2015-09-24, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeysOnParole
Hej man i Sverige,
glöm inte bort att en överväldigande andel av de som kommer nu är män. Över 70% av de som når Europa är män, och då räknas förstås inte barn av manligt kön (t.ex. en 17-årig pojke).

Det är alltså män som, hur framtiden än ser ut, kommer vilja ta samma jobb och ragga på samma kvinnor som ni.

Vare sig du står till vänster, höger, upp eller ned, är detta faktum oundvikligt. Det finns säkerligen en andel som inte ser något problem med detta, men alla ni andra måste förstå att vare sig en invandrare hamnar i jobb efter 1, 2 eller 200 månader efter han korsat gränsen, och oavsett om han är grovt kriminell eller hederlig som du - så är ni ytterst konkurrenter och varje invandrad man försämrar förutsättningarna för dig - så länge han inte åtföljs av en kvinna.

Det gäller också oavsett om han är utbildad eller ej. Faktum är att om du själv är akademiker, är det snarare en nackdel om invandrarna som kommer hit är utbildade. Samma sak om de är flitiga, de söker då samma jobb som er, och även om du får jobbet - så är din lön lägre eftersom fler delar dina färdigheter.

Ville bara påminna er som läser om detta. För ibland slirar debatten iväg, till att handla om bruna mot vita, islam mot kristendom eller huruvida invandrare arbetar eller inte.

Allt detta är ytterst ganska oväsentligt: så länge det inte kommer en kvinna med varje man, så devalveras ditt värde som man - sexuellt, ekonomiskt och socialt - av massinvandring, var den än kommer ifrån och hur den än ser ut.
Fundera över om vad du känner inför det, när du får avslag på en jobbansökan eller sitter och knappar dig runt på dejtingsidor och undrar varför det går 20 män på varje kvinna.

Tack för mig!

Tack för ditt fina inlägg.

Det är inte bara det - männen blir även desperata när de går ut och raggar på kvinnor
Kan vara sexuellt frustrerade eller desperata.
Citera
2015-09-24, 12:12
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bstinson
Som jurist oroar jag mig varken för att de "ska ta" mina kvinnor eller mina jobb.
Naturligtvis kommer inte någon migrant komma gungandes i ett rep med en dolk i mun och röva bort din kvinna... Än en gång, ett överskott av män är inte gynnsamt för någon man i Sverige. Det gäller även den senaste migranten att passera gränsen - hans värde sjunker om nästa person som korsar är ännu en man.

Om man anser sig vara så pass otrolig att man aldrig behöver oroa sig över konkurrens, all lycka!
Men det är få förunnat, de allra flesta påverkas negativt av att deras egenskaper blir vanligare utan att efterfrågan ökar. Hade det varit 100% snickare som kom hit, hade det varit glasklart - men nu handlar det om kön istället för yrke.

Föreställ dig extremfallet: att det invandrar så pass många män att det blir ett tredubbelt överskott gentemot kvinnor. Då kvittar det om dessa män är välutbildade, skötsamma och betalar sin skatt: resultatet är fortfarande ett samhälle där ditt värde som man är totalt urlakat och du får svårare att sälja din kompetens, argumentera för ökad lön eller hitta en partner. Dit är vi på väg om vi tillåter invandring där tre av fyra som kommer är män.
Citera
2015-09-24, 12:15
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeysOnParole
Naturligtvis kommer inte någon migrant komma gungandes i ett rep med en dolk i mun och röva bort din kvinna... Än en gång, ett överskott av män är inte gynnsamt för någon man i Sverige. Det gäller även den senaste migranten att passera gränsen - hans värde sjunker om nästa person som korsar är ännu en man.

Om man anser sig vara så pass otrolig att man aldrig behöver oroa sig över konkurrens, all lycka!
Men det är få förunnat, de allra flesta påverkas negativt av att deras egenskaper blir vanligare utan att efterfrågan ökar. Hade det varit 100% snickare som kom hit, hade det varit glasklart - men nu handlar det om kön istället för yrke.

Föreställ dig extremfallet: att det invandrar så pass många män att det blir ett tredubbelt överskott gentemot kvinnor. Då kvittar det om dessa män är välutbildade, skötsamma och betalar sin skatt: resultatet är fortfarande ett samhälle där ditt värde som man är totalt urlakat och du får svårare att sälja din kompetens, argumentera för ökad lön eller hitta en partner. Dit är vi på väg om vi tillåter invandring där tre av fyra som kommer är män.

Väntar med spänning på att juristen ska svara få se vilka floskler apan kan rabbla upp.
Citera
2015-09-24, 12:24
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffsthlm
Du har rätt så begränsad erfarenhet med kvinnor va?
Nej. Ska du påstå att jag är minderårig, oskuld och har mammaproblem också?
Senast redigerad av Yxherren 2015-09-24 kl. 12:26.
Citera
2015-09-24, 12:30
Medlem
Nya invandrare konkurrerar först och främst med de som invandrat tidigare, eller andra generationens invandrare. I takt med att de ekonomiska och sociala klyftorna växer mellan utrikes och inrikes födda kommer många svenska män snarare få det lättare på äktenskapsmarknaden skulle jag tro.
Citera
2015-09-24, 12:32
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Nej men lite kontroll som man gjorde förr.

Nej, det är inte ok med "lite kontroll som man gjorde förr".

Förstår ni inte att problemet inte är att kvinnor är myndigförklarade? Det är män som styr invandringspolitiken - i Sverige och framför allt globalt. Exakt ingenting blir bättre av att ni riktar ert hat mot kvinnor.

Det gör bara att kvinnor som har vaknat inte vill vara på er sida.
Citera
2015-09-24, 13:33
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Det är både vidrigt och avtändande, dessa folkslag bär generellt runt på mer sjukdomar än västerlänningar.

Och sen att de är kriminella psykopater höjer ju inte heller kvinnorna som väljer att ligga med dessa.

Tycker om dessa kvinnor i mitt hjärta, men måste ta starkt avstånd från dessa så de fattar att det inte är ok.
De får helt enkelt nöja sig med sämre män i framtiden, eller arab-männen.
Är säker på att det finns fler högutbildade liksom mig som tar avstånd från dessa okristna vidrigheter.

De kvinnor som ligger med negrer och araber är ju dock sådana kvinnor som varken du eller jag hade varit med ändå.

De är bottenskrapet bland kvinnor. Sådana som vi män undviker.
Citera
2015-09-24, 14:00
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejvgudrun
Som vit, medelalders hoginkomsttagare sa ökar väl ända mitt värde pa kottmarknaden när Sverige fylls pa av tandlosa apor fran langtbortistan.

Så här tänker jag med. Ingen babbe kan ta min plats varken på arbetsmarknaden eller i kärlekslivet. Jag rör mig liksom inte i det segmentet på något plan.
Citera
2015-09-24, 14:36
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simora
Nya invandrare konkurrerar först och främst med de som invandrat tidigare, eller andra generationens invandrare. I takt med att de ekonomiska och sociala klyftorna växer mellan utrikes och inrikes födda kommer många svenska män snarare få det lättare på äktenskapsmarknaden skulle jag tro.

Det är redan svårt idag för män att hitta en kvinna. Svårast är det för män med låg utbildning och lite pengar på banken. När 73% av migranterna är män blir det ännu svårare, för de männen vill också hitta en kvinna här i Sverige. Invandrarmännen är ofta gåpåiga "badboys" vilket attraherar många tjejer. När migranterna inte får till det med tjejer här, så åker de efter några år till sitt hemland och hämtar en fru, dvs ännu fler invandrare kommer hit.

Vältränade män med mycket pengar hittar alltid en tjej, dvs är du hockeyproffs drabbas du inte av invandringen alls. Du bor i ditt fina hus i ett fint villaområde, tjejerna springer efter dig. Är du lågavlönad Svensson som jobbar på posten, ICA, vården, städ, taxi, så slår invandringen mycket hårt mot dig, dina fattiga kvarter fylls med invandrare, de kommer till ditt jobb som praktikanter och dessutom snor de din flickvän.
Citera
2015-09-24, 14:42
Medlem
men vafan gaska upp er nu. varför vill vissa svenska tjejer vara med invandrade killar? för att många svenska killar är jävligt trista och rätt mesiga, och många invandrade killar kommer från tuffa förorter och kan tala för sig själva och är självsäkra. hur löser du det då? våga vara dig själv, bjud på dig själv, tro på dig själv och ta för dig. inte svårare än så.
Citera
2015-09-24, 14:49
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakeiswasted
men vafan gaska upp er nu. varför vill vissa svenska tjejer vara med invandrade killar? för att många svenska killar är jävligt trista och rätt mesiga, och många invandrade killar kommer från tuffa förorter och kan tala för sig själva och är självsäkra. hur löser du det då? våga vara dig själv, bjud på dig själv, tro på dig själv och ta för dig. inte svårare än så.

Du förstår inte. Dessa tjejer som drar sig till invandrare är sådana tjejer som vi svenska män ändå inte vill ha.
Citera
2015-09-24, 15:17
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=LqOydLrpqGE

Detta händer i Sverige dagligen!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in