2015-09-23, 13:33
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disast3r
Hur vet du att de inte var gangsterblattar?
Hur definierar du en gangsterblatte?
Det var du som började använda ordet gangsterblatte, så det är du som ska svara på frågorna.
Citera
2015-09-23, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Det var du som började använda ordet gangsterblatte, så det är du som ska svara på frågorna.
Ringer efter bruschor och är blatte.
gang= gäng =gangster
Ville söka konfrontation och var tillräckligt nära Svenskarna för handgemäng.
Citera
2015-09-23, 13:44
Medlem
folioboys avatar
Citat:
Ringer efter bruschor och är blatte.
gang= gäng =gangster
Ville söka konfrontation och var tillräckligt nära Svenskarna för handgemäng.
vänta här nu är man med i ett gäng=gangster? får jag börja visa lite respekt emot hellmoppers (moppe gäng) så jag inte blir ner mejad...

OnT: har häktesförhandlingar redan varit? FuP kommit ut än? stod någonstans i tråden att dom skulle komma onsdag.
Citera
2015-09-23, 13:59
Medlem
Helt ärligt, inte för att jag tror att någon av BO förtjänade att dö så kan man säga att om någon av dem skulle dö så dog fel kille.
Vad jag tror är att BO som klarat sig och ligger på sjukhus startat bråket och jag har hört av säkra källor att han är en smutsig människa som brukar antasta tjejer.
Även om han alltid varit hjälpsam och trevlig mot mig så kan det absolut stämma för det hör man av de flesta.
Han ska ha ringt BO som avled och en till, hade han inte ringt dit dem så hade han förmodligen inte avlidit.
BO som har avlidit ska ha försökt stoppa bråket mellan GM och andra BO och ska då ha blivit huggen, förmodligen av misstag.
Sen eftersom att jag känner GM så kan jag nästan garanterat säga att de inte var med avsikt att döda.
Så jävla tråkigt, det hade inte behövt sluta såhär.

Antar att de som ska ha ångest är BO A.G som ligger på sjukhus och personen som högg.
Tror inte de fattade vad de gjorde, hoppas i alla fall inte det.

(Detta är spekulationer och rykten)

Sen vet man fan inte heller om det är V eller M som huggit.
Citera
2015-09-23, 14:04
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Hur vet du att de inte var gangsterblattar?
Hur definierar du en gangsterblatte?

Brukar inte vänstermuppar och gangsterblattar hålla på och säga att Svenskar knyter näven i fickan hela tiden?
Nu när en Svensk inte knöt näven i fickan så gnälls det också. Tacka vet jag stand your ground lagarna i USA.
Jag vet inte alls hur man ska definiera "gangsterblatte". Du gav intryck av att veta vad som hänt på plats och jag vill veta hur du vet det. Någon har uppenbarligen knallat runt med kniv på stan här och det är väl om något tecken på "ganstermentalitet" (och nej, jag kan inte definiera det heller).
Citera
2015-09-23, 14:08
Medlem
grishnhahks avatar
Ja det är olyckligt det där när man råkar hugga ner någon av misstag, det händer mig titt som tätt......
Citera
2015-09-23, 14:12
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezto
Helt ärligt, inte för att jag tror att någon av BO förtjänade att dö så kan man säga att om någon av dem skulle dö så dog fel kille.
Vad jag tror är att BO som klarat sig och ligger på sjukhus startat bråket och jag har hört av säkra källor att han är en smutsig människa som brukar antasta tjejer.
Även om han alltid varit hjälpsam och trevlig mot mig så kan det absolut stämma för det hör man av de flesta.
Han ska ha ringt BO som avled och en till, hade han inte ringt dit dem så hade han förmodligen inte avlidit.
BO som har avlidit ska ha försökt stoppa bråket mellan GM och andra BO och ska då ha blivit huggen, förmodligen av misstag.
Sen eftersom att jag känner GM så kan jag nästan garanterat säga att de inte var med avsikt att döda.
Så jävla tråkigt, det hade inte behövt sluta såhär.

Antar att de som ska ha ångest är BO A.G som ligger på sjukhus och personen som högg.
Tror inte de fattade vad de gjorde, hoppas i alla fall inte det.

(Detta är spekulationer och rykten)

Sen vet man fan inte heller om det är V eller M som huggit.

Jag tror inte heller att det är frågan om planerat mord. I de åldrarna är det väldigt sällan det utan snarare en fråga om ett inte helt utvecklat sinne för konsekvenser. Någon var dum nog att ta med sig en kniv och adderar man lite alkohol till den ekvationen kan man få jävligt trista resultat. Nej, killen som högg skrämmer mig mindre än alla på Flashback som tycker att det var bra att han gjorde det.
Citera
2015-09-23, 14:17
Medlem
XeniaOnatopps avatar
helahälsingland.se: "Sorgen är obeskrivligt stor"
Citat:
– Vi hade flytt från döden i Syrien och trodde att Sverige skulle vara ett land där man kan känna trygghet och demokrati. Därför är vår chock över det som har hänt ännu större. Resten kan vi bara lämna över till polis och domstol, vi hoppas att de gör sitt jobb på ett bra sätt. Men sorgen är obeskrivligt stor. Och vi är förvånade över att skolelever bär på knivar, säger han.
Citera
2015-09-23, 14:38
Medlem
Polisen går nu ut och söker någon/några som efter vittnesmål ska ha filmat bråket med sin mobiltelefon, polisen vill gärna se den filmen, källa appen polisnytt
Citera
2015-09-23, 15:14
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annvonahl
Varför bär ungdomar kniv? Jag har själv vid ett flertal tillfällen tagit fram en sax ur handväskan o burit i jack ärmen sent på kvällar när jag passerat vissa områden. Hur många tjejer har inte knutit nyckel knippan i näven i ett desperat försök att känna nån form av trygghet dagens samhälle?
Sexuella trakasserier, våldtäkter o misshandel var förr sånt man mest såg å film till att med denna enorma invandring blivit vardags mat som sker mitt framför ögonen på en.
Så åter till frågan: Varför bär ungdomar kniv?
Ungdomar kan bära kniv när de tex ska ut och fiska/jaga, om de är hantverkare eller snickare. Kanske om de vill gå ut i skogen och tälja trägubbar.
Citera
2015-09-23, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av folioboy
vänta här nu är man med i ett gäng=gangster? får jag börja visa lite respekt emot hellmoppers (moppe gäng) så jag inte blir ner mejad...

OnT: har häktesförhandlingar redan varit? FuP kommit ut än? stod någonstans i tråden att dom skulle komma onsdag.
Gangsterblattar brukar ju åka moppe
Citera
2015-09-23, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av annvonahl
Varför bär ungdomar kniv? Jag har själv vid ett flertal tillfällen tagit fram en sax ur handväskan o burit i jack ärmen sent på kvällar när jag passerat vissa områden. Hur många tjejer har inte knutit nyckel knippan i näven i ett desperat försök att känna nån form av trygghet dagens samhälle?
Sexuella trakasserier, våldtäkter o misshandel var förr sånt man mest såg å film till att med denna enorma invandring blivit vardags mat som sker mitt framför ögonen på en.
Så åter till frågan: Varför bär ungdomar kniv?
Vissa områden=Blatte ghetton?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in