Citat:
Ursprungligen postat av Jack n' coke
Snortade idag vad jag uppskattar var ungefär 200 mg, fan vad skum drog alltså. Kan inte säga att det var roligt direkt, det var jävligt sjukt och jag kände mig minst sagt som Johnny Depp som Hunter S Thompson - jag vart bedövad i kroppen, gick konstigt, sa vad jag tänkte från och till omedvetet och kände mig allmänt skitskum i hela kroppen. Kändes som en blandning mellan en kraftig hallucinogen och ett bedövningsmedel.
Nästa gång blir det 200 mg återigen, sedan blir det 250 mg.
jag håller med dig om det mesta förutom att det var skit kul och skönt. fast jag tog ca 400-500mg
problem att gå det kan jag intyga, jag fick stödja mig mot min polares vägg när jag skulle gå. och varför det känns som ett bedövningsmedel är för att det är det

men vist är det kul när man tänker högt och inte riktigt förstår vad som händer