Citat:
Ursprungligen postat av
SvarifaxxALaUe
Kan informera er om att jag i torsdagskväll har beställt detta från Alphabrain då de varit gröna vid beställning av Notroopikum tidigare.
De har inte kommit något än dock. Kommer att uppdatera er imorgon igen, eller ikväll, har mailat dom om status på försändelsen också.
Sist kom Nootropikumet fram på 1 dag så jag har hoppet uppe än
/Mvh
Så!

Idag kom Ketat fram efter 2 dagar. Kan ju knappast påstå att jag fick vänta länge heller. (En dag mer än tidigare)
Ang påsen då. Det ser väldigt fint ut, typ som väldigt finmalt strösocker, vilket det gjort de få andra gånger jag stött på Keta. Det ser också ut att vara rätt mängd.
Det konstiga är att pulvret luktar godis. Skulle säga Jordgubbar eller Körsbär.
Tror ni snoken eller den hederliga munnen blir bäst för detta?
/Mvh