Oj jvlar vad Emma helomvnde! Tillt att Diddi kallar henne fr "Jvla fitta" vid matbordet i tidigare avsnitt och har vl hittills hllit sig utanfr drama? Varfr reagera sdr ofattbart aggressivt mot nya killen Marcos? Sga fuck you och ingen jag hade vnt mig om p stan nr han inte gjort ngot?
Oj jvlar vad Emma helomvnde! Tillt att Diddi kallar henne fr "Jvla fitta" vid matbordet i tidigare avsnitt och har vl hittills hllit sig utanfr drama? Varfr reagera sdr ofattbart aggressivt mot nya killen Marcos? Sga fuck you och ingen jag hade vnt mig om p stan nr han inte gjort ngot?
Fr att hon inte vill att ngon av dom stller sig bakom henne
Fyfan vad jag str mig p trion Hermansson - Johnny - Oliver. Och detta snackat hela tiden om vad som r bst fr gruppen brjar bli ljligt. Gtt att den nya 'spanjoren' inte verkar helt dum i huvudet och tnker ta ut bgarna. Bsta vore om Oliver och Johnny ryker, med en grtande Hermansson. Kanske kan han f upp kuken nr Johnny lmnar? :S
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!