2015-09-16, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntmix3r

Läs på lite om halveringstiden på amfetamin och meta så vet du. Lättare hypotetiskt korrekt svar är att du kan köra på bäst du vill och du kommer nästan med 100% vara ren på 4 dagar. Rekommenderar dig dock ha ta lite retroperspektiv på varför du tar UP och kom ihåg att DET SYNS att du pundar tjack. Såvida du dosar sista Måndag 18:00 så kommer du igenom ren...

Okej tack för svar. Hehe jo jag vet de syns men jag brukar klara mig ganska bra, vet ögonen kan bli stora som fan o man får lite annorlunda rörelser men ska inte ta mega mkt o tänkte ha de i ett bra syfte! Iaf tack igen för svar Peace
2015-09-16, 09:05
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntmix3r
Okej tack för svar. Hehe jo jag vet de syns men jag brukar klara mig ganska bra, vet ögonen kan bli stora som fan o man får lite annorlunda rörelser men ska inte ta mega mkt o tänkte ha de i ett bra syfte! Iaf tack igen för svar Peace
Mm bra vettigt svar, även om du citerade dig själv lite sött av bara farten

Mvh
2015-09-16, 12:06
Medlem
blazns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Vet inte 100% men lär vara som amfetamin de flesta utav den, då max, 3-5 dygn. Räkna 5 dygn för att känna dig safe, hänger ju såklart på storleken på intagen också.
Men nämnda HDEP-28 då, verkade den inte intressant för dig? Trodde det så därför jag tog upp den förut. För att säga det igen för sakens skull: den är INTE en katinon utan en Fenidat, du hängde med på det förut va?

Mvh

Jodå HDEP-28 är intressant. Men katinoner ännu intressantare. Tack för svaret i alla fall.
2015-09-16, 18:40
Medlem
Tja har en snabb fråga ang MDMA, Jag ska ta lite nu till helgen (Fredag) 18.00-20.00, ca 150-250mg max. Jag har up på måndag runt 11-12. Dock lämnar jag på en 4 sticka eller 6 sticka med sub. Alltså syns inte MDMA på någon utav dessa prov, men MDA kan synas på dessa stickor "Källa:http://www.aleretoxicology.se/produkter/produkter/urintester/multitest-4/ ). Funkar de utan problem att ta detta? någon som vet halveringstid på MDA? Har sökt men ej hittat. MDA brukar ju alltid finnas ca 10% I mdma såå lite får man ju i sig hehe. Det är även så pass låga doser att de knappt borde synas men vill ändå höra här om någon vet något ! Tack Peace
2015-09-16, 20:20
Medlem
ksdrs avatar
En vän till mig fick idag reda på att han måste ta ett drogtest imorgon på sitt jobb (bemanning) ett såkallat utandningsprov?!?
Han rökte cannabis senast för två dagar sedan och röker regelbundet så han torskar garanterat på urinprov, men hur funkar det med utandningsprov? Hur känsligt är ett sådant prov? Finns det några "trix" att lura den t.ex. munskölj eller liknande?
Han är desperat så kom gärna med förslag eller fakta hur ett andningsprov fungerar.
Tack på förhand
/ksdr
2015-09-16, 20:46
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksdr
En vän till mig fick idag reda på att han måste ta ett drogtest imorgon på sitt jobb (bemanning) ett såkallat utandningsprov?!?
Han rökte cannabis senast för två dagar sedan och röker regelbundet så han torskar garanterat på urinprov, men hur funkar det med utandningsprov? Hur känsligt är ett sådant prov? Finns det några "trix" att lura den t.ex. munskölj eller liknande?
Han är desperat så kom gärna med förslag eller fakta hur ett andningsprov fungerar.
Tack på förhand
/ksdr
http://www.druginfo.adf.org.au/fact-sheets/the-facts-about-roadside-drug-testing-web-fact-sheet

Cannabis: Random roadside drug testing can detect THC (the active ingredient in cannabis) for at least several hours after use. The exact time can vary, depending on the amount and potency of the cannabis used and the individual’s metabolism.
2015-09-16, 22:34
Medlem
knoxos avatar
Tjena. Rökte ca 10 spliffar under helgen. Är de någon som vet hur länge de karn spåras i urinet ?

mvh Knoxo.
2015-09-16, 23:59
Medlem
jag har en liten fråga om morfin, jag har cocillana utskrivet och undrar om jag skulle käka någon annan morfin kan dom se vilken morfin jag har käkat och kan dom att jag har morfin i kroppen även om jag bara dricker den medicinska dosen som läkaren har rekommenderat?
2015-09-17, 13:14
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxo
Tjena. Rökte ca 10 spliffar under helgen. Är de någon som vet hur länge de karn spåras i urinet ?

mvh Knoxo.
Rökte du alla spliffar på samma kväll eller utspritt?
Max en vecka oavsett skulle det ta för en människa med snabb metabolism.
2015-09-17, 13:52
Medlem
knoxos avatar
Hej, Rökte ca 10 spliffar under tre dagar.

mvh Knoxo
2015-09-17, 13:56
Medlem
Kingandaces avatar
Jag går i behandling och lämnar urin- och blodprover varje vecka. Jag undrar om någon vet vad man vanligtvis kollar på för värden på dessa blodprover?

MVH
2015-09-17, 15:54
Medlem
Yo! Har inte rökt på 8 månader och har vart ren dom senaste pissproven som skickas på analys. Att dela på en 0,5-0,6g brunt av standardkvalité bör vara ute på några dagar väl? Skulle tro att min ämnesomsättning är något högre än medel.
Detta kommer vara en engångsföreteelse pga ett speciellt tillfälle men som sagt. Det bör vara lungt om jag får pissa om säg 5-6 dagar va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in