Henrik Arnstad @arnstad 2 timför 2 timmar sedan
Hej @hanne_kjoller här är mina akademiska meriter! Får det till 142,5 hp. Det blev visst fel i din text.
http://www.tricorder.se/wp-content/uploads/Skärmavbild-2015-05-10-kl.-15.23.13.png …
Hanne Kjöller @hanne_kjoller 30 minför 30 minuter sedan
Inte [f]el alls. Som framgår av artikeln räknade jag dina poäng i historia @arnstad
Henrik Arnstad @arnstad 41 minför 41 minuter sedan
@hanne_kjoller Av ren nyfikenhet, vilka kurser lyfte du bort som icke-historia?
Hanne Kjöller @hanne_kjoller 17 minför 17 minuter sedan
Din femveckors kurs vid försvarshögskolan och din fem veckors kurs vid inst. f slaviska språk. @arnstad
Henrik Arnstad @arnstad 8 minför 8 minuter sedan
@hanne_kjoller Sedan undrar jag även angående sju års studier av intl. fascismforskning utanför univ. Är sådant irrelevant alltså?
Henrik Arnstad @arnstad 7 minför 7 minuter sedan
@hanne_kjoller För tro det eller ej, men det existerar inga kurser ang. fascismforskning på svenska universitet...
Henrik Arnstad @arnstad 3 minför 3 minuter sedan
@hanne_kjoller Jag ägnade även elva år åt att producera ett modernt verk om Sveriges utrikespolitik under ww2. Fast det räknas inte heller?
Hanne Kjöller @hanne_kjoller 4 minför 4 minuter sedan
Mycket är adekvat för kunskap men inte lika med akademiska meriter @arnstad
Hanne Kjöller @hanne_kjoller 2 minför 2 minuter sedan
C och D inga toppbetyg. Dessutom väldigt många kurser på grundnivå. @arnstad
Henrik Arnstad @arnstad 31 sför 31 sekunder sedan
@hanne_kjoller Ja tvungen läsa kurser grundnivå. Annars hade jag inte kunnat läsa kurserna på avancerad masternivå.
Henrik Arnstad @arnstad nuför 4 sekunder sedan
@hanne_kjoller Och massor av fantastisk kunskap fås även på grundnivå! Tex senast islamsk politisk historia.
Henrik Arnstad @arnstad 1 minför 1 minut sedan
@hanne_kjoller Inom forskning bedöms vetenskapliga publiceringars kvalitet självständigt, annars. Exvis min studie "Älskade fascism".
Hanne Kjöller @hanne_kjoller 5 minför 5 minuter sedan
Nu går jag och lägger mig. Allt som allt har du mindre än 2,5 års studier. Kan man kalla sig historiker då @arnstad
Henrik Arnstad @arnstad nuför 5 sekunder sedan
@hanne_kjoller Jag brukar kalla mig vetenskapsjournalist, men visst bedriver jag även historisk vetenskaplig forskning. Med visst genomslag.
Henrik Arnstad @arnstad nu
@hanne_kjoller Exempelvis slumpade det sig så att jag skapade enorm vetenskaplig debatt i Finland 2006-2009. "Arnstad-debatten".