2015-09-28, 08:48
Medlem
grimass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
"Sanningens ord" Really?

Otäckt och hatfyllt pladder från en sannolikt mycket otäck människa.

Det som hjärtat är fullt av - Därav talar munnen.
Att en kvinnomisshandlare blir kallad otrevliga saker ser jag inte som ett problem, nej. Fitta och horhål tycker jag är sanningens ord om människor som går på kvinnor. Jag undrar snarare vad du är för slags person som tycker det är något "otäckt" att tycka illa om misshandel av kvinnor?
Citera
2015-09-28, 09:13
Medlem
Zeratulss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grimas
Att en kvinnomisshandlare blir kallad otrevliga saker ser jag inte som ett problem, nej. Fitta och horhål tycker jag är sanningens ord om människor som går på kvinnor. Jag undrar snarare vad du är för slags person som tycker det är något "otäckt" att tycka illa om misshandel av kvinnor?

Jag förstår inte var du har hittat misshandeln? Har det kommit ut en ny film?
Mvh
Citera
2015-09-28, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Vilket syfte skulle det ha att hänga ut henne inför hennes chefer? Trots allt var hon ju faktiskt inte i tjänst när hon kom i ordväxling med vakten. I så fall kan man väl lika gärna publicera namn och bild på vakten? Det finns en hel del övrigt att önska när det gäller denne vakts beteende också. Hur f-n kan han först provocera och sedan filma en berusad liten tjej som befinner sig i försvarslös tillstånd, för att sedan hänga ut henne på nätet? Vilken fegis.

Håller med vakten provocerar fram allt och borde hängas ut han kommer ställa till mycket skada för överförfriskade människor, kan nog tänka mig att en socionom ser vaktens totala inkompetens att hantera människor otroligt provocerande medans lågbegåvade människor tycker att han e en helyllekille.
Citera
2015-09-28, 09:48
Medlem
pingvinens avatar
Är detta vår nya rising star?

https://www.linkedin.com/profile/view?id=ADEAABgFJgEBhkkGSDTfBpQDJdVwxVGzSs4sEIk&au thType=NAME_SEARCH&authToken=U48D&locale=sv_SE&src hid=127392501443426419759&srchindex=2&srchtotal=6& trk=vsrp_people_res_name&trkInfo=VSRPsearchId%3A12 7392501443426419759%2CVSRPtargetId%3A402990593%2CV SRPcmpt%3Aprimary%2CVSRPn m%3Atrue%2CauthType%3ANAME_SEARCH
Citera
2015-09-28, 10:19
Avslutad
Citat:

Jag har jobbat som vakt själv och seriöst handskas med hysteriska tjejer va värre än att börja slåss med killar. Många tjejer är helt jävla blåsta i huvet
Citera
2015-09-28, 10:24
Medlem
primu[s]®s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
Är detta vår nya rising star?

https://www.linkedin.com/profile/view?id=ADEAABgFJgEBhkkGSDTfBpQDJdVwxVGzSs4sEIk&au thType=NAME_SEARCH&authToken=U48D&locale=sv_SE&src hid=127392501443426419759&srchindex=2&srchtotal=6& trk=vsrp_people_res_name&trkInfo=VSRPsearchId%3A12 7392501443426419759%2CVSRPtargetId%3A402990593%2CV SRPcmpt%3Aprimary%2CVSRPn m%3Atrue%2CauthType%3ANAME_SEARCH

Det har redan diskuterats, men jag är ytterst tveksam att det skulle vara hon. Ålder stämmer inte.
Citera
2015-09-28, 10:42
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Har jag missat något? Jag uppfattade det som att bruden startade alltihop med sin tirad.
Citera
2015-09-28, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E259
Sannolikt åker hon dit på våld mot tjänsteman och våldsamt motstånd. Finns det dokumenterade skador på vakten, vittnen som sett skadorna och kanske tom när hon attackerade vakten så råder det ingen som helst tvekan om att hon kommer att dömas för det.

Fan va skönt med en som har kunskap vad det menas med våld mot tjänsteman och ser sakligt på detta ärende och vad som sannolikt händer i rätten.

Tyvärr så är de flesta här tyckare och utgår från personliga aggressioner mot OV mm

Hoppas vi får tag i domen.

Förresten kan igen Stockholmare gå till platsen någon kväll och fråga efter vakten så får vi reda på lite mer om namn på den oförskämda kvinnan mm
Citera
2015-09-28, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av primu[s]®
Det har redan diskuterats, men jag är ytterst tveksam att det skulle vara hon. Ålder stämmer inte.

Linkedin-tjejen har bredare näsvingar en hon på filmen.
Citera
2015-09-28, 11:45
Medlem
eshkoshkas avatar
Det är alltså ordningsvaktens fel att bruden är helt jävla tappad?
Citera
2015-09-28, 11:50
Medlem
Albert.Zweisteins avatar
Rätt skrämmande att en så extremt nedvärderande person och sådan förvriden bild sitter på en position i sitt yrke som bokstavligen bestämmer ödet för folk som hamnat i problem och behöver hjälp. Hade det varit någon "vanlig arbetare" hade jag inte brytt mig nämnvärt, men med ett sådant yrke som hanterar den mest utsatta grupp vi har är det helt åt helvete vilken vidrig människosyn hon har.

Beter sig precis som någon övermänniska som njuter av att ha folks öde i sina händer.

Hoppas hennes jobb ryker, en sådan människa ska inte jobba på sådana positioner.
Skiter fullständigt hur full hon var. Det måste fanimej finnas några gränser kvar.
Citera
2015-09-28, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Har jag missat något? Jag uppfattade det som att bruden startade alltihop med sin tirad.

Du har helt rätt. Grimas tycks mena att kvinnan inte gjort något fel och kommer med bisarra påståenden om ov. Men samtidigt är Grimas avatar en ansiktsbild på kvinnan med ett citat så han bidrar ju till spridningen om kvinnans förehavanden. Jag tror grimas står på ordningsvaktens sida och vill trigga igång en diskussion/hålla liv i tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in