2015-10-25, 14:00
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag gör samma misstag. Sätter alltid Paloschi och Meggiorini på plan när jag väntar mig att de ska leverera på hemmaplan. Sen gör de inte det, men överraskar i andra matcher (ofta borta) när jag satt dem på bänken.

Irriterande.

Jag bänkade dock Muriel trots en enkel hemmamatch. Det är verkligt störande.

Ilicic, Muriel, Perotti och Vazquez är så jämnbra att jag konstant ställs inför tuffa uttagningsbeslut.
Nu är också Klose igång, vilket gör det ännu svårare. Förhoppningsvis hittar jag mer rätt framöver.

...................................

Skönt att motståndaren Smerch har Marquez och Gomez i sin elva. Rimligtvis två 5.0-or där.
Citera
2015-10-25, 15:35
Medlem
Ferry31s avatar
Kommer Floro Flores fortfarande få betyg? Utbytt i 30:e minuten efter utvisning. Hela min plan att Sassuolo skulle fortsätta slå Milan som vanligt ser ut att gå åt skogen.

Istället för att han får 5,5 eller 6,0 i betyg ser jag såklart hellre att Paloschi byts in.
Citera
2015-10-25, 19:36
Medlem
anteri17s avatar
Klose på min bänk. Klose gör två assist.

Felipe Anderson gjorde mål för motståndarna. Det gör det nog omöjligt att ta poäng den här omgången. Nya tag med veckoomgång om några dagar. Förhoppningsvis blir det lite rotation så att spelare som Barzagli, Valdifiori, De Jong och Suarez får starta. Det ger lite fler alternativ.
Citera
2015-10-25, 19:55
Medlem
anteri17s avatar
Felipe Anderson med två mål. Tack och hej.

Dags att börja vinna igen. Gärna med start nu i veckan.
Citera
2015-10-25, 22:43
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Eurogol1 värvning av Pavoletti var nog den bästa. Han har gjort 8 mål på sina senaste 11 Serie A matcher och har börjat komma igång igen efter en skada och en avstängning.
[/i]

Hm, 4,5 i betyg i första framträdandet hos mig. Min tajming är som vanligt kass
Citera
2015-10-25, 22:44
Medlem
Ferry31s avatar
Jag får nog en pinne i min match eller så förlorar jag med 2-1. Förhoppningsvis gör mitt försvarsmodificatori att Eurogol1 inte kommer upp i 72 poäng.
Citera
2015-10-25, 22:47
Medlem
Amors avatar
Citat:
Jag får nog en pinne i min match eller så förlorar jag med 2-1. Förhoppningsvis gör mitt försvarsmodificatori att Eurogol1 inte kommer upp i 72 poäng.
Du har assister på både Eder och Pjanic som du borde kunna hämta hem dessutom.
Citera
2015-10-25, 22:53
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Du har assister på både Eder och Pjanic som du borde kunna hämta hem dessutom.

Såg det, men inte alltid assists räknas med. Sen är modificatorin på mittfältet i kraftig fördel till dig. Vet inte hur mycket extrapoäng det genererar dock.
Citera
2015-10-26, 11:03
Medlem
Ferry31s avatar
Jag får fortsätta vänta på min första bortaseger.

Åldringspung - I Selvaggi Da Nord 2-1
Eurogol 1 - Go Ahead Farmers 1-1
Il Buffone - AC Bosman 2-0
Risorgimento - Ale Viola 4-0

Il Buffone toppar nu ligan. Vill också uppmärksamma Risorgimentos fantastiska vändning som efter 3 inledande förluster på raken, nu har vaknat till liv.
Citera
2015-10-26, 11:39
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Jag får fortsätta vänta på min första bortaseger.

Åldringspung - I Selvaggi Da Nord 2-1
Eurogol 1 - Go Ahead Farmers 1-1
Il Buffone - AC Bosman 2-0
Risorgimento - Ale Viola 4-0

Il Buffone toppar nu ligan. Vill också uppmärksamma Risorgimentos fantastiska vändning som efter 3 inledande förluster på raken, nu har vaknat till liv.

Det har gått bättre på sistone ja. Dålig omgång för mina tre forwards, men tre mål av Soriano, Lulic och Zukanovic ordnade tre poäng. Nu revanschmöte borta mot Smerch när serien vänder, och omgång 10 i Serie A inleds ju redan i morron kväll med Bologna-Inter. Får hoppas att Mancini agerar lite mindre destruktivt i sin coachning så att Icardi får lite bollar att jobba med från matchstart.
Citera
2015-10-27, 12:40
Medlem
Ferry31s avatar
Testar 5-3-2 i veckoomgången:

Buffon; Drame, Bonucci, Diakité, Acerbi, Tonelli; Barreto, Pjanic, Vives; Eder och Dybala

Ser väl starkt ut?
Citera
2015-10-27, 16:41
Medlem
anteri17s avatar
Veckoomgång innebär lite andra möjligheter i uttagningen med tanke på klubbarnas rotation.

Min elva i den extremt viktiga hemmamatchen mot Ale Viola enligt nedan.

Sportiello

Basta Barzagli Paletta Alonso

De Jong Valdifiori Benassi

Ilicic Matri Muriel

Stark backlinje. Jävligt stark backlinje. Jag hoppas Alonso kommer till spel.

På mitten räknar jag med start på Benassi. Han bör spelas i Torinos hemmamatcher.
De Jong sägs gå från start. Valdifiori ska enligt Gazzettan bänkas, men jag tror att Sarri mycket väl kan tänka sig ge sin forne lagkapten en chans så här mitt i veckan.

Ilicic och Muriel har enklare matcher samt kommer från bra matcher senast. Matri sägs starta för Lazio borta mot Atalanta. Värt ett försök.

Dags att haka på i toppen genom en vinst. Lite av vinna eller försvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in