2014-04-10, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonradMorgan
Hur kunde du start en lvl 1 på T6.....?

Det är väl bara att starta? Torment låses upp så fort NÅGON av dina gubbar är lvl 60 eller högre.

Tror man kan starta Adventuremode på en lvl 1 också.
Citera
2014-04-10, 09:22
Medlem
chullans avatar
Då lootade man sin tredje Thunderfury, andra för dagen.
http://3.ii.gl/T2nwni.png
Citera
2014-04-10, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chullan

-_-
Citera
2014-04-10, 09:52
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Har endast hittat en thunderfury hittills och det var på min crusader som då var level 45 ungefär. Inte mycket man fick använda den då man fick bättre två levlar senare.
Citera
2014-04-10, 09:53
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Då patchen kom och jag kallade Crusadern för Tank, så skrattade nästan alla här på FB åt mig
Men folk börjar fatta nu att den är en Tank, trotts att den inte har 30% reduce dmg taken som Munk och Barb.
Men som jag skrev ovan, jag gillar crusadern, den är en bra char som läggs till i skaran.
Men den är för mig personligen för långsam att spela med, för dålig damage per minute jämnfört med samtliga andra chars.
Håller med dig om att crusadern är en tank class. Även innan patchen som kom igår.
Citera
2014-04-10, 10:14
Medlem
Det är ju fan vad ni lootar på! Själv får jag ju ingenting! När det väl kommer en legendary så är det en skit roll på den
Citera
2014-04-10, 10:17
Medlem
Tubess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irxiqs
Jag kör barb och har börjat fundera på om man ska dra % mer fire dmg (eller ngt annat) överallt man kan. Sedan specca allt till fire dmg. Känns som att de borde ge en jävla dmg increase även om det inte syns på pappret.

Vad tror ni?

Siffrorna på pappret är bara bullshit, satsa och anpassa dig efter gearet du har fått.
Citera
2014-04-10, 10:29
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubes
Siffrorna på pappret är bara bullshit, satsa och anpassa dig efter gearet du har fått.

Precis!
Buffarna gör jädrans mycket mer än vad man tror kontra vad som står på inventory under Damage-listan..

iofs har jag bra pappers-dps på min monk, men sen alla buffarna så är det sjuk skada jag gör.
Jag har lite drygt 1 mille obuffad pappers-dps.
Sen har jag 14% buff för Lashing Tail Kick som jag kör som "main-skadar skill" med runan Scorpion Sting för stun och lightningdamage.
Sen utöver dessa 14% ovan, så har jag totalt 61% Lightning dmg buff.

Men jag är velig då det kommer till mina chars, jag har 4 st på lvl 70 och skulle vilja säga att jag spelar Wiz(Arcane buffad), WD(Fire-buffad, kör hederliga Firebat och Fire-Gargantuan) och Munk (Lightning--buffad) lika mycket, sen körde jag endel Crusader, som jag gillar, men som jag anser är för dyr och långsam, så gearat upp en barb och gillar den skarpt!
Dock så vill jag tillbaka till Crusadern senare ihopp om att dom gör något åt Wrath-regen och kostnader/cooldown för skillsen.
Citera
2014-04-10, 10:51
Medlem
F.Ks avatar
"The Blacksmith's Belongings box in Act 1 no longer has collision"!!

Prisa gudarna, har irriterat mig på den sen dag ett av D3.
Citera
2014-04-10, 10:55
Medlem
Lanoos avatar
Hur ofta är det buggar med kartor osv?
Jag leker normalt runt i T1 med mina 600k i dps.
Igår när jag lirade först med en kompis som är väldigt dåligt gearad men lvl 70 gick allt fint. Så kom det in två spelare till, fortfarande inga problem att rifta runt och det mesta smälte som smör. Så droppar de två sista spelarna ut när vi gjort klart riften och jag och min kompis öppar en ny igen.
Den här gången är det helt omöjligt att få död på något! Vi hade verkligen inte en CHANS! Jag blev konstant oneshottad och till slut var det bara att ge upp (första gången jag gör det)

Hoppade ur spelet och startade ett nytt. återigen gick det hur bra som helst! Någon som har liknande erfarenheter?
Citera
2014-04-10, 11:12
Medlem
Klarade alla 5 adventure mode världarna igår, trodde jag skulle få någon fin bonus för det men icke.
Är det någon som skapat en hellfire ring på lvl 70? Nyfiken på hur bra dom är.
Citera
2014-04-10, 11:13
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
http://www.diablofans.com/blizz-tracker/topic/53726-upcoming-loot-hotfixes

stor loot hotfix

Riktigt trevliga saker, även om jag blev lite ledsen i ögat över en fix (som är helt korrekt fx, för det var en bugg, så missförstå mig rätt )

Nu när de fixat droprate på Malthael's Legendary Crafting Mats, så hoppade jag in för att farma honom, men nu kommer lootet efter dödssekvensen, så kunde inte kedjefarma honom . Dock, som sagt helt rätt fix eftersom det var buggad att man kunde döda honom konstant.

Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Då patchen kom och jag kallade Crusadern för Tank, så skrattade nästan alla här på FB åt mig
Men folk börjar fatta nu att den är en Tank, trotts att den inte har 30% reduce dmg taken som Munk och Barb.
Men som jag skrev ovan, jag gillar crusadern, den är en bra char som läggs till i skaran.
Men den är för mig personligen för långsam att spela med, för dålig damage per minute jämnfört med samtliga andra chars.

Jo, han är lite långsammare än de andra klasserna, men tycker han bränner ned mobs bra, sen hans tankande, som igår. Tabbade ut med elites som slog på mig för att svara på msgs, skriva forumposts osv. Förvisso bara T1, men lämnar jag spelet obevakat med min WD så är den död

Citat:
Ursprungligen postat av F.K
"The Blacksmith's Belongings box in Act 1 no longer has collision"!!

Prisa gudarna, har irriterat mig på den sen dag ett av D3.

Haha, japps, det där har varit djävligt irriterade, en sån där liten sak som e.g. inte ska spela roll, men ändå fastnar man där hela djävla tiden.

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Klarade alla 5 adventure mode världarna igår, trodde jag skulle få någon fin bonus för det men icke.
Är det någon som skapat en hellfire ring på lvl 70? Nyfiken på hur bra dom är.

Ingen bonus på att cleara alla adventure, därför kör jag bara de 2 som har bonus varje dag (om jag inte är ute efter ett visst item, då kör jag bara den acten som han den specifika itemen).

Ang. Hellfire ringen, nopes, dropraten är så överdjävligt dåligt, så har inte kommit dit ännu.

Kör med en level 60 INT hellfire ring på crusadern
Senast redigerad av ^Eaz 2014-04-10 kl. 11:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in