Nu tycker jag vi reder ut det här. Du länkar till ett YT-klipp där ett vanligt SAS-plan skapar en "persitent trail". Planet är ett helt vanligt passagerarplan och det är synligt på Flightradar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Chemtrail airplane,
SAS SK4412/SAS4412, Trondheim Norway, August 15, 2015
https://www.youtube.com/watch?v=I_nU56ObEzo
Du har vid åtskilliga tillfällen hävdat att det endast är militära plan som skapar "persistent trials".
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
1. Förklara då för oss hur det kommer sig att de chemtrailande planen ALDRIG syns på Flightradar24? Givetvis för att de just är militära plan!
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Du vet lika väl som jag att det endast är militära plan (icke synliga på Flighradar24.com) som sprayar persistent chemtrails!
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Dessutom ser ni aldrig de chemtrailande planen (både korta och långa strimmor är chemtrails) på Flightradar24.com, eftersom det är frågan om militära plan !!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Dock, vad gäller persistent chemtrails, så är det enbart NATO-plan som chemtrailar
Jag får inte riktigt ihop dina utsagor. Du hävdar först att passagerarplan inte kan skapa persistent trails för att därefter länka till ett klipp där vi ser exakt det. Vidare hävdar du att man aldrig ser "chem-planen" på FR24 men i ditt länkade klipp så ser man en SAS-kärra som är synlig på FR24. Och du hävdar att det
endast är NATO-plan som lämnar persistent för att därefter visa ett passagerarplan som gör just det.
Den enda slutsatsen man kan dra är att du sitter och sprider en massa osammanhängande dynga, en dynga som dessutom inte ens är konsekvent. Förstår du ens vad du skriver och länkar till?