Citat:
Ursprungligen postat av
Mikeyjames
Fy fan vad sunkigt!
Det är första dagen Adrian och Erica möts och nu står han helt obekymrad och pissar mitt framför näsan på henne
Och nu blir han hotfull mot tjejer.
Jävlar, det kan finnas en kvinnomisshandlare i honom för fan!
Citat:
Ursprungligen postat av
ybrong4
Tyckte Adrian var rätt obehaglig i bråket faktiskt. Kändes typ som att han skulle sopat till Jennifer om inte kamerorna fanns.

Är helt säker på att det gör det, tyvärr, han är en kopia av mitt ex både till kropp och sinne!
Citat:
Ursprungligen postat av
tuffkatt
Om det nu är Johnny eller Hermansson som kommer in igen, vilket det mycket möjligt skulle kunna vara, så är det ju extremt trött. Det är orimligt att skicka in utslagna spelare, eftersom det sätter den deltagare, i detta fall Adrian, som skickat ut spelaren i en svår position. Jag anser att om man har gjort ett taktiskt drag och skickat ut något, så ska det inte kunna göras till en nackdel för denne person, bara för att produktionen vill det.
Jag vet att det varit så i de senaste säsongerna, men innan Paradise Hotel blev skit (2011 och framåt) så hände aldrig sådana saker. Åkte man ut så var man ute, och då var det fördelaktigt att skicka ut de personer som man betraktade som ett hot. Idag är det inte riktigt så, och då är frågan, vad exakt är poängen med Paradise Hotel? Det ska ju vara ett spel som kretsar kring taktik, men det tar ju udden av det taktiska.
Nej där har du fel, i första svenska säsongen av PH kom bl.a Olinda tillbaka efter att ha åkt ut och skrämde allas vår sessa Sofia till tårar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ganonito
Emelie
Jennifer
Elin
Jossan
MajaStina
Vem är Elin måste jag få fråga?