2015-10-20, 23:35
  #1321
Medlem
Tänkte beställa Ketamin från Alphabrain men undrar om någon har testat det?
2-Fluoro-Ketamine

Renhet: >99%
Kemisk beteckning: 2-(2-fluorophenyl)-2-methylaminocyclohexan-1-one
Mängd: 200 mg

står det på deras sida.
Citera
2015-10-22, 18:36
  #1322
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roguewarrior
Tänkte beställa Ketamin från Alphabrain men undrar om någon har testat det?
2-Fluoro-Ketamine

Renhet: >99%
Kemisk beteckning: 2-(2-fluorophenyl)-2-methylaminocyclohexan-1-one
Mängd: 200 mg

står det på deras sida.

Hur är detta ketaminet jämfört med originalet?
Citera
2015-10-22, 23:20
  #1323
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Hur är detta ketaminet jämfört med originalet?


Saxat från deras hemsida under recensioner.

-Mer potent än andra keta som jag testat ifrån darknet. Otroligt potent! kings

Så det låter ju väldigt lovande iaf!

/Mvh
Citera
2015-10-23, 13:58
  #1324
Bannlyst
Hur är 2'-Oxo-PCE från TT ?

Har aldrig prövat dessa substanser....

Har hört man kan ta lite för at bli mer social o lindra ångest?
Stämmer det?
Citera
2015-10-23, 16:48
  #1325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Saxat från deras hemsida under recensioner.

-Mer potent än andra keta som jag testat ifrån darknet. Otroligt potent! kings

Så det låter ju väldigt lovande iaf!

/Mvh

...
Citera
2015-10-23, 21:12
  #1326
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av COTW
...

Va? Det står visst där.

/Mvh
Citera
2015-10-23, 21:30
  #1327
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraminkatt
Hur är 2'-Oxo-PCE från TT ?

Har aldrig prövat dessa substanser....

Har hört man kan ta lite för at bli mer social o lindra ångest?
Stämmer det?

Det kan man med mycket. Det är ingen bra idé att sikta på långsiktigt.

För att svara på din fråga så ja. Ketamin gav inte så mycket medicinsk effekt på mig men Methoxetamin gav mig en ångestdämpande effekt i 48h efter intag.
Citera
2015-10-24, 11:55
  #1328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Hur är detta ketaminet jämfört med originalet?
Vet inte, återkommer när jag provat det.
Citera
2015-10-25, 14:06
  #1329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roguewarrior
Vet inte, återkommer när jag provat det.
Tänkte också testa det men hittar inte speciellt mycket info om 2-fluoroketamin. Någon som vet hur potent det är och vad man kan förvänta sig?
Citera
2015-10-26, 11:38
  #1330
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roguewarrior
Tänkte beställa Ketamin från Alphabrain men undrar om någon har testat det?
2-Fluoro-Ketamine

Renhet: >99%
Kemisk beteckning: 2-(2-fluorophenyl)-2-methylaminocyclohexan-1-one
Mängd: 200 mg

står det på deras sida.
Sidan är grön men jag har inte testat deras keta. Det verkar lovande iaf och kommer bli oerhört intressant att se hur pass potent det är.
Citera
2015-10-26, 15:12
  #1331
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 65harry
Sidan är grön men jag har inte testat deras keta. Det verkar lovande iaf och kommer bli oerhört intressant att se hur pass potent det är.

Kan informera er om att jag i torsdagskväll har beställt detta från Alphabrain då de varit gröna vid beställning av Notroopikum tidigare.

De har inte kommit något än dock. Kommer att uppdatera er imorgon igen, eller ikväll, har mailat dom om status på försändelsen också.

Sist kom Nootropikumet fram på 1 dag så jag har hoppet uppe än


/Mvh
Citera
2015-10-27, 12:28
  #1332
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Kan informera er om att jag i torsdagskväll har beställt detta från Alphabrain då de varit gröna vid beställning av Notroopikum tidigare.

De har inte kommit något än dock. Kommer att uppdatera er imorgon igen, eller ikväll, har mailat dom om status på försändelsen också.

Sist kom Nootropikumet fram på 1 dag så jag har hoppet uppe än


/Mvh


Så! Idag kom Ketat fram efter 2 dagar. Kan ju knappast påstå att jag fick vänta länge heller. (En dag mer än tidigare)

Ang påsen då. Det ser väldigt fint ut, typ som väldigt finmalt strösocker, vilket det gjort de få andra gånger jag stött på Keta. Det ser också ut att vara rätt mängd.

Det konstiga är att pulvret luktar godis. Skulle säga Jordgubbar eller Körsbär.

Tror ni snoken eller den hederliga munnen blir bäst för detta?

/Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in