2015-09-23, 15:59
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Hej man i Sverige,
glöm inte bort att en överväldigande andel av de som kommer nu är män. Över 70% av de som når Europa är män, och då räknas förstås inte barn av manligt kön (t.ex. en 17-årig pojke).

Det är alltså män som, hur framtiden än ser ut, kommer vilja ta samma jobb och ragga på samma kvinnor som ni.

Vare sig du står till vänster, höger, upp eller ned, är detta faktum oundvikligt. Det finns säkerligen en andel som inte ser något problem med detta, men alla ni andra måste förstå att vare sig en invandrare hamnar i jobb efter 1, 2 eller 200 månader efter han korsat gränsen, och oavsett om han är grovt kriminell eller hederlig som du - så är ni ytterst konkurrenter och varje invandrad man försämrar förutsättningarna för dig - så länge han inte åtföljs av en kvinna.

Det gäller också oavsett om han är utbildad eller ej. Faktum är att om du själv är akademiker, är det snarare en nackdel om invandrarna som kommer hit är utbildade. Samma sak om de är flitiga, de söker då samma jobb som er, och även om du får jobbet - så är din lön lägre eftersom fler delar dina färdigheter.

Ville bara påminna er som läser om detta. För ibland slirar debatten iväg, till att handla om bruna mot vita, islam mot kristendom eller huruvida invandrare arbetar eller inte.

Allt detta är ytterst ganska oväsentligt: så länge det inte kommer en kvinna med varje man, så devalveras ditt värde som man - sexuellt, ekonomiskt och socialt - av massinvandring, var den än kommer ifrån och hur den än ser ut.
Fundera över om vad du känner inför det, när du får avslag på en jobbansökan eller sitter och knappar dig runt på dejtingsidor och undrar varför det går 20 män på varje kvinna.

Tack för mig!
Citera
2015-09-23, 16:02
Medlem
olasvenssons avatar
Det finns fler kvinnor i världen än män. Tänk alla kvinnor och lämnas i länder där männen lämnar. Fler män sitter i fängelser än kvinnor.
Citera
2015-09-23, 16:06
Medlem
gurkmajjas avatar
Det kanske snart är fullt med FKK-klubbar i Mellanöstern då det mestadels är kvinnor med försörjningsproblem kvar. 😮
Citera
2015-09-23, 16:07
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Det finns fler kvinnor i världen än män. Tänk alla kvinnor och lämnas i länder där männen lämnar. Fler män sitter i fängelser än kvinnor.
Det påverkar inte mitt budskap. Och huruvida det resulterar i ett överskott av kvinnor i Irak eller Eritrea är också det oväsentligt så länge du (som man i Sverige) inte planerar att flytta dit.
Citera
2015-09-23, 16:08
Medlem
Jag tycker bara det är bra att vi får se vilka kvinnor som väljer en flykting istället för en svensk man. Då filtreras dessa kvinnor bort och vi män vevad som är värt att satsa på. Win-win.
Citera
2015-09-23, 16:10
Medlem
rejvgudruns avatar
Som vit, medelalders hoginkomsttagare sa ökar väl ända mitt värde pa kottmarknaden när Sverige fylls pa av tandlosa apor fran langtbortistan.
Citera
2015-09-23, 16:14
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeysOnParole
Hej man i Sverige,
glöm inte bort att en överväldigande andel av de som kommer nu är män. Över 70% av de som når Europa är män, och då räknas förstås inte barn av manligt kön (t.ex. en 17-årig pojke).

- Vi känner till eländet.

Kom och var med i befintlig diskussion!
Citera
2015-09-23, 16:24
Medlem
graffsthlms avatar
Om de svenska tjejerna blir "tagna" av flyktingar säger det väl mer om er än om dem?
Citera
2015-09-23, 16:25
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejvgudrun
Som vit, medelalders hoginkomsttagare sa ökar väl ända mitt värde pa kottmarknaden när Sverige fylls pa av tandlosa apor fran langtbortistan.

Uhm kvinnor har djuriska sexlustar, du uppfyller liksom inte dessa.

Du är bara "the nice guy" som i princip ska betala för din flickväns gangbangs på olika hotell i Sverige.
Citera
2015-09-23, 16:28
Medlem
Valsus avatar
TS allt du behöver göra är att raka benen, sminka dig lite, ta på dig en mini-kjol+peruk och ta en taxi till Rinkebys gator efter klockan 21.00 och du kan ta del av den mångkulturella lyckan du också.
Citera
2015-09-23, 16:29
Medlem
De kommer att anhörig-invandra massor av yngre kvinnor; som sedan dumpar de när de ser hur man kan leva som kvinna i Sverige. Så jag skulle nog oroa mej mer om jag var kvinna för mitt framtida värde i samhället.
Citera
2015-09-23, 16:38
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
De kommer att anhörig-invandra massor av yngre kvinnor; som sedan dumpar de när de ser hur man kan leva som kvinna i Sverige. Så jag skulle nog oroa mej mer om jag var kvinna för mitt framtida värde i samhället.

Grattis.
Dessa kvinnor är oerhört svårt att ragga upp eller ens få kontakt med, då de riskerar hård bestraffning och till och med döden om de har någonting med västerlänningar att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in