2007-05-30, 19:41
  #121
Medlem
Snortade idag vad jag uppskattar var ungefär 200 mg, fan vad skum drog alltså. Kan inte säga att det var roligt direkt, det var jävligt sjukt och jag kände mig minst sagt som Johnny Depp som Hunter S Thompson - jag vart bedövad i kroppen, gick konstigt, sa vad jag tänkte från och till omedvetet och kände mig allmänt skitskum i hela kroppen. Kändes som en blandning mellan en kraftig hallucinogen och ett bedövningsmedel.

Nästa gång blir det 200 mg återigen, sedan blir det 250 mg.
Citera
2007-05-30, 19:46
  #122
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack n' coke
Snortade idag vad jag uppskattar var ungefär 200 mg, fan vad skum drog alltså. Kan inte säga att det var roligt direkt, det var jävligt sjukt och jag kände mig minst sagt som Johnny Depp som Hunter S Thompson - jag vart bedövad i kroppen, gick konstigt, sa vad jag tänkte från och till omedvetet och kände mig allmänt skitskum i hela kroppen. Kändes som en blandning mellan en kraftig hallucinogen och ett bedövningsmedel.

Nästa gång blir det 200 mg återigen, sedan blir det 250 mg.


jag håller med dig om det mesta förutom att det var skit kul och skönt. fast jag tog ca 400-500mg
problem att gå det kan jag intyga, jag fick stödja mig mot min polares vägg när jag skulle gå. och varför det känns som ett bedövningsmedel är för att det är det men vist är det kul när man tänker högt och inte riktigt förstår vad som händer
Citera
2007-05-30, 20:20
  #123
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
används det i dagens läge ??
När min katt kastrerades så använda dom ketamin i flyttande för har jag för mig. Det var 2001.
Citera
2007-05-30, 20:34
  #124
Medlem
robbels avatar
En polare har fått hem en gubbe Ketamin nu och vi funderade på att testa upp en liten dos var idag.. Lämpar det sig bra att fara till en fin utsiktsplats och dra i sig en dos eller? och vad rekomenderar ni? 50-100mg?
Citera
2007-05-30, 20:39
  #125
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
används det i dagens läge ??

Ja det gör det. Vetrinärer använder det ofta vid operationer.
Citera
2007-05-30, 20:42
  #126
Medlem
robbels avatar
Sorry för korspostning eller vad det nu heter, skrev i en annan tråd men denna verkar mer aktiv ser jag nu.

En polare har fått hem en gubbe Ketamin nu och vi funderade på att testa upp en liten dos var idag.. Lämpar det sig bra att fara till en fin utsiktsplats och dra i sig en dos eller? och vad rekomenderar ni? 50-100mg?
Citera
2007-05-30, 20:43
  #127
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbel
En polare har fått hem en gubbe Ketamin nu och vi funderade på att testa upp en liten dos var idag.. Lämpar det sig bra att fara till en fin utsiktsplats och dra i sig en dos eller? och vad rekomenderar ni? 50-100mg?

Skulle inte säga att det ger så mycket att fara till en fin utsiktsplats när du tar ketamin. Du kommer ändå inte se den. Du kan likagärna sitta i soffan... Iaf om du tar en "riktigt dos" så du får effekten som ketamin ska ge. Men om du ska ta lite så kanske det ger nått...
Citera
2007-05-30, 20:46
  #128
Medlem
robbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bIZong
Skulle inte säga att det ger så mycket att fara till en fin utsiktsplats när du tar ketamin. Du kommer ändå inte se den. Du kan likagärna sitta i soffan... Iaf om du tar en "riktigt dos" så du får effekten som ketamin ska ge. Men om du ska ta lite så kanske det ger nått...

Men grejen är att ute är den enda möjligheten jag har just nu, polaren som har ketaminet har torskat en gång för mycket och det gillar inte pärona så mkt.. annars har vi suttit över ett år hemma hos mig och flummat på diverse saker. Vad menar du med att inte se den? har fått känslan att det är bäst lämpat att vara hemma i nån säng/soffa med soft musik åså

edit: vad kan man vänta sig för effekt av 50-100mg?
Citera
2007-05-30, 20:48
  #129
Medlem
boxxs avatar
såja, nu har jag ochså fått mitt lilla paket med ketamin. måste säga att killen är seriös av sig och det tog en dag för mig att få det.

så nu ska jag och en polare kanske ta sig en rejäl resa
Citera
2007-05-30, 20:50
  #130
Medlem
bIZongs avatar
Du kommer inte att se den för du kommer att ha nått helt annat för dig. Ligga ner i gräset och undra varför du är en tunnelbana osv. På typ lsd och liknande så ser du saker ivärlden och allt är fint osv. På ketamin så går du in i din egenvärld och bryr dig inte om omvärlden så att säga.

Vet inte riktigt vad man kan säga att du kan vänta dig av 50 mg. Det beror mycket på dels hur rent det är, hur du intar det och hur mycket du tål själv.
Citera
2007-05-30, 20:59
  #131
Medlem
robbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bIZong
Du kommer inte att se den för du kommer att ha nått helt annat för dig. Ligga ner i gräset och undra varför du är en tunnelbana osv. På typ lsd och liknande så ser du saker ivärlden och allt är fint osv. På ketamin så går du in i din egenvärld och bryr dig inte om omvärlden så att säga.

Vet inte riktigt vad man kan säga att du kan vänta dig av 50 mg. Det beror mycket på dels hur rent det är, hur du intar det och hur mycket du tål själv.

Skulle tro att det är rätt så rent, har beställt från en sida som skickar i förskott nu i början, du kanske vet vilken sida jag pratar om. Aja det ser ut som att det bär av ner till en fin plats vid en älv för att inte uppskatta den nånting :P får se hur det är med ketamin.. tänkte ta en liten dos för att testa drogen
Citera
2007-05-30, 21:13
  #132
Medlem
Alltså kan folk lugna ner säg på allt jävla snack om sidor och skit. Det är sånt som gör att sidor strängs ner.

Det här är inga jävla elefanter som jobbar från holland, det är INRIKES.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in