2015-10-21, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Jag är ganska så pytt på Marcus. De sju tjejer som dök upp på speeddejten dög inte alls (trots att några av dem inte alls verkade så tokiga), han skickade hem allihop och TV4 kallade till krismöte och tvingades hitta nya tjejer åt honom på Facebook, vilket följdes upp av inte fyra utan sju (!) nya tjejer på hans gård vilka inte verkade bättre än tidigare urval. Uppenbarligen var valet av bortskämde Marcus ett stort misstag. Väntar nya skandaler på gården?

Glömde du glasögonen på jobbet?

Marcus måste ju vara överlycklig. Han skickade hem 6 skräcködlor och fick 7 snygga tjejer tillbaka. Särskilt hon Ida såg riktigt bra ut. Frågan är om han har en chans på henne dock.

Tror att alla snygga tjejer som kunde tänka sig att träffa Marcus valde Daniel i första omgången. När de gick ut på sociala medier efter hans massutkastning hade han däremot ingen konkurrens.
Senast redigerad av Keus 2015-10-21 kl. 23:36.
Citera
2015-10-21, 23:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z0DIAC
Ja det såg sannerligen ut som Alexandra men jag tror inte han skickar hem resten direkt utan avvaktar.

Tveksam där, de ser ut att redan mysa i nästa avsnitt.
Citera
2015-10-22, 06:47
Medlem
Pontus verkar inte speciellt intresserad av att lära känna "sina tjejer". Tror inte att han är redo för något seriöst förhållande, han verkar mest vara obekväm med situationen. Känns redan nu som att det inte kommer bli någon romantik på hans gård. Tjejerna känns ganska omogna de också och verkar mest hitta en massa saker att klaga på.
Citera
2015-10-22, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Glömde du glasögonen på jobbet?

Marcus måste ju vara överlycklig. Han skickade hem 6 skräcködlor och fick 7 snygga tjejer tillbaka. Särskilt hon Ida såg riktigt bra ut. Frågan är om han har en chans på henne dock.

Tror att alla snygga tjejer som kunde tänka sig att träffa Marcus valde Daniel i första omgången. När de gick ut på sociala medier efter hans massutkastning hade han däremot ingen konkurrens.

Precis så, dessutom höll de flesta av de nya längdmåttet, dvs de var kortare än vad han är...
Citera
2015-10-22, 13:05
Medlem
NiccoJs avatar
Marcus första gäng kunde varit bra för honom om han fick problem med fåglar i gårdens grödor.

Det här att Pontus gillar både korv och hallongrotta var kan man läsa det någonstans?
Citera
2015-10-22, 13:39
Medlem
Antitrinitarians avatar
Jösses så jag irriterar mig på Tina, som är hos Daniel. Skitdryg mot de andra, helst när han inte är i närheten ("hur kan ni äta det där?!") och så jäkla egocentrerad. Hon verkar redan vara ganska säker på att han ska välja henne och vill nog mest skapa intriger. Tror att han kommer skicka hem henne redan nästa vecka eller veckan efter, och att hon kommer bli helt chockad för att hon totalt saknar självinsikt. Usch vilken otrevlig människa.
Citera
2015-10-22, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Det här att Pontus gillar både korv och hallongrotta var kan man läsa det någonstans?
Det är något som kan ha nämnts i introduktionsprogrammet i våras, men ingen verkar minnas. Någon som har tv4play premium får väldigt gärna ta en titt på det avsnittet och kolla upp om det stämmer eller inte så vi kan sluta skvallra och verkligen få ett svar
Citera
2015-10-22, 17:55
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenEyesCuddles
Det är något som kan ha nämnts i introduktionsprogrammet i våras, men ingen verkar minnas. Någon som har tv4play premium får väldigt gärna ta en titt på det avsnittet och kolla upp om det stämmer eller inte så vi kan sluta skvallra och verkligen få ett svar

STOPPA PRESSARNA!

Pontus utger sig inte för att vara bisexuell!!!

Däremot säger han "den" när han beskriver vem han söker. Två gånger säger han dock "hon" i sin presentation!

TV4 premium kan vara min bästa investering efter Aftonbladet +
Citera
2015-10-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
STOPPA PRESSARNA!

Pontus utger sig inte för att vara bisexuell!!!

Däremot säger han "den" när han beskriver vem han söker. Två gånger säger han dock "hon" i sin presentation!

TV4 premium kan vara min bästa investering efter Aftonbladet +
Aha! Det var det jag hade för mig nämligen, att han sa "den" väldigt mycket vilket fick mig att tro att han menade att han var bi. Lite märkligt ordval av han. De flesta bönderna brukar ju starkt uttrycka att de söker en kvinna i sitt liv, framtida fru etc. Men han är ju yngre än vanligt så han skulle väl knappast säga att han behöver ett fruntimmer. Jag säger själv "den" till rätt mycket utav lathet, så är kanske inget att haka upp sig på.
Citera
2015-10-22, 18:20
Medlem
UtanEkorres avatar
Det måste ju i Pontus fall dessutom vara otroligt attraktivt att bjuda hem töserna till mamma och pappas gård där dessutom hans bror med flickvän bor.
Citera
2015-10-22, 18:54
Medlem
exoticspices avatar
Är osäker på namnet (Tina?) den mörka hos Daniel, verkar inte rolig alls. Sitter och drar dåliga skämt om blondiner och gör bort sig totalt. Hon tror att hon ligger bra till hos Daniel och kan bete sig lite kaxigt och rent av otrevlig mot dom andra tjejerna. Är ganska säker på att han tröttnar på henne och röstas ut. Det ska bli härligt att se hennes besvikna min om det blir så.
Citera
2015-10-22, 19:06
Medlem
UtanEkorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Är osäker på namnet (Tina?) den mörka hos Daniel, verkar inte rolig alls. Sitter och drar dåliga skämt om blondiner och gör bort sig totalt. Hon tror att hon ligger bra till hos Daniel och kan bete sig lite kaxigt och rent av otrevlig mot dom andra tjejerna. Är ganska säker på att han tröttnar på henne och röstas ut. Det ska bli härligt att se hennes besvikna min om det blir så.

Jag får känslan av att OM det blir de två (Tina och Daniel) så är hon den extremt kontrollerande typen som hatar andra kvinnor.

Det kommer lite sådana vibbar av och till. Nästan löjligt överengagerad och talar nästan om alla hennes känslor. Och så dessa plumpa skämt på deras bekostnad och konstanta taktiska tjafs. Jag skulle passa mig noga om jag vore Daniel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in