Citat:
Ursprungligen postat av
ChemicalGirl
Är det bara jag eller blir ni också illamående av ketamin? Tar det IV, kan det vara därför? Eller är det något i ketat som inte är så bra, för om jag minns rätt så blev jag inte illamående första gångerna jag tog det.
Samt hur mycket brukar ni ta IV, ni som tar det så?
Jag brukar nog ta ca 40-50mg upp till 80-100 ibland.
Aldrig provat det IV så kan inte svara på det. Endast snortat det och har vad jag kommer ihåg aldrig blivit illamående av keta. Drippen är ju inte den godaste men går helt klart att stå ut med.
Nyfiken så måste fråga, hur mycket brukar du behöva slå i dej för att håla? För mej krävs det runt 200mg nasalt beroende på kvalitet.