Citat:
Ursprungligen postat av
kastabollen
Knns som att produktionen har riggat fr att f ut Johnny. Idiotiskt enligt mig att ta ut gruppens strsta gldjespridare. r rdd att Jonathan kommer att ta det hrt. Hade hoppats att de skulle ha mer tid med varandra s att deras frhllande har strre chans att hlla efter tiden p paradise hotel. Sedan tycker jag att programmet har gtt ned sig lite och inte visar Jonathan i bar verkropp och tighta kalsonger tillrckligt ofta. Skulle grna se en kvll dr deltagarna oljar in sig och poserar.
Jennifer r ju klart snyggaste tjejen med finaste kroppen + bsta personligheten. Helt klart flickvnsmaterial som lyfter programmet ngot oerhrt. Diddi r rolig som vanligt och gr s att de andra deltagarna inte bara sitter och solar vid poolen. En frisk flkt som gr igenom rutan p ett bra stt. Har goda mjligheter att bli folkkr och "Diddi" med hela svenska folket.
Emelie tycker jag r en blst bimbo. Varfr kan hon inte lta Jonathan vara ifred? Tycker han har gjort vldigt klart att han inte r ett dugg intresserad av hennes flsk. Emma borde sluta vara s jvla needy ver Johnny. Tror aldrig Johnny skulle slppa till fr en sdan flsk-stjrt. Hon borde trna mer s att hon kunde f en stjrt som Jonathan.
Hoppas inte Robin fr komma tillbaka. Det skulle vara trist fr stmningen i gruppen. Nr man ser p programmet vill man ju framfrallt att deltagarna ska ha det bra och trivas. Robin trivs ju inte och ingen trivs ju med att ha honom i gruppen s vad gr han dr.
Hahaha Johnny strta gldjespridaren

... Reagerade p att han sa det till chefen ocks frut... Har killen ingen sjlvinsikt alls?