2015-10-22, 20:14
Medlem
Flor-Idas avatar
Så tråkigt att de alltid ska ta med någon alldeles för ung bonde, i år Pontus. Dessa är alldeles för omogna och osäkra och långtifrån redo att skaffa något stadigt förhållande. De drar även till sig tjejer som mer är intresserade av att få synas i TV än bonde i fråga. Nej, mycket roligare med de som är åtminstone 30+ imo.
Citera
2015-10-22, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UtanEkorre
Jag får känslan av att OM det blir de två (Tina och Daniel) så är hon den extremt kontrollerande typen som hatar andra kvinnor.

Det kommer lite sådana vibbar av och till. Nästan löjligt överengagerad och talar nästan om alla hennes känslor. Och så dessa plumpa skämt på deras bekostnad och konstanta taktiska tjafs. Jag skulle passa mig noga om jag vore Daniel

Ja, det skriker verkligen mobbartyp och skvallerkärring över den kvinnan.
Citera
2015-10-22, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Så tråkigt att de alltid ska ta med någon alldeles för ung bonde, i år Pontus. Dessa är alldeles för omogna och osäkra och långtifrån redo att skaffa något stadigt förhållande. De drar även till sig tjejer som mer är intresserade av att få synas i TV än bonde i fråga. Nej, mycket roligare med de som är åtminstone 30+ imo.

Jag skiter i åldern. Enda kravet för att jag ska orka titta är att bönderna ska vara socialt missanpassade. Därav är årets säsong ganska tråkig, då ingen är ett totalt freak.
Citera
2015-10-22, 23:13
Medlem
Tycker det är konstigt om älgbonden väljer Alexandra. På speeddatingen ville han ju veta hur tjejerna ställde sig till att flytta till Bjurholm. Alexandra har barn sedan tidigare och hade inget bra svar på hur det skulle funka i praktiken för henne att flytta till Bjurholm. Hon sa väl bara " det är ju bara trettio mil" och "det går om man vill". Alexandras brist på konkreta lösningsförslag borde ha skrämt bort älgbonden som tyckte det var viktigt att ta reda på om tjejerna verkligen vill/kan flytta till Bjurholm.
Citera
2015-10-22, 23:31
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Jag skiter i åldern. Enda kravet för att jag ska orka titta är att bönderna ska vara socialt missanpassade. Därav är årets säsong ganska tråkig, då ingen är ett totalt freak.

Håller med. Går ju inte alls upp mot höjdarsäsonger som 07, 09 och 10.

nåt sånt här lär vi aldrig få se igen tyvärr https://www.youtube.com/watch?v=Q69qO3CSdqY

Det har alla skitnödiga, humorbefriade moral-PK-tanter satt stopp för.
Citera
2015-10-23, 00:31
Medlem
Jag är nyfiken på det där med "Pontus gård". Är det hans föräldrars alltså? Jobbar han öht eller åker han bara runt och tävlar? Vems (till synes nybyggda) hus är det tjejerna är så imponerade av?
Citera
2015-10-23, 01:33
Medlem
TimTebows avatar
Pinsamt skämt Marcus drog när ena tjejen frågade hur många kor det var..

Om vi ska tippa:

Stefan tar Pia känns givet.
Pontus skulle ta Linnea om hon ville, väljer Cecilia om Linnea inte är intresserad.
Marcus har jag ingen koll på, men har fått en riktig uppgradering efter att ha skickat hem reservlaget.
Norrlänningen tar hon Alexandra, inte för att jag ser vad han ser i henne. Hon känns lite WT.
Citera
2015-10-23, 07:52
Medlem
UtanEkorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritillaria
Jag är nyfiken på det där med "Pontus gård". Är det hans föräldrars alltså? Jobbar han öht eller åker han bara runt och tävlar? Vems (till synes nybyggda) hus är det tjejerna är så imponerade av?
Ja, det är hans föräldrars.

Ser du på huset så tycks han ha övervåningen av huset till sitt förfogande, byggt som en lägenhet. Allt skriker verkligen detta, för inte var det hans eget porslin han dukade fram på verandan
Citera
2015-10-23, 08:00
Medlem
Citat:

Ser du på huset så tycks han ha övervåningen av huset till sitt förfogande, byggt som en lägenhet. Allt skriker verkligen detta, för inte var det hans eget porslin han dukade fram på verandan

Schysst gård hur som helst. Vem är hans pappa? Har han blivit rik på trav?
Citera
2015-10-23, 08:21
Medlem
UtanEkorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Schysst gård hur som helst. Vem är hans pappa? Har han blivit rik på trav?

Det finns rejäla pengar att plocka in på hästar. Som jag har förstått det så föder de upp och framför dem, så det ramlar nog in stora och goda slantar där.
Citera
2015-10-23, 08:56
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Jag får känslan av att OM det blir de två (Tina och Daniel) så är hon den extremt kontrollerande typen som hatar andra kvinnor.

Det kommer lite sådana vibbar av och till. Nästan löjligt överengagerad och talar nästan om alla hennes känslor. Och så dessa plumpa skämt på deras bekostnad och konstanta taktiska tjafs. Jag skulle passa mig noga om jag vore Daniel
Var det hon som gillade att "greppa pungen"?
Citera
2015-10-23, 10:35
Medlem
Citat:

Aha, ja så kan det mycket väl vara! Pinsamt hur de försöker få det att framstå som att han själv har värsta drömgården.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in