2015-09-17, 16:39
Medlem
Käkat 2mg ikto / dag i ca 2veckor. När är jag "ren"?

Kommer f.ö. testas på provsticka.
2015-09-17, 16:57
Medlem
4-600 mg amfetamin under ca 30 dagar. Tog sista i söndags eftermiddag, varit ren sen dess. Kommer det synas på ett eventuellt pissprov imorgon runt kl 11?
2015-09-17, 17:47
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
4-600 mg amfetamin under ca 30 dagar. Tog sista i söndags eftermiddag, varit ren sen dess. Kommer det synas på ett eventuellt pissprov imorgon runt kl 11?
4-600mg totalt? Tvärlugnt!
2015-09-17, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
4-600mg totalt? Tvärlugnt!
Haha nej.. 4-600 mg dagligen i 30 dagar.
2015-09-18, 11:45
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Käkat 2mg ikto / dag i ca 2veckor. När är jag "ren"?

Kommer f.ö. testas på provsticka.
Drygt en vecka om du dricker mycket vatten.
2015-09-18, 12:47
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Jag går i behandling och lämnar urin- och blodprover varje vecka. Jag undrar om någon vet vad man vanligtvis kollar på för värden på dessa blodprover?

MVH

Ingen som vet? Hysteria90; du verkar ju ha koll på det mesta gällande drogtester.. Har du något här?
2015-09-18, 16:32
Medlem
DampNisses avatar
Hur fan levereras produkter från ferle/narkotikatest.se?
Uthämtning eller brevlåda?
2015-09-18, 19:52
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Hur fan levereras produkter från ferle/narkotikatest.se?
Uthämtning eller brevlåda?
Har du inte fått leverans än? lol.

Det skickas självklart till brevlådan såvida ditt ordervärde inte var väldigt högt, allt annat är ekonomiskt ohållbart i denna bransch. Ring Danskarna och hetsa dem om det var länge sedan du beställde.

Citat:
Ingen som vet? Hysteria90; du verkar ju ha koll på det mesta gällande drogtester.. Har du något här?

Har själv aldrig varit på behandling men skulle gissa på de åtta vanligaste efter att ha pratat med f.d. vänner osv:
Amfetamin
MDMA
Kokain
Subutex
Metadon
Benso
Opiater
Cannabis

Det varierar ju från behandling till behandling också. Vissa screenar efter fler men det är ovanligare.

Ägnar du dig åt Lyrica eller nya RC-droger behöver du inte oroa dig iaf.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-09-18 kl. 19:56.
2015-09-18, 20:01
Medlem
Synatts avatar
^ den listan stämmer bra på standard 7-panel stickor yepp, minus MDMA då som inte är med på den men är med på samtliga 12-panelers, ink fentanyl etc
2015-09-18, 20:07
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
^ den listan stämmer bra på standard 7-panel stickor yepp, minus MDMA då som inte är med på den men är med på samtliga 12-panelers, ink fentanyl etc
12-panelerna skiljer sig åt och alla har inte fentanyl, utan t.e.x. Ketamin istället.
2015-09-18, 20:09
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Har du inte fått leverans än? lol.

Det skickas självklart till brevlådan såvida ditt ordervärde inte var väldigt högt, allt annat är ekonomiskt ohållbart i denna bransch. Ring Danskarna och hetsa dem om det var länge sedan du beställde.

Har själv aldrig varit på behandling men skulle gissa på de åtta vanligaste efter att ha pratat med f.d. vänner osv:
Amfetamin
MDMA
Kokain
Subutex
Metadon
Benso
Opiater
Cannabis

Det varierar ju från behandling till behandling också. Vissa screenar efter fler men det är ovanligare.

Ägnar du dig åt Lyrica eller nya RC-droger behöver du inte oroa dig iaf.

Tack för att du tog dig tid att svara. Men jag tror att du missförstod min fråga. Eller jag kanske uttryckte mig dumt.

Det jag menar är att dom gör blodprover där dom kollar mina levervärden o.s.v. Dom testar alltså inte droger via blodet. Så jag undrar vilka levervärden det är dom kollar på. M

MVH
2015-09-18, 20:12
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Tack för att du tog dig tid att svara. Men jag tror att du missförstod min fråga. Eller jag kanske uttryckte mig dumt.

Det jag menar är att dom gör blodprover där dom kollar mina levervärden o.s.v. Dom testar alltså inte droger via blodet. Så jag undrar vilka levervärden det är dom kollar på. M

MVH
Okej, jag kan ingenting om levervärden så jag måste tyvärr passa på din fråga och överlämna den till någon annan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in