2015-10-24, 13:57
Medlem
Har en polare som pluggar psykologi på universitetet och han erkände att de i hans studiegrupp efter invandringsdebatten på SVT haft en konversation om huruvida man ska analysera Arnstads psykiska tillstånd. Han kan tydligen tänkas ha både den ena och den andre bokstaven i en eventuell diagnos.
Citera
2015-10-24, 13:58
Medlem
Jag tror bara Arnstad är desperat efter uppmärksamhet. Jag har inte sett att han fått något mediautrymme alls efter pinsamheten i den dansk-svenska samproduktionen. Det blev lite för uppenbart hur knasig han var där, och media är inte så sugna på att associeras med honom efter det.
Citera
2015-10-24, 14:07
Medlem
MinNalles avatar
Skulle vara roligt att veta hur många som hen har blockat på Twitter.
Någon som vet?
Citera
2015-10-24, 14:13
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sisoedaersoet
Har en polare som pluggar psykologi på universitetet och han erkände att de i hans studiegrupp efter invandringsdebatten på SVT haft en konversation om huruvida man ska analysera Arnstads psykiska tillstånd. Han kan tydligen tänkas ha både den ena och den andre bokstaven i en eventuell diagnos.
Du, alfabetet räcker nog inte till där. Nu är jag emot att man fjärrdiagnosticerar folk men i hans fall skulle jag tro att det rör sig om narcissistisk personlighetsstörning parat med paranoid schizofreni.

Stackars man!
Citera
2015-10-24, 14:17
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinNalle
Skulle vara roligt att veta hur många som hen har blockat på Twitter.
Någon som vet?

#blockadavarnstad borde ge en ganska god bild av omfattningen av det.
Citera
2015-10-24, 14:18
Medlem
Thelonegunmans avatar
Arnstad har ju tappat det hela för länge sen. Jag tror hans sd-hat är genuint men hans strategi för att bemöta dem är ju helt huvudlöst. Han bara diskvalificerar sig från debatten och jag tror Löfven avstår att plocka in honom som rådgivare eftersom han konstant skämmer ut sig.

Däremot piskar han upp en hat bland sina fotsoldater och snart brister det och de börjar skrida till verket misstänker jag.
Citera
2015-10-24, 14:19
Medlem
Balkan-Kings avatar
Jeg syns ikke at SD er en terrororganisation på nogon vis, men mange av SD topper sympatiserer åbent med terrorstaten Israel hvilket jeg finder ret tragikomisk for et parti som forspråker minimal indvandring (flere millioner judiska indvandrere stjal palæstiners jord og huse og derefter oprettede apartheidstaten Israel).
Citera
2015-10-24, 14:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Jag tror bara Arnstad är desperat efter uppmärksamhet. Jag har inte sett att han fått något mediautrymme alls efter pinsamheten i den dansk-svenska samproduktionen. Det blev lite för uppenbart hur knasig han var där, och media är inte så sugna på att associeras med honom efter det.

Jo känns som han satts på "time-out" efter det. Då återstår bara detta med Twitter och i hans värld är väl det bara då att försöka bevisa någon genom att vara än mer galan för att kunna bli insläppt till finrummet igen. Vilket ju inte kommer hända då han som sagts mer är en nyttig idiot ifråga om att öka sympatierna till SD.
Citera
2015-10-24, 14:55
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetongNasse
Paranoid haschpsykos?

Karriärist är han. Han söker status, uppmärksamhet. Nu blir han omtalad och aldrig glömd. Om det är gott omtalad eller dåligt omtalad tyckes han inte bry sig om. Så länge folk kommer ihåg hans namn.

Ja. Karriärister kan också lida av något.
Citera
2015-10-24, 14:58
Medlem
Tänk på att ni pratar som statsministerns expertrådgivare...
Citera
2015-10-24, 15:26
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMagenta
Tänk på att ni pratar som statsministerns expertrådgivare...

Precis. Man kan säga att " den blinde leder den döve " för travestera ett gammalt uttryck. Men att svetsaren låter en dåre vara rådgivare säger väl allt ? En idiot tar råd av en annan idiot.

Resultatet ser vi nu i full klarhet.
Citera
2015-10-24, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sisoedaersoet

Han ger kanske upphov till en egen diagnos i den nära framtiden? Arnstaditis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in