2015-09-25, 20:53
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinniz
Det är inte "rasblandningspropaganda" bara för det finns folk som "rasblandar"(Jävla idiotisk term). Låt folk vara med vilka dom vill.

Varför är det idiotiskt menar du? Är du rasist?
Citera
2015-09-25, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Varför är det idiotiskt menar du? Är du rasist?

Är helt idiotiskt att helt plötsligt kalla det för "rasblanda" så fort det inte är samma "ras" i ett förhållande. Kvittar vilka folk är med i ett förhållande så länge ingen lider skada av det. Därför det är en idiotisk term.
Senast redigerad av Jinniz 2015-09-25 kl. 21:17.
Citera
2015-09-25, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Männen i Sverige ska självfallet skaffa sig kapital och trygghet och maktpositioner. Det är det som kvinnor kommer behöva, inte någon våldsneger på gatan.

Sen måste svenska killar bli mer kräsna. Jag ser svennekillar som är ihop med riktiga äckliga paddor och som blir as-deppade när relationen går i kras. Det är totalt patetiskt att bevittna.

Just nu blir svenne-banankillarna behandlade som skräp på dejtingsiterna, jag inkluderad. Men jag vet mitt värde. Många Svenne-banankillar vet inte sitt värde, för ingen har sagt deras värde till dem. Knulla aldrig ner i ligan, som kille. Aldrig. Förstör inte din själ och ditt mänskliga värde. Du är värd knulla minst lika bra som dig, minst lika snygg som dig, minst lika rik som dig.
Inga bortbytingungar. Skaffa integritet, jag lovar det fungerar mycket bättre än ert idogna tofflande.

I så fall är det bättre hitta tjej i utlandet, en riktigt snygg tjej.
Skriv alltid äktenskapsförord och dela aldrig med dig av dina rikedomar. Aldrig. Det är dina rikedomar.

Du verkar ha en del skeva värderingar...
Riktigt så allvarligt behöver du inte ta livet, man lever ändå bara tills man dör.

Om du slutade betrakta andra som "skräp" så skulle du nog märka att de slutade behandla dig som skräp. Jag tycker de flesta tjejer har något vackert i sig, fast ibland glömmer jag bort det.
Citera
2015-09-25, 21:59
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Ja, det handlar väl inte bara om att skaffa ungar för produktion, man ska leva i några år med sin partner.

Japp, och vara överens om t.ex. hur barnet/barnen skall uppfostras.
Citera
2015-09-25, 22:08
Medlem
soucus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Integration och att vi invaderats av andra kulturer har medfört osundhet och depression hos dagens svenskor.

Om vi räknar bort verkliga kvinnliga offer för invandrarrelaterade brott så förstår jag inte vilken depression hos svenska kvinnor du pratar om relaterat till invandringen.

Den depressionen som den svenska kvinnan känner idag matas främst från vänsterhåll och feministiska debattörer och förespråkare.
Dessa har hamrat in i den svenska kvinnan att hon är den mest förtrycka kvinnan i hela världen.
Invandringen har hon övertygats om är bara positiv och det faktum att hon vid familjebildande gör en white flight förklaras med att
"det är ett sånt barnvänligt området" (läs: segregerat)
Citera
2015-09-25, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soucu
Om vi räknar bort verkliga kvinnliga offer för invandrarrelaterade brott så förstår jag inte vilken depression hos svenska kvinnor du pratar om relaterat till invandringen.

Den depressionen som den svenska kvinnan känner idag matas främst från vänsterhåll och feministiska debattörer och förespråkare.
Dessa har hamrat in i den svenska kvinnan att hon är den mest förtrycka kvinnan i hela världen.
Invandringen har hon övertygats om är bara positiv och det faktum att hon vid familjebildande gör en white flight förklaras med att
"det är ett sånt barnvänligt området" (läs: segregerat)

Jag tror kvinnors depression beror på en vilsenhet pga könsroller, där kvinnan är uppmanad att satsa 100% på karriär och samtidigt 100% på familj, annars är hon en dålig kvinna.

Därför det finns kvinnor som faktiskt känner en glädje för t.ex. muslimer som kan erbjuda henne mer traditionella könsroller.
Citera
2015-09-25, 22:52
Medlem
soucus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Jag tror kvinnors depression beror på en vilsenhet pga könsroller, där kvinnan är uppmanad att satsa 100% på karriär och samtidigt 100% på familj, annars är hon en dålig kvinna.

Därför det finns kvinnor som faktiskt känner en glädje för t.ex. muslimer som kan erbjuda henne mer traditionella könsroller.

Ja det stärker ju enbart tesen om att invandringen i sig kommer långt ner på listan över orsaker till depressioner som svenska kvinnor kan uppleva.
Notera att det stycket jag citerade är del av ett längre inlägg på föregående sida.
Det här var dock meningen som jag fastnade för.
Citera
2015-09-25, 23:07
Medlem
Carcosas avatar
Citat:
Det är inte "rasblandningspropaganda" bara för det finns folk som "rasblandar"(Jävla idiotisk term). Låt folk vara med vilka dom vill.

jag ser helst att folk som smutsar ned den europeiska genpoolen flyttar till makes/makas land istället, så att deras rasbastarder till barn kan växa upp med individer med liknande undermålig genetik. rasblandning gör mig ledsen och illamående, men mest äcklad tur att de flesta fattar (även om det inte talas om det) att araber och negrer är ett steg närmre djurriket än resten av mänskligheten
Citera
2015-09-25, 23:30
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcosa
jag ser helst att folk som smutsar ned den europeiska genpoolen flyttar till makes/makas land istället, så att deras rasbastarder till barn kan växa upp med individer med liknande undermålig genetik. rasblandning gör mig ledsen och illamående, men mest äcklad tur att de flesta fattar (även om det inte talas om det) att araber och negrer är ett steg närmre djurriket än resten av mänskligheten

Vad är en rasbastard? Du blir äcklad av en yttre egenskap hos barn, det är sjukt nog, men jag blir nyfiken på vad du menar med detta begrepp och om du kan definiera det biologiskt, genetiskt och evolutionärt?
Araber och vita tillhör ju förövrigt samma "ras" i denna mening. Så jag vill att du besvarar det med hänsyn till afrikaner och vita.
Citera
2015-09-25, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carcosa

"smutsar ned"? På vilket sätt blir en genpool "smutsig" av att man skaffar barn med någon som är från en annan del av världen? Mitt barn är inte "smutsigt".
Citera
2015-09-25, 23:37
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
"smutsar ned"? På vilket sätt blir en genpool "smutsig" av att man skaffar barn med någon som är från en annan del av världen? Mitt barn är inte "smutsigt".

Alltså bry dig inte ens. Begrepp som smutsig och ren existerar inte på det sättet inom genetik. Han är som en scientolog som blandar in astronomiska begrepp i sin religion. Inget mer än så

NS är en sekt som ska nedkämpas lika hårt som andra sekter. Den är förödande för samhällskroppen.
Citera
2015-09-26, 06:42
Medlem
Carcosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NietzschesHorse
Vad är en rasbastard? Du blir äcklad av en yttre egenskap hos barn, det är sjukt nog, men jag blir nyfiken på vad du menar med detta begrepp och om du kan definiera det biologiskt, genetiskt och evolutionärt?
Araber och vita tillhör ju förövrigt samma "ras" i denna mening. Så jag vill att du besvarar det med hänsyn till afrikaner och vita.

nej, vita och araber tillhör inte samma ras. de tillhör samma undergrupp (kaukasoid), men araber är semiter medan nordbor är germaner. rasblandning som sådan (och då med fokus på rasbastarder) är skadlig och äcklig eftersom den försvagar själva rasbastarden. det är en ihållande myt att avkomman av rasblandarpar ofta skulle vara "starkare", men det är en lögn av rang som gång på gång motbevisats av etnologer m. fl. som sedan skys från sina yrkesfält för att deras åsikter inte går hand i hand med rådande diskurs). rasblandning som sådan bidrar inte enkom till en rotlös individ som varken förknippar sig med sverige och svenskar (den är ju inte helsvensk, så varför skulle den?) eller med den rasblandade partens kultur (den är ju inte helblatte, så varför skulle den?), och detta försvagar individens grundläggande identitet genom livet, och det finns dokumenterat att rasbastarder oftare drabbas av depressioner (återkommer med källa när jag inte sitter på mobilen, har den fliken sparad någonstans), och sedan försvagas det rent genetiska materialet genom att vårt (läs svenska) genetik i årtusendet och åter årtusenden format den människa som med bästa möjlighet ska leva och passa in i norden med folket och i klimatet, och att då beblanda dessa beprövade gener med främmade sådana är givetvis att skjuta sig själv i foten. ett prima exempel på detta är svenskar och svenskor som skaffar barn med negrer/negrinnor och vars avkomma ofta får problem m både d-vitaminbrist och laktosintolerans. se wiki:

"This corresponds very closely with modern European distributions of lactose intolerance, where the people of Britain, Germany, and Scandinavia have a high tolerance, and those of southern Europe, especially Italy, have a lower tolerance."

https://en.wikipedia.org/wiki/Lactase_persistence

ber om ursäkt för dålig styckeindelning, men sitter som sagt på telefonen i skrivande stund. summa summarum: rasbastarder är inte bara i 9/10 fall fulare än renrasiga barn, de är även genetiskt undermåliga och i största allmänhet ett illaluktande element i en annars fräsch tillvaro här i europa och norden i synnerhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in