2014-11-30, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Det hade väl inget med hästar att göra?

Jodå det hade det faktiskt
Citera
2014-11-30, 13:45
Medlem
Vem av bönderna har största chans att få en fungerande varaktig relation?
Citera
2014-11-30, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Vem av bönderna har största chans att få en fungerande varaktig relation?

Peter
Citera
2014-11-30, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eriksss
Peter

Tror också på honom men även Petra och Sebastian. Erik verkar inte visa något större intresse för Ida så det lär nog inte bli något mellan de. Har en känsla av han fortfarande inte släppt Mikaela helt och hållet. Jonathan kommer nog inte bli tillsammans med någon av sina tjejer, känns inte som det är någon direkt kemi mellan de.
Citera
2014-11-30, 14:27
Bannlyst
Ha ha han den där Erik han kan man fan kalla för bert.
Citera
2014-11-30, 14:55
Medlem
Hoppas verkligen på en uppryckning inför nästa säsong.
Citera
2014-11-30, 16:42
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Jodå det hade det faktiskt
Okej då får jag nog se om onsdagens avsnitt. Det var på Jonathans och Ellens dejt i lusthuset?
Citera
2014-11-30, 16:49
Medlem
Citat:
Okej då får jag nog se om onsdagens avsnitt. Det var på Jonathans och Ellens dejt i lusthuset?

Om inte jag nu minns helt fel så var det när Jonathan och tjejerna var barnvakt så sa en av tjejerna att Ellen var lite rädd för hästarna. Och Jonathan menade att hon var lite rädd och inte så van vid hästar men att hon har många andra kvaliteter. Så minns jag att de sa.
Citera
2014-11-30, 17:14
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Om inte jag nu minns helt fel så var det när Jonathan och tjejerna var barnvakt så sa en av tjejerna att Ellen var lite rädd för hästarna. Och Jonathan menade att hon var lite rädd och inte så van vid hästar men att hon har många andra kvaliteter. Så minns jag att de sa.

Var väl i förrförra avsnittet?
Citera
2014-11-30, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Var väl i förrförra avsnittet?

Ja om du säger det så är det väl så.......
Citera
2014-11-30, 17:56
Medlem
KalleXLs avatar
Citat:

När du ändå ser reprisen på förra veckans avsnitt, kolla då på vad Jonathan lade intresset på när dom satt i lusthuset. Det var ett evigt handhavande med flaskor och vinglas, tomma som fulla, helt enkelt för att det kändes mer spännande och mer givande än att ägna sig åt det han var där för att ägna sig åt. Tjejen. Ett tecken på att han inte trivdes i hennes sällskap.
Är det 3 avsnitt kvar och i näst sista avsnitt så åker dom en vecka på kärlekssemester.

Jag tror inte Jonathan åker för han har inte fått ihop det med någon som känns lämplig. Jag undrar om Linda kommer att acceptera detta för att hindra att programmet skall spåra ur.

Erik vill nog åka, men jag undrar om Ida vill. Hon bestämmer sig nu på onsdag att inte följa med, men Linda tvingar Ida att vara kvar av samma anledning som Johnatan.

Peter åker med den ljusa tjejen och skickar hem den rödhåriga. Hon är för gåpåig för Peter.

Sebastian och Petra. Här kommer veckans rysartips.
Petra har vaknat upp från sina kaotiska tankar och tvärvänder på onsdag, inser att en kärlekssemester är för nära inpå och livrädd tackar nej till resan som innebär att hon hoppar av på onsdag. Hade resan varit varit någon månad senare hade hon förmodligen varit kvar för det går att handskas med, men att åka på kärleksresa med Sebastian i nuläget skrämmer henne och därför hoppar hon av på onsdag.

Vid sista avsnittet finns bara Peter och hans tjej kvar. Däremot tror jag hon kommer att tröttna efter en tid 6-12 månader. Det blir väldigt mycket samma lunk på gården med Peter.
Citera
2014-11-30, 18:16
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Nej jag skojar inte. Jag säger bara vad jag tycker. Är det något problem med det?

Problem? Inte alls. Men när någon påstår att de flesta av Jonathans utvalda kvinnor inte är snygga så måste man reagera. Det är ungefär som att påstå att Fröken Sverige är ful. Men självklart får du ha din konstiga smak i fred.

För övrigt... Erik och Ida kommer inte att få ihop det. Tveksamt om Sebastian och Petra lyckas leva tillsammans, jag tror det inte. Jonathan och Sara... vet inte... men jag hoppas det håller mellan dem. Peter och Helen är det enda riktigt säkra kortet, det blir ett livslångt förhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in