2015-10-14, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Nej, de både dementerade det som enbart juckande

Tycker det är så tråkigt att alla hånglar med varann på festerna men, iaf som det klipps, att ingen hånglar med Diddi.
Hon fick väl av Mos i gårdagens avsnitt?
2015-10-14, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Om det nu är Johnny eller Hermansson som kommer in igen, vilket det mycket möjligt skulle kunna vara, så är det ju extremt trött. Det är orimligt att skicka in utslagna spelare, eftersom det sätter den deltagare, i detta fall Adrian, som skickat ut spelaren i en svår position. Jag anser att om man har gjort ett taktiskt drag och skickat ut något, så ska det inte kunna göras till en nackdel för denne person, bara för att produktionen vill det.

Jag vet att det varit så i de senaste säsongerna, men innan Paradise Hotel blev skit (2011 och framåt) så hände aldrig sådana saker. Åkte man ut så var man ute, och då var det fördelaktigt att skicka ut de personer som man betraktade som ett hot. Idag är det inte riktigt så, och då är frågan, vad exakt är poängen med Paradise Hotel? Det ska ju vara ett spel som kretsar kring taktik, men det tar ju udden av det taktiska.

Fast när de åker ut för att produktionen mer eller mindre ger Adrian pekpinnen så är det väl inte mer än rätt att han just får den nackdelen? Har väl varit rätt genomgående att man allt som oftast inte åker på permanent basis om det inte är via parceremoni?
2015-10-14, 16:04
Bannlyst
Vad är meningen med att alla killar hånglar med varandra ens? Är det ett sätt produktion en uppmuntrar deltagarna för att få tittarna tänka det är en okej grej att bli gay.

Johnny är ju utan tvekan gay som är passiv i sängen med tanke på att han inte ens får sin kuk hård eller får stånd.

Jag tror det är lite planerat så att ta en max 2 killar som är över sexuella sen resten som är passiva så att det inte blir nån orgy show där varje kväll alla knullar med varandra.
2015-10-14, 17:45
Medlem
Jag fortsätter på kvasipsykologspåret.

2015-10-14, 20:03
Medlem
Citat:
Fy fan vad sunkigt!

Det är första dagen Adrian och Erica möts och nu står han helt obekymrad och pissar mitt framför näsan på henne

Och nu blir han hotfull mot tjejer. Jävlar, det kan finnas en kvinnomisshandlare i honom för fan!

Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Tyckte Adrian var rätt obehaglig i bråket faktiskt. Kändes typ som att han skulle sopat till Jennifer om inte kamerorna fanns.

Är helt säker på att det gör det, tyvärr, han är en kopia av mitt ex både till kropp och sinne!

Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Om det nu är Johnny eller Hermansson som kommer in igen, vilket det mycket möjligt skulle kunna vara, så är det ju extremt trött. Det är orimligt att skicka in utslagna spelare, eftersom det sätter den deltagare, i detta fall Adrian, som skickat ut spelaren i en svår position. Jag anser att om man har gjort ett taktiskt drag och skickat ut något, så ska det inte kunna göras till en nackdel för denne person, bara för att produktionen vill det.

Jag vet att det varit så i de senaste säsongerna, men innan Paradise Hotel blev skit (2011 och framåt) så hände aldrig sådana saker. Åkte man ut så var man ute, och då var det fördelaktigt att skicka ut de personer som man betraktade som ett hot. Idag är det inte riktigt så, och då är frågan, vad exakt är poängen med Paradise Hotel? Det ska ju vara ett spel som kretsar kring taktik, men det tar ju udden av det taktiska.

Nej där har du fel, i första svenska säsongen av PH kom bl.a Olinda tillbaka efter att ha åkt ut och skrämde allas vår sessa Sofia till tårar.

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Emelie
Jennifer
Elin
Jossan
MajaStina

Vem är Elin måste jag få fråga?
2015-10-14, 22:15
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
Hon fick väl av Mos i gårdagens avsnitt?

Dom klippte hans hångelrunda så man fick aldrig se om Diddi fick utdelning

Kul med Hermansson igen trots att han är korkad och överkänslomässig
Senast redigerad av Mikeyjames 2015-10-14 kl. 22:17.
2015-10-14, 22:29
Medlem
Luckyhorses avatar
bara jag som har lyckan att inte få reklam fast jag har stängt av adblock på playen
förövrigt så är favoriten tillbaka, roligaste paradise deltagaren haha
2015-10-14, 22:39
Medlem
Emelie(den lilla) är verkligen sjukt pantad
2015-10-14, 22:44
Medlem
Citat:
Dom klippte hans hångelrunda så man fick aldrig se om Diddi fick utdelning

Kul med Hermansson igen trots att han är korkad och överkänslomässig
http://i.imgur.com/DEQsWeW.png
2015-10-14, 22:44
Medlem
zorb89s avatar
Jennifer är cool, står upp för sig med råge
2015-10-14, 22:46
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
http://i.imgur.com/DEQsWeW.png

Soft, då var det rättvist

Herrejävlar vad aggressiv Mehdi blev!
Senast redigerad av Mikeyjames 2015-10-14 kl. 22:52.
2015-10-14, 22:54
Medlem
Citat:
Soft, då var det rättvist

Herrejävlar vad aggressiv Mehdi blev!

ja jag hängde inte med där varför han lackade vad var grejen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in