2015-10-19, 23:42
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Det är inte så lätt att skita i om de kör "stenkrossen" då du sover eller som jag fick bevis på idag undanhåller lagstadgade rättigheter på jobbet ( mer lön ). Detta har jag vaknat varje morgon med och fått tänka skit i det tills du kan orda vilket jag kan nu, men ser hur jurister mm inte vill ta i detta om mejl kommer fram.

Om det slutar med min död så är det mord, har haft redan ett par olyckor på jobben så...Jag har levt med detta i snart 20 år och sätt fram emot att kunna träffa folk utan att behöva tänka på att detta kan dra ner dem också och har nu då jag kan orda börjat träffa gamla vänner igen. Ända säkringen jag har är att sprida lite smått vad jag varit med om för att de ska vara beredda på att parasiterna kan dras till dem. Lennart K är en sådan lika så Per S med många fler. Har tankat lite vin i dag så man kanske är öppnare .... men detta vill jag inte drabbar någon annan och känner en plikt att rätta till detta annars har jag stått ut och samlat bevis i nästan 20 år utan mening ....

Jag vill lösa detta på ett bra sätt offentligt men ändå inte då vissa har minderåriga barn och det är jobbigt att man kan ge dem fängelse om man bara kör på...Men jag märker samtidigt att de är väldigt överlägsna och orädda då jag höll tyst så pang på verkar vara det rätta ändå ... jobbiga val... Men det finns ju korta fängelse straff också ... men sanningen måste ut... Detta får inte drabba andra ...man ser folkets snålvatten rinna då de tänker jag behöver bara djävlas lite grann så får jag bilar hus och komma på tv och han har ju inte sagt något alls trotts vad de innan pysslat med (då jag höll tyst) ..svåra val för en som kan gå över lik för detta .... Jag lever hellre med hedern i behåll så jag kan inte heller liera mig med dem ....detta måste fram

Jag menar med inte liera mig att då jag växte upp så fick man ofta höra om Hitler och nazisternas brott och dåd under kriget och man kunde inte för sitt liv förstå hur människor kunde lånat sig till sådana vedervärdigheter och har fått kopplat detta till bla det jag har varit utsatt för och förstått att en liten händelse här och där leder till folkrättsbrott sammantaget och att många i Nazityskland var utsatta för ett grupptryck där den som tänkte opponera sig såg vad som hände med människor precis som denne och då valde att hålla tyst och delta . Jag tänkte också varför var det så sällan de utsatta revolterade , men det är lätt att tänka så då man inte har sina nära utsatta för hot och blir paralyserad.
Citera
2015-10-20, 11:09
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ibland är det fantasifulla supervapen och skalärvågor och annat som inte finns.

Kan du förtydliga? Exakt vad är det som inte finns enligt dig och din fantasi?

Citat:
Ibland är det organiserad Zersetzung och statsövervakning.
Ibland är det grannar som sprider rykten och tittar snett på er.

Hur kan ni förväntar er annat än att bli ifrågasatta när symptomen på det ni beskriver är ungefär lika spridda som att jämföra en kickbike med en rymdfärja. Tycker faktiskt att ni ofta blir lite väl griniga när ni blir ifrågasatta eller om den som ni debatterar med rör till det pga alla olika beskrivningar..

Har du svårt att ta in verkligheten bara för att den är uppbyggd av olika delar? Om mainstrem media hade gjort sitt jobb och inte lagt locket på om detta ämne hade du nog haft en annan åsikt. Eller om du själv hade varit (direkt) drabbad.

Hur kan du skriva i stil med att "det enda som ni kan förvänta er är att bli ifrågasatta"? Det är ju ett minst sagt komplext ämne. Jag kan lova dig att den dagen du får upp ögonen kommer du inte ha lika lätt för att le som din avatar.
Citera
2015-10-20, 11:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Kan du förtydliga? Exakt vad är det som inte finns enligt dig och din fantasi?

Skalärvågor t.ex...
Tankeläsning (att se hjärnaktivitet är inte det samma som att kunna läsa vad de tänker eller kunna inducera tankar).
"Elektromagnetiska vapen" som kan styra folks drömmar
osv..

Citat:
Har du svårt att ta in verkligheten bara för att den är uppbyggd av olika delar? Om mainstrem media hade gjort sitt jobb och inte lagt locket på om detta ämne hade du nog haft en annan åsikt. Eller om du själv hade varit (direkt) drabbad.

Hur kan du skriva i stil med att "det enda som ni kan förvänta er är att bli ifrågasatta"? Det är ju ett minst sagt komplext ämne. Jag kan lova dig att den dagen du får upp ögonen kommer du inte ha lika lätt för att le som din avatar.
Jag har inte skrivit "det enda ni kan förvänta er är att bli ifrågasatta" - det jag skrev var att ni måste förstå att ni kommer bli ifrågasatta och att ni därför inte borde bli så stötta och ilskna som många av er uppenbarligen blir när ni ifrågasätts.

Om man ifrågsätter hur det är ekonomiskt möjligt så brukar svaren bli att det är jätteenkelt för man behöver bara sprida lite rykten om att TI's är knarkare eller något så kommer alla ställa upp gratis och trakassera, och om man frågar vad de kan göra så är det helt plötsligt statliga hemliga program med supervapen och tankeläsning.. Så inte nog med att enskilda delar är orimliga, ologiska och helt i det blå, summan av svaren blir fullständigt uppåt väggarna..
Citera
2015-10-20, 20:37
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Skalärvågor t.ex...
Tankeläsning (att se hjärnaktivitet är inte det samma som att kunna läsa vad de tänker eller kunna inducera tankar).
"Elektromagnetiska vapen" som kan styra folks drömmar
osv..

Vad gäller skalärvågor så har dessa diskuterats tidigare i tråden. Se exempelvis följande inlägg:

Citat:

100 years Scalar Waves Conspiracy: http://www.whitetv.se/sv/mind-control-mk-ultra/213-100-years-scalar-waves-conspiracy.html

Technical proof that Scalar Waves exist: https://vimeo.com/72878317

Scalar Waves used in Mind Control: https://www.youtube.com/watch?v=kKQ-tOG5j9o

Vad gäller tankeläsning och styrning av folks drömmar så verkar du ha missförstått hur det går till - har du verkligen läst inlägg 1214? Har svårt att förstå vad som skulle kunna vara oklart.

Läs inlägg 1214 igen eller den förkortade varianten nedan (speciellt de två sista styckena):

•Detecting EMF Fields in Humans for Surveillance
A subject's bioelectric field can be remotely detected, so subjects can be monitored anywhere they are. With special EMF equipment NSA cryptologists can remotely read evoked potentials (from EEGs). These can be decoded into a person's brain-states and thoughts. The subject is then perfectly monitored from a distance. NSA personnel can dial up any individual in the country on the Signals Intelligence EMF scanning network and the NSA's computers will then pinpoint and track that person 24 hours a day. The NSA can pick out and track anyone in the US.

NSA SIGNALS INTELLIGENCE USE OF EMF BRAIN STIMULATION
NSA Signals Intelligence uses EMF Brain Stimulation for Remote Neural Monitoring (RNM) and Electronic Brain Link (EBL). EMF Brain Stimulation has been in development since the MKULTRA program of the early 1950s, which included neurological research into radiation (non-ionizing EMF) and bioelectric research and development. The resulting secret technology is categorized at the National Security Archives as "Radiation Intelligence", defined as,"information from unintentionally emanated electromagnetic waves in the environment, not including radioactivity or nuclear detonation".

Signals Intelligence implemented and kept this technology secret in the same manner as other electronic warfare programs of the US Government. The NSA monitors available information about this technology and withholds scientific research from the public. There are also international intelligence agreements to keep this technology secret.

The NSA has proprietary electronic equipment that analyze electrical activity in humans from a distance. NSA computer generated brain mapping can continuously monitor all of the electrical activity in the brain continuously. The NSA records and decode individual brain maps (of hundreds of thousands of persons) for national security purposes. EMF Brain Stimulation is also secretly used by the military for brain-to-computer link (in military fighter aircraft, for example).

For electronic surveillance purposes, electrical activity in the speech center of the brain can be translated into the subject's verbal thoughts. RNM can send encoded signals to the brain's auditory cortex, thus allowing audio communications direct to the brain (bypassing the ears). NSA operatives can use this covertly to debilitate subjects by simulating auditory hallucinations characteristic of paranoid schizophrenia.

Without any contact with the subject, Remote Neural Monitoring can map out electrical activity from the visual cortex of a subject's brain and show images from the subject's brain on a video monitor. NSA operatives see what the surveillance subject's eyes are seeing. Visual memory can also be seen. RNM can send images direct to the visual cortex, bypassing the eyes and optic nerves. NSA operatives can use this surreptitiously to put images into a surveillance subject's brain while they are in REM sleep for brain-programming purposes.

---

Vad gäller (sömn)manipulering, kolla även in länken https://zanning.wordpress.com/2013/04/ samt länken http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2199028/Researchers-successfully-manipulate-rat-DREAMS--human-dreams-next.html, för att förstå hur långt (den icke-militära) vetenskapen kommit vad gäller manipulering av drömmar.

Citat:
Jag har inte skrivit "det enda ni kan förvänta er är att bli ifrågasatta" - det jag skrev var att ni måste förstå att ni kommer bli ifrågasatta och att ni därför inte borde bli så stötta och ilskna som många av er uppenbarligen blir när ni ifrågasätts.

Men du skriver ju citat: "Hur kan ni förvänta er annat än att bli ifrågasatta...". Med andra ord finns det inga alternativ enligt dig - det enda som kan förväntas är ifrågasättning. Samtidigt har jag viss förståelse för det du skriver utifrån den aspekten att det i princip torde vara omöjligt att förstå hur fruktansvärt det är att utsättas för ett 'mind control program' - om man själv inte blir direkt utsatt för ett sådant vill säga.

Citat:
Om man ifrågsätter hur det är ekonomiskt möjligt så brukar svaren bli att det är jätteenkelt för man behöver bara sprida lite rykten om att TI's är knarkare eller något så kommer alla ställa upp gratis och trakassera, och om man frågar vad de kan göra så är det helt plötsligt statliga hemliga program med supervapen och tankeläsning.. Så inte nog med att enskilda delar är orimliga, ologiska och helt i det blå, summan av svaren blir fullständigt uppåt väggarna..

Du förenklar å det grövsta. Dessa övergrepp; organized stalking och electronic harassment pågår för fullt i världen, inte minst i Sverige. Programmen och metoderna finns på plats, finslipade med hjälp av skattepengar. De enskilda delarna må vara ologiska i dina ögon men inte i andras. Framförallt är inte summan av svaren ologiska. Tvärtom finns det olika syften med dessa övergrepp, syften som inte tål granskning.
Senast redigerad av FreedomDeep 2015-10-20 kl. 20:49.
Citera
2015-10-20, 20:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vad gäller skalärvågor så har dessa diskuterats tidigare i tråden. Se exempelvis följande inlägg:
Ja det har diskuterats och det finns helt enkelt inga bevis för dessa "skalärvågor". Och än mindre för några vapen eller andra tillämpningar..
http://rationalwiki.org/wiki/Scalar_wave

Citat:
Vad gäller tankeläsning och styrning av folks drömmar så verkar du ha missförstått hur det går till - har du verkligen läst inlägg 1214? Har svårt att förstå vad som skulle kunna vara oklart.
Har inte missförstått eftersom det inte finns något vetenskapligt stöd för dina påståenden.

Citat:
Men du skriver ju citat: "Hur kan ni förvänta er annat än att bli ifrågasatta...".
Exakt, ni måste förvänta er att bli ifrågasatta när ni kommer med extraordinära påståenden.

Citat:
Med andra ord finns det inga alternativ enligt dig - det enda som kan förväntas är ifrågasättning.
Jovisst, det finns ju även alternativet att diskutera med varandra precis som ni gör - dvs ni kan självklart gärna diskutera med varandra och ventilera era åsikter - men ni måste också vara beredda på att bli ifrågasatta. Många i dessa trådar har dock omedelbart slagit bakut vid minsta ifrågasättande och börjat skriva om att alla som inte håller med ska försvinna från trådarna etc.. Det är det jag ifrågasätter.

Citat:
Du förenklar å det grövsta. Dessa övergrepp; organized stalking och electronic harassment pågår för fullt - i världen - och i Sverige. Programmen och metoderna finns på plats, finslipade med hjälp av skattepengar. De enskilda delarna må vara ologiska i dina ögon men inte i andras. Framförallt är inte summan av svaren ologiska. Tvärtom finns det olika syften med dessa övergrepp, syften som inte tål granskning.
Tyvärr inte, jag har diskuterat med ett antal av er (TI's) i ett antal trådar här på flashback och det jag beskriver är precis så jag (och andra) har bemötts ett flertal gånger. Ofta har t.o.m. en TI kanske diskuterat röda bilar när nästa TI kommer in och avbryter diskussionen med mind controlargument eller tvärtom, dvs man försöker medvetet avleda diskussionen in på något helt irrelevant.. Blir extremt svårgreppbart och svårt att diskutera då när folk pratar om helt olika saker..
Om vi t.ex. skulle börja diskutera ditt påstående att svenska skattemedel finansierar GS så skulle jag inte bli ett dugg förvånad om en annan TI kommer in och avbryter med att det inte alls behöver vara så komplicerat och dyrt medan nästa TI kommer in och påstår att det styrs från USA eller någon annan främmande makt..
Det är helt enkelt en jävla röra där TI's plockar de russin ur kakan de tycker passar och bygger en världsbild med sig själva i centrum för en imaginär komplott av ofta globala mått helt utan anledning, rim eller reson.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-10-20 kl. 21:30.
Citera
2015-10-20, 22:01
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ja det har diskuterats och det finns helt enkelt inga bevis för dessa "skalärvågor". Och än mindre för några vapen eller andra tillämpningar..

http://rationalwiki.org/wiki/Scalar_wave

Du är en ignorant förnekare. Gå tillbaka i tråden; läs inläggen och se på videorna som handlar om skalärvågor. Läs på om professor Konstantin Meyls forskning och den generella forskning som pågår kring dessa vågor. Kom tillbaka sedan stärkt av sanningen eller håll dig undan, levandes ett liv fullt av förnekelse.

Citat:
Har inte missförstått eftersom det inte finns något vetenskapligt stöd för dina påståenden.

Läste du ens artikeln i Daily Mail om forskares manipulation av drömmar? Hur kan du förneka förekomsten av alla de elektroniska vapen som finns - och teknik - vilka kan påverka människor på en rad olika sätt? Räknas inte t.ex. professor Meyls forskning som vetenskap enligt dig?

Citat:
Exakt, ni måste förvänta er att bli ifrågasatta när ni kommer med extraordinära påståenden.

Det finns inga bevis som duger för dig - oavsett hur extraordinära dessa är.

Citat:
Jovisst, det finns ju även alternativet att diskutera med varandra precis som ni gör - dvs ni kan självklart gärna diskutera med varandra och ventilera era åsikter - men ni måste också vara beredda på att bli ifrågasatta. Många i dessa trådar har dock omedelbart slagit bakut vid minsta ifrågasättande och börjat skriva om att alla som inte håller med ska försvinna från trådarna etc.. Det är det jag ifrågasätter.

Att exempelvis hänvisa utsatta till psykakuten är respektlöst och off topic – det känner du väl till?

Citat:
Tyvärr inte, jag har diskuterat med ett antal av er (TI's) i ett antal trådar här på flashback och det jag beskriver är precis så jag (och andra) har bemötts ett flertal gånger. Ofta har t.o.m. en TI kanske diskuterat röda bilar när nästa TI kommer in och avbryter diskussionen med mind controlargument eller tvärtom, dvs man försöker medvetet avleda diskussionen in på något helt irrelevant.. Blir extremt svårgreppbart och svårt att diskutera då när folk pratar om helt olika saker..
Om vi t.ex. skulle börja diskutera ditt påstående att svenska skattemedel finansierar GS så skulle jag inte bli ett dugg förvånad om en annan TI kommer in och avbryter med att det inte alls behöver vara så komplicerat och dyrt medan nästa TI kommer in och påstår att det styrs från USA eller någon annan främmande makt..
Det är helt enkelt en jävla röra där TI's plockar de russin ur kakan de tycker passar och bygger en världsbild med sig själva i centrum för en imaginär komplott av ofta globala mått helt utan anledning, rim eller reson.

Det finns olika metoder i dessa ’program’. Att trådstarten är formulerad på ett öppet sätt inbjuder till många olika svar och exempel på tortyr/förföljelse-metoder.

Det må vara en röra. Röran är dock inte en imaginär sådan (åtminstone inte för alla). Förresten plockar vi ständigt russin ur kakan - russinen vi plockar kan visa på vår ignorans.
Citera
2015-10-20, 22:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du är en ignorant förnekare. Gå tillbaka i tråden; läs inläggen och se på videorna som handlar om skalärvågor. Läs på om professor Konstantin Meyls forskning och den generella forskning som pågår kring dessa vågor. Kom tillbaka sedan stärkt av sanningen eller håll dig undan, levandes ett liv fullt av förnekelse.
Men du kan väl inte redan ha glömt att madtop visade att Meyl är utslängd från universitetet?? Att han inte är välkommen att undervisa längre och att han anses som en fullständig crackpot? (FB) Förekommer organiserad gang stalking?

Citat:
Läste du ens artikeln i Daily Mail om forskares manipulation av drömmar? Hur kan du förneka förekomsten av alla de elektroniska vapen som finns - och teknik - vilka kan påverka människor på en rad olika sätt? Räknas inte t.ex. professor Meyls forskning som vetenskap enligt dig?
Inte för en sekund så länge han inte lyckas bevisa någonting. Vem som helst kan stå och tramsa, påstå en massa strunt och hitta på saker - det är en helt annan sak att lägga fram bevis och det har han ju fullständigt misslyckats med.. Var är hans påstådda "fria energi" t.ex??

Citat:
Det finns inga bevis som duger för dig - oavsett hur extraordinära dessa är.
Jo massor, hela världen är full av kunskap och lärdomar som är fullt tillräckligt bevisade för att jag ska ta dem till mig.

Citat:
Att exempelvis hänvisa utsatta till psykakuten är respektlöst och off topic – det känner du väl till?
Såvitt det inte är befogat utifrån tidigare erfarenheter och diskussion - då kan det mycket väl vara en medmänsklig välgärning.
Citera
2015-10-20, 22:43
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Men du kan väl inte redan ha glömt att madtop visade att Meyl är utslängd från universitetet?? Att han inte är välkommen att undervisa längre och att han anses som en fullständig crackpot? (FB) Förekommer organiserad gang stalking?

Inte för en sekund så länge han inte lyckas bevisa någonting. Vem som helst kan stå och tramsa, påstå en massa strunt och hitta på saker - det är en helt annan sak att lägga fram bevis och det har han ju fullständigt misslyckats med.

Svarar med en favorit i repris – inlägg 1191. En crackpot sa du? Som tramsar?

Citat:
Någon källa på att professor Meyl ” betraktas allmänt som en galen gubbe” har du med andra ord inte. Från din Wikipediakälla kan man läsa att universitetet understryker att tekniken är mycket kontroversiell. Därtill står det att kritiker gjort anspråk på att ha funnit fel i Meyls arbete – vad Meyl själv anser om kritiken framgår dock inte.

På Meyls egen hemsida står emellertid att han bl.a. föreläser på Technical University of Berlin och University of Clausthal. Vidare framgår att det går att erhålla ”remarkable proof of concept transmission-kit”:

http://www.meyl.eu/go/index.php?dir=10_Home&page=1&sublevel=0

Och som tidigare nämnt bedriver i princip alla industrialiserade nationer intensiv forskning kring dessa skalarvågor. Oavsett vilka vågor som används vid electronic harassment torde det stå klart att vågor likt skalärvågor faktiskt kan användas. Vilket i sådana fall också kan förklara varför det är så svårt att skydda sig, exempelvis erbjuder en Faradays bur inget skydd mot tortyren.

Det är inte pesudovetenskapligt flum. Möjligen i din fyrkantiga värld. Varför föreläser professor Meyl på exempelvis Technical University of Berlin och University of Clausthal om det är ”flum”?
Citera
2015-10-20, 22:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Förutom att han är utslängd från "sitt" universitet så tas hans publicerade avhandlingar nu bort vetenskapliga institutioner, han är helt enkelt inte rumsren längre..
Scientific misconduct and forgery with publishing is simply not acceptable and those who take advantage of the involuntary and unavoidable weaknesses of the publishing system, have no place in our scientific community.

http://retractionwatch.com/2013/02/22/way-out-there-paper-claiming-to-merge-physics-and-biology-retracted/

Det vore dock enkelt för dig att visa att alla andra har fel - tag fram lite bevis för skalärvågor, fri energi, möjligheten att bota cancer, supervapen och allt (eller något) av det andra som Meyl påstår...
Citera
2015-10-20, 23:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Här blir Konstantin Meyls experiment och slutsatser sågade av forskare på Institut für Gravitationsforschung som försökte upprepa dem:
http://www.teslasociety.ch/info/wireless/meyl2.pdf

Google translate:
Ingen av de hypoteser som är experimentellt verifieras av Prof. Meyl med den experimentella kit kan bekräftas av oss.
Citera
2015-10-21, 00:00
Medlem
madtops avatar
Citat:
Dessa övergrepp; organized stalking och electronic harassment pågår för fullt i världen, inte minst i Sverige. Programmen och metoderna finns på plats, finslipade med hjälp av skattepengar.

Nu sitter du och hittar på igen.
Självklart har vi inga skattefinansierade program för "electronic harassment". Vi har nog inte heller forskat speciellt mycket i ämnet "voice 2 skull" eller "skalärvågor" de senaste 50 åren. Det finns betydligt viktigare saker att lägga pengar på att än imaginära strålvapen.

Eller visst, låt mig istället uttrycka mig så här:
Oj då, det verkar läskigt men jag känner mig lite skeptisk. Har du möjligtvis en källa på att svenska skattepengar går till detta?
Citera
2015-10-21, 01:06
Bannlyst
Jag har blivit övervakad och är det fortfarande. Det började med att när jag var inlagd på psyket.
Och jag fick inga mediciner då de satte in chip i mina armar under nätterna.
Och i öronen. Jag vet inte hur tekniken fungerar men tror det är Voice to skull.
För 2 år sen tryckte jag sönder chipen i armarna och jag kände giftet vandra mot hjärtat fast jag överlevde! Jag köpte en sådan här http://quwave.com/defender.html
Som värkar ta stopp på chipen. Men jag hör fortfarande röster och har ändrats från mina grannar till andra grannar när jag har flyttat. Dem värkar jobba månads viss. Vissa månader är dem borta.
Jag tror att denna teknik är rätt så utbred inom psykiatrin.
Och folk runt om värkar veta mer saker om mig som jag inte har berättat för någon.
Jag vet inte om deras syfte men det värkar som dem vill bryta ner mig till att bli beroende av psykiatrin.

Jag har försökt att kontakta tidningarna och polis men dem gör ingen ting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in