Citat:
Ursprungligen postat av
SingleStar
Jag kan socionomer, jag kan Ersta Sköndals högskola, jag vet hur människorna som varit på denna plats fungerar. Vill du jag skall namnge ett exempel? Jobbade också på Hägersten-Liljeholmens stadsdelsförvaltning. M*r* L*mb*erg heter aset, 38 år och på utförsbacken på glasberget. Ingen vill ha fanskapet för hon är så inhuman, verklighetsfrånvänd, patetisk så ingen kille vill vara ihop med henne. Hon kommer att dö som en nucka, ensam och bitter. Beskrivningen passar så himla bra ihop med vår bråkmakerska som denna tråd handlar om. Det är samma skrot och korn. Vi behöver inte dra dessa batikhäxor över en kam eftersom de frivilligt ställer sig under den och gör bort sig grundligt.
Mycket kan sägas om Sofia Nilsson, men nån batikhäxa är hon verkligen inte.
Måste man inte på nåt sätt omfamna mångkultur och vurma för utsatta människor för att kvalificera sig som en sån? Sofia är rasist och en av de mest människoovänliga personer jag nånsin träffat.
Och så har hon konstigt nog lyckats skaffa en ny kille, efter att dödsmetallaren tröttnade på att bli jagad med kniv och dumpade henne och barnen och rymde till USA med en yngre tjej.
Så utan kille är hon inte heller..hur det nu är möjligt.
Annars har du lyckats beskriva henne riktigt bra.