2015-09-26, 23:16
Medlem
Förbjud all alkohol!
Ett fint exempel på vad som kan hända, jävlar vilken ångest hon har nu. Speciellt som denna uppmärksamhet har gjort! Hon är garanterat medveten nu om denna tråd!
Citera
2015-09-26, 23:18
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
Läst säkert minst 20 inlägg om att hon är olämplig som socialarbetare för de åsikter hon uttrycker i det 15 minuter långa klippet. Varför?

Jag tycker det är ytterst olämpligt att det enbart sitter godhetsknarkande "humanister" och beslutar vart mina skattepengar skall ta vägen. De är precis som alla andra människor känslostyrda och slänger ut bidrag till höger och vänster efter att ha hört en snyfthistoria. Om nu denna person är olämplig är de flesta på den andra sidan skalan det också.

Är du på riktigt? Du tycker alltså att människor ska lägga tid på att förklara för dig varför hennes beteende är olämpligt?

Är det ok om en läkare säger "När dina barn blir sjuka ska jag inte behandla dem", om en lärare säger "Får jag dina barn i skolan så ska de få ett helvete", eller en åklagare säger "Blir du misshandlad ska jag se till att den som gör det går fri"?

Du ser inget problem alls med att använda en "maktposition" till att hota någons barn? Är du efterbliven?
Citera
2015-09-26, 23:19
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dulum
Är det bara jag som undrar om OV verkligen var neger eller ej?

Lyssna på videon en gång till. Borde starta en separat tråd om detta fenomen, men du hör väl att det är en neger? Har inga som helst källor på identiteten på OV:en men det hörs klart och tydligt på rösten att det är en neger.
Citera
2015-09-26, 23:21
Medlem
Är detta inte kvinnan i fråga?

https://www.google.se/search?q=mia+b%C3%B6rjesson+socionom&source=lnms&t bm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI573vudCVyAIVRo8s Ch0zYQcI&biw=1242&bih=585
Citera
2015-09-26, 23:21
Medlem
Jag är utbildad inom socialt arbete och den här tjejen beter sig helt förfärligt, jag skäms å hennes vägnar!
Citera
2015-09-26, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerBacke

https://www.google.se/search?q=mia+b%C3%B6rjesson+socionom&source=lnms&t bm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI573vudCVyAIVRo8s Ch0zYQcI&biw=1242&bih=585

För gammal, väl?
Citera
2015-09-26, 23:23
Medlem
http://www.miaborjesson.se/

Citat:

Citera
2015-09-26, 23:24
Medlem
JnDs avatar
Citat:

Kan nog stämma mot vad jag hört, hon verkar inte jobba som socionom men bara "utbildad" som det...
Citera
2015-09-26, 23:25
Medlem
Låter som någon säger vid 4:10 "Mia vart är din telefon"?

Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
För gammal, väl?
Citera
2015-09-26, 23:25
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Är du på riktigt? Du tycker alltså att människor ska lägga tid på att förklara för dig varför hennes beteende är olämpligt?

Är det ok om en läkare säger "När dina barn blir sjuka ska jag inte behandla dem", om en lärare säger "Får jag dina barn i skolan så ska de få ett helvete", eller en åklagare säger "Blir du misshandlad ska jag se till att den som gör det går fri"?

Du ser inget problem alls med att använda en "maktposition" till att hota någons barn? Är du efterbliven?

Men du fattar ju inte! Det ÄR JU PRECIS DET som händer dagligen i Sverige IDAG. Har du levt under en sten de senaste 10 åren? Sverigedemokrater blir uteslutna ur facket, demoniserade i media osv osv. Varför tror du inte EN ENDA kändis bekänner sig som Sverigedemokrat eller annat? De skulle bli pulvriserade i media och inte få ett enda uppdrag i framtiden. Tänk till lite innan du skriver, för det du påstår gäller tydligen enbart "din sida".

Varför får vänsterextremister sitta och bestämma över mina skattepengar? Och göra det på känsloargument och inte rationella.
Citera
2015-09-26, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JnD
Kan nog stämma mot vad jag hört, hon verkar inte jobba som socionom men bara "utbildad" som det...
Nejnejnej
Den här damen arbetar med andra saker.
Har sett kommentaren därefter - det är väl inte "Mia" utan "Fia"?
(har osäker hörsel)
Citera
2015-09-26, 23:35
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
Men du fattar ju inte! Det ÄR JU PRECIS DET som händer dagligen i Sverige IDAG. Har du levt under en sten de senaste 10 åren? Sverigedemokrater blir uteslutna ur facket, demoniserade i media osv osv. Varför tror du inte EN ENDA kändis bekänner sig som Sverigedemokrat eller annat? De skulle bli pulvriserade i media och inte få ett enda uppdrag i framtiden. Tänk till lite innan du skriver, för det du påstår gäller tydligen enbart "din sida".

Varför får vänsterextremister sitta och bestämma över mina skattepengar? Och göra det på känsloargument och inte rationella.

På "min sida"? Du har ingen aning om vilken sida jag står på. Det jag har sagt är att maktmissbruk är fel och att det inte är rätt bara för att det händer på andra platser vid andra tillfällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in