2026-05-09, 21:24
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Idag tog jag betydligt högre doser. Jag blev trött, yr och fick dålig koordination. Det kändes spm att vara rejält packad men utan att bli på bra humör. Är det normalt eller har jag fått tag på skitketa?
Citera
2026-05-12, 22:26
Medlem
Någon som kan förklara varför detta är så populärt på festivaler? Har aldrig provat och kommer nog aldrig göra det heller men förvånar mig varje gång hur många som tar detta som lyssnar på "hårdare musiksmaker".
Citera
2026-05-28, 23:20
Medlem
Ketamin för mig är en sån där substans man bör ha hemma och ta lite då och då eller blanda med uppåt om man kör nån kväll.

Ketamin+metaamfetamin=bra sex!
Citera
2026-05-28, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie
Idag tog jag betydligt högre doser. Jag blev trött, yr och fick dålig koordination. Det kändes spm att vara rejält packad men utan att bli på bra humör. Är det normalt eller har jag fått tag på skitketa?
Det är ganska normala biverkningar. Du ska inte förväntadig ett euforiskt, uppiggande rus liknande tex. stimulanter. Jag vet att vissa använder ketamin som partydrog, men min erfarenhet är att den här sortens substanser gör sig bäst i slutna miljöer där man kan sjunka in i ruset utan att behöva interagera så mycket med sin omgivning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in