Citat:
Ursprungligen postat av
Lanoo
Som UE DH är det fetade något jag tycker man borde diskutera mer, jag upplever inte någon variant som optimal.
alternativen jag testat är
1. Låta Zei's sekundära skill och en follower med Thunderfurry och massa ias stå för proccen.
2. Iceblink gemet och låta Evasive fire procca Cull the weak och Trapped
3. Thunderfurry i kuben istället för Calamity
Andra alternativ
4. Sentry med Polarstation. Eftersom man har en skill att leka lite med så är den ett alternativ. Vengence/Seath är inte ett måste med tanke på Yang's bågen. Jag upplever också att Caltrops/Bait the Trap är något överflödig då jag kitar runt som en galning hela tiden.
Har dock testat att köra Marked for Death/Mortal Enemy, ger rätt bra med hatred ihop med Calamity i kuben.
Fått min Yang's nu btw, 56e försöket så vart den Ancient. Ingen toppen-roll, men godkänd.
Fick äntligen en fins yang's!!
Skall lägga upp bild på den, men den rollade äckligt bra.
Jag tycker ärligt talat caltrops och min templar räcker, han har sin charge, TF , wyrdward och ordentlig attackspeed. I kombination med Zei's fungerar det. För ärligt talat vet jag inte vilken gem jag skulle byta ut isåfall, möjligtvis att Taeguk skulle kunna fungera, men det är jag inte 100% på.
Har de ändrat att calamity lägger något annat än orunad Marked for Death? Det har inte stått i någon patchnote vad jag vet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iam-Varfor
Det är just det, få upp den över 60

fixar la typ 50 solo atm och det ger inte många % att uppa
Hade en annan tanke med att uppa poison gemmet, och ha den som en tredje "elemental" damage tillsammans med fire och lightning, men vettefan om convention ger 200% när mobsen redan är poisonade?
Antar att man kan trycka ut lite mer dps med natalya builden, men den skiten är så jävla tråkig att köra + att man är ju konstant low på hatred..
Som DH? CoE cyklar inte poison alls om du spelar DH, utan det är i ordningen Fire, thunder,physical, cold och återigen.
WD har poison och är vad jag vet den enda klassen som har det på CoE (munkar har fem element)