2015-09-23, 16:48
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Jag tycker bara det är bra att vi får se vilka kvinnor som väljer en flykting istället för en svensk man. Då filtreras dessa kvinnor bort och vi män vevad som är värt att satsa på. Win-win.
Motsvarigheten inom brandskydd hade varit att sätta hela huset i lågor för att se om det är brandsäkert. Kontraproduktiv metod om du frågar mig.

Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
De kommer att anhörig-invandra massor av yngre kvinnor; som sedan dumpar de när de ser hur man kan leva som kvinna i Sverige. Så jag skulle nog oroa mej mer om jag var kvinna för mitt framtida värde i samhället.
Det förutsätter att anhöriginvandringen består av lika andelar män/kvinnor som dagens inflöde, i omvänd proportion. För mig framstår det som föga troligt, i synnerhet med tanke på att de som kommer hit till stor del är 20-åriga ungkarlar.

Än en gång, hur man väljer att bemöta det är var mans ensak, men så länge det sker ett nettotillskott av män minskar nettovärdet per man. Denna relativt enkla konsekvens av tillgång-efterfrågan var allt jag ville upplysa om, eftersom invandringsdebatten tenderar att snöa in på parenteser som arbetslöshetsprocent eller grad av utbildning.
Citera
2015-09-23, 16:48
Medlem
Ultraviolences avatar
Det är bra att det "kommer" mycket, mycket färre kvinnor än män. Invandring av inavlade MENA-kvinnor är inte positivt, och eventuell blandning med dessa är katastrofalt.

Vita män är de enda som kan göra något åt dagens elände. Vi måste helt klart uppmärksamma detta mer.
Citera
2015-09-23, 16:54
Bannlyst
Kanske börjar bli dags att åter sätta pli på kvinnorna?
Citera
2015-09-23, 16:56
Medlem
jadrapatrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Det finns fler kvinnor i världen än män. Tänk alla kvinnor och lämnas i länder där männen lämnar. Fler män sitter i fängelser än kvinnor.

Kvinnor blir först fler än männen när åldern rör sig närmare 60+

http://www.indexmundi.com/sweden/demographics_profile.html
Citera
2015-09-23, 17:05
Medlem
augusta66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Grattis.
Dessa kvinnor är oerhört svårt att ragga upp eller ens få kontakt med, då de riskerar hård bestraffning och till och med döden om de har någonting med västerlänningar att göra.

Det där stämmer inte.
Citera
2015-09-23, 17:06
Medlem
Manuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Det finns fler kvinnor i världen än män. Tänk alla kvinnor och lämnas i länder där männen lämnar. Fler män sitter i fängelser än kvinnor.

Du glömmer något viktigt. När de muslimska männen raggar på de vita kvinnorna, så hamnar de muslimska kvinnorna inte på marknaden. Det muslimska kvinnorna hålls inlåsta och blir bara bortgifta med muslimska män. Finns det för få muslimska män så får de helt enkelt dela på maken med ett par andra kvinnor. I de flesta andra kulturer så är det inte acceptabelt för kvinnor att ens titta på män från en annan kultur. Tittar man bara på det öppna och tillgängliga utbudet så är män i kraftigt överskott.
Citera
2015-09-23, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av augusta66
Det där stämmer inte.

Jo i de flesta fall gör de det.
Citera
2015-09-23, 17:21
Medlem
watsups avatar
Har man 1 procent go i sig behöver man inte oroa sig för att någon trött flykting ska köra om dig. De flesta har väl inte ens som ambition att någonsin jobba.
Citera
2015-09-23, 17:33
Medlem

Förstår din synpunkt men dessvärre är det jag som förstör alla er andras chanser och inte någon som förstör mina. Må gott.
Citera
2015-09-23, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeysOnParole
Fundera över om vad du känner inför det, när du får avslag på en jobbansökan eller sitter och knappar dig runt på dejtingsidor och undrar varför det går 20 män på varje kvinna.

Tack för mig!

Om jag blir berövad ett jobb till fördel för en flykting eller befinner mig på dejtingsidor för att träffa en kvinna är mitt liv rätt slut ändå. Så mycket behövde jag fundera på det.
Citera
2015-09-23, 17:56
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Jag tycker bara det är bra att vi får se vilka kvinnor som väljer en flykting istället för en svensk man. Då filtreras dessa kvinnor bort och vi män vevad som är värt att satsa på. Win-win.

Citat:
Ursprungligen postat av graffsthlm
Om de svenska tjejerna blir "tagna" av flyktingar säger det väl mer om er än om dem?

Det tycker jag inte. Kvinnor är svaga, hederslösa och därmed notoriska kappvändare. Det ligger i deras natur. Givetvis finns det undantag. Men faktum är att svenskar har blivit systematiskt försvagade på alla tänkbara sätt, vilket gör att primitiva folkslag ses som mer manliga och attraktiva. Svenska män är kvinnliga numera.

Däremot är jag av åsikten att en kvinna (och man) som blandar sig med afrikaner och araber är en förrädare och bör behandlas därefter. Kvinnor kommer alltid att vända kappan efter vinden.

Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Kanske börjar bli dags att åter sätta pli på kvinnorna?
Instämmer.
Citera
2015-09-23, 18:05
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av augusta66
Det där stämmer inte.

Nu snackar jag om kvinnor från mellanöstern och inte Iran, och inte heller kvinnor över 40 bast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in