Citat:
Ursprungligen postat av
kastabollen
Känns som att produktionen har riggat för att få ut Johnny. Idiotiskt enligt mig att ta ut gruppens största glädjespridare. Är rädd att Jonathan kommer att ta det hårt. Hade hoppats att de skulle ha mer tid med varandra så att deras förhållande har större chans att hålla efter tiden på paradise hotel. Sedan tycker jag att programmet har gått ned sig lite och inte visar Jonathan i bar överkropp och tighta kalsonger tillräckligt ofta. Skulle gärna se en kväll där deltagarna oljar in sig och poserar.
Jennifer är ju klart snyggaste tjejen med finaste kroppen + bästa personligheten. Helt klart flickvänsmaterial som lyfter programmet något oerhört. Diddi är rolig som vanligt och gör så att de andra deltagarna inte bara sitter och solar vid poolen. En frisk fläkt som går igenom rutan på ett bra sätt. Har goda möjligheter att bli folkkär och "Diddi" med hela svenska folket.
Emelie tycker jag är en blåst bimbo. Varför kan hon inte låta Jonathan vara ifred? Tycker han har gjort väldigt klart att han inte är ett dugg intresserad av hennes fläsk. Emma borde sluta vara så jävla needy över Johnny. Tror aldrig Johnny skulle släppa till för en sådan fläsk-stjärt. Hon borde träna mer så att hon kunde få en stjärt som Jonathan.
Hoppas inte Robin får komma tillbaka. Det skulle vara trist för stämningen i gruppen. När man ser på programmet vill man ju framförallt att deltagarna ska ha det bra och trivas. Robin trivs ju inte och ingen trivs ju med att ha honom i gruppen så vad gör han där.
Hahaha Johnny störta glädjespridaren

... Reagerade på att han sa det till chefen också förut... Har killen ingen självinsikt alls?