2015-09-22, 23:50
Medlem
harems avatar
Underbart med dessa nya två. De kommer inte hålla länge, men de kommer röra om och fucka för sopgruppen av killar (Hermansson, Oliver och andra keffa snubben som aldrig sagt eller gjort något roligt).

Gillar Adrian mer och mer ändå, en spelare som virat de tre andra killarna i gruppen runt fingret och fått de att tro att allt handlar om gruppen, nu är han redo att börja skicka ut en och en för var vecka som går!

Underbart att Mos kommer tillbaka. Enda med lite hjärta.

Gillar Josefine mer och mer också, tycker hon är den enda som har ett fint ansikte.
2015-09-23, 00:21
Medlem
dunias avatar
Alltså omg. Det här programmet är så jävla..bra. För mig som är socialt störd eller nåt, efter, just det, så är det väldigt intressant att se hur människor beter sig gentemot varandra.

Jag tycker att Josefin och Robin är det bästa paret. De är så genuint söta och fina med varandra och jag skulle vilja att de tar hem detta tillsammans.

I början tyckte jag att homeboy Adrian var en wannabe-Smail, men det enda han är egentligen är smart. Jag diggar också Emma. Men hon borde bli mer självsäker och stå upp för sig själv när den där idioten kallar henne för en jävla fitta.

Och ey, what's up med den nya bruden? Hon är så mentalt ung och blåst att ja tycker synd om henne. Det får mig att hoppas att det är skådespeleri eller manus. Är hon verkligen så blåst på riktigt eller har hon fått direktioner?

Slutligen - Fuck alla som inte kan tänka själva och egna beslut. Vad är det här? Gruppen 2015 eller?
2015-09-23, 00:27
Medlem
kastabollens avatar
Känns som att produktionen har riggat för att få ut Johnny. Idiotiskt enligt mig att ta ut gruppens största glädjespridare. Är rädd att Jonathan kommer att ta det hårt. Hade hoppats att de skulle ha mer tid med varandra så att deras förhållande har större chans att hålla efter tiden på paradise hotel. Sedan tycker jag att programmet har gått ned sig lite och inte visar Jonathan i bar överkropp och tighta kalsonger tillräckligt ofta. Skulle gärna se en kväll där deltagarna oljar in sig och poserar.

Jennifer är ju klart snyggaste tjejen med finaste kroppen + bästa personligheten. Helt klart flickvänsmaterial som lyfter programmet något oerhört. Diddi är rolig som vanligt och gör så att de andra deltagarna inte bara sitter och solar vid poolen. En frisk fläkt som går igenom rutan på ett bra sätt. Har goda möjligheter att bli folkkär och "Diddi" med hela svenska folket.

Emelie tycker jag är en blåst bimbo. Varför kan hon inte låta Jonathan vara ifred? Tycker han har gjort väldigt klart att han inte är ett dugg intresserad av hennes fläsk. Emma borde sluta vara så jävla needy över Johnny. Tror aldrig Johnny skulle släppa till för en sådan fläsk-stjärt. Hon borde träna mer så att hon kunde få en stjärt som Jonathan.

Hoppas inte Robin får komma tillbaka. Det skulle vara trist för stämningen i gruppen. När man ser på programmet vill man ju framförallt att deltagarna ska ha det bra och trivas. Robin trivs ju inte och ingen trivs ju med att ha honom i gruppen så vad gör han där.
2015-09-23, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastabollen
Känns som att produktionen har riggat för att få ut Johnny. Idiotiskt enligt mig att ta ut gruppens största glädjespridare. Är rädd att Jonathan kommer att ta det hårt. Hade hoppats att de skulle ha mer tid med varandra så att deras förhållande har större chans att hålla efter tiden på paradise hotel. Sedan tycker jag att programmet har gått ned sig lite och inte visar Jonathan i bar överkropp och tighta kalsonger tillräckligt ofta. Skulle gärna se en kväll där deltagarna oljar in sig och poserar.

Jennifer är ju klart snyggaste tjejen med finaste kroppen + bästa personligheten. Helt klart flickvänsmaterial som lyfter programmet något oerhört. Diddi är rolig som vanligt och gör så att de andra deltagarna inte bara sitter och solar vid poolen. En frisk fläkt som går igenom rutan på ett bra sätt. Har goda möjligheter att bli folkkär och "Diddi" med hela svenska folket.

Emelie tycker jag är en blåst bimbo. Varför kan hon inte låta Jonathan vara ifred? Tycker han har gjort väldigt klart att han inte är ett dugg intresserad av hennes fläsk. Emma borde sluta vara så jävla needy över Johnny. Tror aldrig Johnny skulle släppa till för en sådan fläsk-stjärt. Hon borde träna mer så att hon kunde få en stjärt som Jonathan.

Hoppas inte Robin får komma tillbaka. Det skulle vara trist för stämningen i gruppen. När man ser på programmet vill man ju framförallt att deltagarna ska ha det bra och trivas. Robin trivs ju inte och ingen trivs ju med att ha honom i gruppen så vad gör han där.

Hahaha Johnny störta glädjespridaren ... Reagerade på att han sa det till chefen också förut... Har killen ingen självinsikt alls?
2015-09-23, 00:35
Medlem
Hunden007s avatar
hon dära tvillingen Emelie verkar som en bitch kommer alltid spydiga kommentarer.
2015-09-23, 01:18
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Adrian & Didi hade på sig underkläderna, svårt att knulla då...

Ehm nej. Det är väldigt lätt att dra ner/dra åt sidan underkläderna.
2015-09-23, 01:33
Medlem
Ser ut som att det starkaste kärleksparet kommer att splittras imorgon; Hermansson och Jonny
2015-09-23, 01:55
Medlem
Flor-Idas avatar
Någon annan som tycker att Marcos påminner om Obama i vissa vinklar?

F ö tror jag han är från Sydamerika. Guevara som efternamn, så antagligen från Cuba.
2015-09-23, 08:20
Medlem
Känns lite för enkelt om Marcos får ge 2 immuniteter( 1 till sig själv förmodligen) och kunna skicka ut 2 killar.. Blir kanske att blir man immun ikväll måste man stå med sin nuvarande partner? Eller nä jag vet inte men känns för enkelt att kunna ta ut 2 killar..
2015-09-23, 09:55
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Josefin är lätt snyggast hoppas hon ligger med någon.
Ja, förslagsvis med mig
2015-09-23, 10:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzzii
Känns lite för enkelt om Marcos får ge 2 immuniteter( 1 till sig själv förmodligen) och kunna skicka ut 2 killar.. Blir kanske att blir man immun ikväll måste man stå med sin nuvarande partner? Eller nä jag vet inte men känns för enkelt att kunna ta ut 2 killar..
Jag tror att Mos kommer in efter parceremonin och med hjälp av sitt "skadestånd" får skicka ut en kille och ta dennes partner. Det blir då troligen William som kommer stå med Josefine.
2015-09-23, 11:33
Medlem
Doodis avatar
Jag tror att "Mos" "skadestånd" kommer bestå av att han får radera en av immuniteterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in