Citat:
Hur går du tillväga då du förbereder stämningen ?
Kontaktade du jurist och har denne gått igenom dit material?
Jag har ju väntat så länge så jag har dragit på mig ett digert material men man ser ju tydligt förföljelsen utav samma grupp då man googlar namn etc så lite fördel är det med att ha mycket dokumenterat.
Om detta nu vore Granskningskommissionen som startade drevet mot mig med förmodligen privata och även poliser som ju tydligen enligt Gävle domen får vara och agera privata också så borde man kanske kunna begära rättshjälp för att ta detta till JK för senare domstol?
Att skriva här gynnar inte mig längre har jag märkt då det är en väldig mix med berättelser och där tom de som har mycket pengar inte ens köper inspelningsutrustning som tex kapiton kunde ha gjort , jag fick vända på slantarna verkligen för att kunna köpa batterier och band till mina tidiga rull kassett diktafoner , men då jag hade missat en hel del innan så gjorde jag detta till prio 1 för att kunna dokumentera.
Det tog för mig att tag att inse att det var viktigt med dokumentation då jag innan tänkte att jag får nog en förklaring till sist och kanske de prövar mig, så det är viktigt att man åtminstone trycker på hur viktigt det är att man använder tex den 12 timmars ljudinspelaren på mobilen då man märker att man är utsatt. Jag trodde detta var för att dels hjälpa mig så jag hade inte riktiga garden uppe plus ett par snygga brudar gjorde en "blind" .
Dessa utnyttjar allt , i början var det ett gäng jag tänkte att dessa var inga bra killar och dessa hade många av dem sina rötter i en region utav världen. I Samband med bråket så stötte jag på en person som sade sig vara från en del av samma region och denna region( del) har jag stött på flera gånger och gått som en röd tråd genom detta tror att min nya granne är från den regionen ursprungligen , han pratat mycket bra svenska men hissade USA flaggan för en tid sedan och både LK och SP nämnde ofta USA , visst det bor många Svenskar i USA , men det verkar vara en röd tråd detta med.
Då tex Crister pettersson blev intervjuad en gång så sade han något ogillande om FBI , var dessa inblandade i Palmeutredningen ? 50 miljoner är ju en bra summa för vem som helst så...
Sedan med att det inte gynnar mig att skriva här är då vissa beskriver om att de varit inlåsta och har både det ena och det andra i kroppen och hör röster mm och har dessa en agenda att tysta så sitter de nog och sänder texter på texter där de slutar till sist med skalärvågor och ship och ufon och en annan har inte en chans hos dem de varit hos innan om man nämner att detta har varit långvarigt . Andra sitter och beskriver samma metoder och att alla som varit utsatta för Zersetzung är psykiskt sjuka och en stakars jurist som kommer in här och ska försöka dela upp vad som är vettigt eller inte drunknar i en mix i denna "författarklubb".
Senast redigerad av Harfager 2015-10-21 kl. 14:21.
Senast redigerad av Harfager 2015-10-21 kl. 14:21.
Faktum är att han skickade in samma text minst 4 gånger och alla vägrades publicering eller drogs tillbaka. Den första gången med formuleringen: