2015-09-22, 23:50
Medlem
harems avatar
Underbart med dessa nya tv. De kommer inte hlla lnge, men de kommer rra om och fucka fr sopgruppen av killar (Hermansson, Oliver och andra keffa snubben som aldrig sagt eller gjort ngot roligt).

Gillar Adrian mer och mer nd, en spelare som virat de tre andra killarna i gruppen runt fingret och ftt de att tro att allt handlar om gruppen, nu r han redo att brja skicka ut en och en fr var vecka som gr!

Underbart att Mos kommer tillbaka. Enda med lite hjrta.

Gillar Josefine mer och mer ocks, tycker hon r den enda som har ett fint ansikte.
2015-09-23, 00:21
Medlem
dunias avatar
Allts omg. Det hr programmet r s jvla..bra. Fr mig som r socialt strd eller nt, efter, just det, s r det vldigt intressant att se hur mnniskor beter sig gentemot varandra.

Jag tycker att Josefin och Robin r det bsta paret. De r s genuint sta och fina med varandra och jag skulle vilja att de tar hem detta tillsammans.

I brjan tyckte jag att homeboy Adrian var en wannabe-Smail, men det enda han r egentligen r smart. Jag diggar ocks Emma. Men hon borde bli mer sjlvsker och st upp fr sig sjlv nr den dr idioten kallar henne fr en jvla fitta.

Och ey, what's up med den nya bruden? Hon r s mentalt ung och blst att ja tycker synd om henne. Det fr mig att hoppas att det r skdespeleri eller manus. r hon verkligen s blst p riktigt eller har hon ftt direktioner?

Slutligen - Fuck alla som inte kan tnka sjlva och egna beslut. Vad r det hr? Gruppen 2015 eller?
2015-09-23, 00:27
Medlem
kastabollens avatar
Knns som att produktionen har riggat fr att f ut Johnny. Idiotiskt enligt mig att ta ut gruppens strsta gldjespridare. r rdd att Jonathan kommer att ta det hrt. Hade hoppats att de skulle ha mer tid med varandra s att deras frhllande har strre chans att hlla efter tiden p paradise hotel. Sedan tycker jag att programmet har gtt ned sig lite och inte visar Jonathan i bar verkropp och tighta kalsonger tillrckligt ofta. Skulle grna se en kvll dr deltagarna oljar in sig och poserar.

Jennifer r ju klart snyggaste tjejen med finaste kroppen + bsta personligheten. Helt klart flickvnsmaterial som lyfter programmet ngot oerhrt. Diddi r rolig som vanligt och gr s att de andra deltagarna inte bara sitter och solar vid poolen. En frisk flkt som gr igenom rutan p ett bra stt. Har goda mjligheter att bli folkkr och "Diddi" med hela svenska folket.

Emelie tycker jag r en blst bimbo. Varfr kan hon inte lta Jonathan vara ifred? Tycker han har gjort vldigt klart att han inte r ett dugg intresserad av hennes flsk. Emma borde sluta vara s jvla needy ver Johnny. Tror aldrig Johnny skulle slppa till fr en sdan flsk-stjrt. Hon borde trna mer s att hon kunde f en stjrt som Jonathan.

Hoppas inte Robin fr komma tillbaka. Det skulle vara trist fr stmningen i gruppen. Nr man ser p programmet vill man ju framfrallt att deltagarna ska ha det bra och trivas. Robin trivs ju inte och ingen trivs ju med att ha honom i gruppen s vad gr han dr.
2015-09-23, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastabollen
Knns som att produktionen har riggat fr att f ut Johnny. Idiotiskt enligt mig att ta ut gruppens strsta gldjespridare. r rdd att Jonathan kommer att ta det hrt. Hade hoppats att de skulle ha mer tid med varandra s att deras frhllande har strre chans att hlla efter tiden p paradise hotel. Sedan tycker jag att programmet har gtt ned sig lite och inte visar Jonathan i bar verkropp och tighta kalsonger tillrckligt ofta. Skulle grna se en kvll dr deltagarna oljar in sig och poserar.

Jennifer r ju klart snyggaste tjejen med finaste kroppen + bsta personligheten. Helt klart flickvnsmaterial som lyfter programmet ngot oerhrt. Diddi r rolig som vanligt och gr s att de andra deltagarna inte bara sitter och solar vid poolen. En frisk flkt som gr igenom rutan p ett bra stt. Har goda mjligheter att bli folkkr och "Diddi" med hela svenska folket.

Emelie tycker jag r en blst bimbo. Varfr kan hon inte lta Jonathan vara ifred? Tycker han har gjort vldigt klart att han inte r ett dugg intresserad av hennes flsk. Emma borde sluta vara s jvla needy ver Johnny. Tror aldrig Johnny skulle slppa till fr en sdan flsk-stjrt. Hon borde trna mer s att hon kunde f en stjrt som Jonathan.

Hoppas inte Robin fr komma tillbaka. Det skulle vara trist fr stmningen i gruppen. Nr man ser p programmet vill man ju framfrallt att deltagarna ska ha det bra och trivas. Robin trivs ju inte och ingen trivs ju med att ha honom i gruppen s vad gr han dr.

Hahaha Johnny strta gldjespridaren ... Reagerade p att han sa det till chefen ocks frut... Har killen ingen sjlvinsikt alls?
2015-09-23, 00:35
Medlem
Hunden007s avatar
hon dra tvillingen Emelie verkar som en bitch kommer alltid spydiga kommentarer.
2015-09-23, 01:18
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Adrian & Didi hade p sig underklderna, svrt att knulla d...

Ehm nej. Det r vldigt ltt att dra ner/dra t sidan underklderna.
2015-09-23, 01:33
Medlem
Ser ut som att det starkaste krleksparet kommer att splittras imorgon; Hermansson och Jonny
2015-09-23, 01:55
Medlem
Flor-Idas avatar
Ngon annan som tycker att Marcos pminner om Obama i vissa vinklar?

F tror jag han r frn Sydamerika. Guevara som efternamn, s antagligen frn Cuba.
2015-09-23, 08:20
Medlem
Knns lite fr enkelt om Marcos fr ge 2 immuniteter( 1 till sig sjlv frmodligen) och kunna skicka ut 2 killar.. Blir kanske att blir man immun ikvll mste man st med sin nuvarande partner? Eller n jag vet inte men knns fr enkelt att kunna ta ut 2 killar..
2015-09-23, 09:55
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Josefin r ltt snyggast hoppas hon ligger med ngon.
Ja, frslagsvis med mig
2015-09-23, 10:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzzii
Knns lite fr enkelt om Marcos fr ge 2 immuniteter( 1 till sig sjlv frmodligen) och kunna skicka ut 2 killar.. Blir kanske att blir man immun ikvll mste man st med sin nuvarande partner? Eller n jag vet inte men knns fr enkelt att kunna ta ut 2 killar..
Jag tror att Mos kommer in efter parceremonin och med hjlp av sitt "skadestnd" fr skicka ut en kille och ta dennes partner. Det blir d troligen William som kommer st med Josefine.
2015-09-23, 11:33
Medlem
Doodis avatar
Jag tror att "Mos" "skadestnd" kommer best av att han fr radera en av immuniteterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in