2015-09-25, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Folk gifter sig mellan 20-25 därnere, inget konstigt alls. Bara i Sverige som 35årigaa män fortfarande springer runt med kepa, spelar Super Mariio och tror att han är för ung för giftermål

Man ska leva livet också.
Citera
2015-09-25, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Så du gillade inte den neutrala demoskop-undersökningen om vad man gillar invandringen, utan tycker bättre om försåtliga frågeställningar, som kan så split mellan svenska män och kvinnor genom att påstå att kvinnor är emot män i frågan?

Du står fast i en känsla, som talar emot statistiska fakta. Du handlar i exakt motsats till det du säger är ditt ideal.

Frågan är fortfarande varför du tror att det skulle vara positivt för invandringstakten om du hade en tjej hemma som du fick bestämma över, när problemet med massinvandringen bevisligen inte har uppstått där.

Du kan utan problem hitta en tjej du kan domdera med, utan att kräva att samhället ska inskränka kvinnors rättigheter. Vill du skrämma bort kvinnor från invandringsfrågan, så är det precis vad du gör, genom att hota med inskränkta rättigheter och manliga överhuvuden.

Kvinnor som ogillar invandringen gillar inte manliga överhuvuden och klansamhällen. Islam däremot gillar manliga överhuvuden och klansamhällen.

Som sagt var: angrip problemet där det har uppstått, istället för att fega ur och försöka ta ut det på kvinnor, som bevisligen inte är märkbart mer imponerade av invandringen.

Jag kommer inte upprepa mig. Men det du inte verkar förstå är att s.k. klansamhällen och manliga överhuvuden inom sinom tid kommer komma tillbaka i Sverige. Antingen via svenska män eller arabiska och negroida män. Lutar åt att det blir arabiska och negroida män som kommer ordna det i framtiden.
Citera
2015-09-25, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Du förstår inte. Dessa tjejer som drar sig till invandrare är sådana tjejer som vi svenska män ändå inte vill ha.

vad är i så fall problemet?
Citera
2015-09-25, 15:18
Medlem
markus120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakeiswasted
vad är i så fall problemet?

Problemet är att han ljuger och hela "vit stolthetrörelsen" ljuger.

Få män har råd att välja bort kvinnor bara sådär (det är snarare de som väljer bort de mer "obehagliga" vita männen), men verkligheten är lite för tragisk för att bevittna med klara ögon.
Citera
2015-09-25, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markus120
Problemet är att han ljuger och hela "vit stolthetrörelsen" ljuger.

Få män har råd att välja bort kvinnor bara sådär (det är snarare de som väljer bort de mer "obehagliga" vita männen), men verkligheten är lite för tragisk för att bevittna med klara ögon.

Så, om jag förstod dig rätt, du menar att männen som säger sånt här egentligen har blivit utsorterade av kvinnorna för att de är obehagliga, men inte klarar av att göra den insikten och därför skyller på Mehmet som kränger frukt på torget?

låter faktiskt ganska rimligt nu när jag tänker på det. jag får tjejer, men vågar knappt tänka på en verklighet där jag är ofrivilligt sexlös i flera år.

edit: fredagsdyslektiker
Citera
2015-09-25, 17:32
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crackmix
Hahaha! Så löjligt uttalande!

Tycker det säger mer om dig än om våra kvinnor från mellanöstern.
De har samma begär som våra svenska (och alla andra) kvinnor, tro mig. Jag har träffat kvinnor från alla kontinenter.

Så fort dem lärt sig språket är dem lika tillgängliga som vilka andra kvinnor som helst.

Du, min vän, verkar vara förblindad av dina egna tillkortakommanden.

peace

Du vet ju inget om mig eller hur ? har också haft mellanöstern kvinnor...
Det är fan jävligt komplicerat med allt i deras liv de finner viktigt, inget laidback alls.

Du min vän verkar vara förblindad av knark & hippie-drömmar.
Citera
2015-09-25, 18:40
Medlem
Carcosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinniz
Haha, alltså. Det finns ingen "rasblandningspropaganda".

det är därför som det i reklam och i hollywood-producerad film är så vanligt med rasblandarpar? om du inte har en aning så är det bäst att hålla käften stängd, din flane
Citera
2015-09-25, 19:05
Medlem
Pga aborterandet av kvinnofoster i t.ex. Indien och Kina så blir det fler och fler män i världen.

Många av de överflödiga männen gör vad överflödiga män gjort i alla tider -- de super.

Mina två förslag på lösningar på den demografiska ojämnheten:
* Mer alkohol.
* Vi (män) börjar kriga för att decimera oss
Citera
2015-09-25, 19:30
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Pga aborterandet av kvinnofoster i t.ex. Indien och Kina så blir det fler och fler män i världen.

Många av de överflödiga männen gör vad överflödiga män gjort i alla tider -- de super.

* Mer alkohol.
Männen i Sverige ska självfallet skaffa sig kapital och trygghet och maktpositioner. Det är det som kvinnor kommer behöva, inte någon våldsneger på gatan.

Sen måste svenska killar bli mer kräsna. Jag ser svennekillar som är ihop med riktiga äckliga paddor och som blir as-deppade när relationen går i kras. Det är totalt patetiskt att bevittna.

Just nu blir svenne-banankillarna behandlade som skräp på dejtingsiterna, jag inkluderad. Men jag vet mitt värde. Många Svenne-banankillar vet inte sitt värde, för ingen har sagt deras värde till dem. Knulla aldrig ner i ligan, som kille. Aldrig. Förstör inte din själ och ditt mänskliga värde. Du är värd knulla minst lika bra som dig, minst lika snygg som dig, minst lika rik som dig.
Inga bortbytingungar. Skaffa integritet, jag lovar det fungerar mycket bättre än ert idogna tofflande.

I så fall är det bättre hitta tjej i utlandet, en riktigt snygg tjej.
Skriv alltid äktenskapsförord och dela aldrig med dig av dina rikedomar. Aldrig. Det är dina rikedomar.
Senast redigerad av Oh-be-wan 2015-09-25 kl. 19:37.
Citera
2015-09-25, 19:32
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999

* Mer alkohol.

Haha Mr. Smith hade rätt all a long vi är bara en jävla bakteriehärd.
Citera
2015-09-25, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carcosa
det är därför som det i reklam och i hollywood-producerad film är så vanligt med rasblandarpar? om du inte har en aning så är det bäst att hålla käften stängd, din flane

Det är inte "rasblandningspropaganda" bara för det finns folk som "rasblandar"(Jävla idiotisk term). Låt folk vara med vilka dom vill.
Citera
2015-09-25, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Jag tycker bara det är bra att vi får se vilka kvinnor som väljer en flykting istället för en svensk man. Då filtreras dessa kvinnor bort och vi män vet som är värt att satsa på. Win-win.
Skrev just klart mitt inlägg och den tråden hade hamnat i papperskorgen, "Vad hade ni tyckt om alla flyktingar och invandrare som kom till Sverige var unga sexiga och villiga kvinnor redo för svenska män? " var frågeställningen. Det är ju typ samma, inte tvärtom som man kan tro, så jag slänger in det här.

Som svensk kvinna har jag ingen anledning att frukta konkurrens på det erotiska planet, och det har inte svenska män heller.
Jag har aldrig, på riktigt, sett en svensk kvinna bli ratad för en icke-svensk.
Först kom chilenskorna, och förvred huvudet på en del av er, för en kort stund, typ tre dar'. Sen kom osv. Men ni kom alltid tillbaka.
För att det blir bäst med oss.

Vad det gäller det rent kvinnliga minns jag gärna en artikel i en fransk tidning, och det finns inga som tar kvinnlighet på så stort allvar som fransyskor, på 80-talet.
--Det finns inga kvinnor som svenskor. Inga klankar ner så mycket på sin egen kvinnlighet som dom och likt förbannat lyckas de med konststycket. Trots deras omöjliga klimat, trots att dom jobbar som män och inte har barnflickor och städhjälp så kommer dom, påbyltade och lite stressade, till sociala evenemang, byter fotdon lite snabbt, hänger in allt möjligt i garderoben, eventuellt nån minut till hår och make-up, och voila, dom platsar på röda mattan.

Men det var då.
Integration och att vi invaderats av andra kulturer har medfört osundhet och depression hos dagens svenskor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in