen och honom, heh.

CYKLOPS YOU DAMN FOOOOL

Xyclopz heter han, kan vara väldigt underhållande i rätt mängder. Kul med Bulldog och som kommentator, men de kan bli lite jobbigt med hans röst efter ett tag.
Citera
2015-05-07, 13:04
Medlem
Hundlejons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Xyclopz heter han, kan vara väldigt underhållande i rätt mängder. Kul med Bulldog och som kommentator, men de kan bli lite jobbigt med hans röst efter ett tag.

Aha, Xyclopz alltså.. Skön snubbe på stream i alla fall, hans engelska är helt bananas när han blir upphetsad haha. Aldrig sett honom casta, har bara hört och sett Sheever, Bruno och Maelk.

Vilka kommer casta TI?
Citera
2015-05-07, 18:45
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Invites ute nu. De jag gissade på fick direct invites.

Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Samma, 10/10. Det var dock ganska självklart.

Citat:
Samma här, alla rätt. EZ 50 poäng.
Hur var detta självklart? Jag skulle våga säga att 8/10 var självklara, men MY och VP var definitivt inte självklara på något sätt. Att RAVE däremot inte blev inbjudna är ganska löjligt, men de kommer vidare via SEA region.

Citat:
Aha, Xyclopz alltså.. Skön snubbe på stream i alla fall, hans engelska är helt bananas när han blir upphetsad haha. Aldrig sett honom casta, har bara hört och sett Sheever, Bruno och Maelk.

Vilka kommer casta TI?
Antagligen en solid blandning av BTS, joinDOTA (tyvärr) och GD Studio, med några extra som inte tillhör någon av ovanstående.
Citera
2015-05-07, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Hur var detta självklart? Jag skulle våga säga att 8/10 var självklara, men MY och VP var definitivt inte självklara på något sätt. Att RAVE däremot inte blev inbjudna är ganska löjligt, men de kommer vidare via SEA region.
Finns inga bra lag i SE Asia bortsett från Team Malaysia, de har dessutom ett par välkända och bra spelare. Att inte bjuda in dem skulle betyda att de inte bjöd in något lag från den regionen, vilket skulle vara konstigt.

VP var väl enda frågetecknet men de kändes ändå solklara framför resten av lagen. Inget vettigt i Americas eller China.

Förstår inte varför så många vill att Rave skulle fått invite, tycker inte de presterat speciellt bra. Men som du säger, motståndet i SE Asia är extremt dåligt, så de kommer hur som helst ta sig vidare om de verkligen är värda det.
Citera
2015-05-07, 19:21
Medlem
Hundlejons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Antagligen en solid blandning av BTS, joinDOTA (tyvärr) och GD Studio, med några extra som inte tillhör någon av ovanstående.

Beyond The Summit, joinDOTA och GD säger mig inte jättemycket, men jag antar att det är samma casters som på diverse youtubeklipp och all-starmatcher?
Citera
2015-05-08, 00:20
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Beyond The Summit, joinDOTA och GD säger mig inte jättemycket, men jag antar att det är samma casters som på diverse youtubeklipp och all-starmatcher?

Alla välkända casters kommer vara där.
Citera
2015-05-08, 01:04
Medlem
Hundlejons avatar
Citat:
Alla välkända casters kommer vara där.

Fräckt. Hoppas det blir bättre än förra året, ELLER HUR GRABBS?
Citera
2015-05-08, 02:01
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Fräckt. Hoppas det blir bättre än förra året, ELLER HUR GRABBS?

Groupstages occh qualifiers var helt okej förutom att Alliance och DK (never forget) fick stryck. Var efter som de sög och finalen var värdelös. Men denna patch känns mer tittarvänlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in