2015-08-16, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Finner ni inte alla det oerhört intressant att NATO-ledningen uppenbarligen briefar med SMHI på daglig basis kring när och var man chemtrailar sina persistent chemtrails (då och då även i kombination med non-persistent) i Sverige?

Hur skulle annars SMHI ha vetat om att det skulle bli soligt och molnfritt i flera dagar i sträck (ytterst sällan i dessa chemtrail-tider att SMHI utlovar molnfritt en hel dag), om som sagt var inte NATO sagt, "Vi tar paus från chemtrailandet i några dagar"

Men uppenbarligen brast det i kommunikationen mellan NATO och SMHI i torsdags, då det fortfarande chemtrailades utav helvete i Stockholm...
Så oavsett vad de säger är det ett bevis? Stämmer prognosen blir de briefade, stämmer det inte är det en miss i kommunikationen? Win-win.
Citat:
Det där skrev han ju för snart 1 år sen, då helt ny och okunnig kring detta med chemtrails, nu är han mer insatt...
Skönt att höra att han är mer insatt, för han gjorde ju narr av dig igen i senaste svaret:
https://twitter.com/federley/status/632608689128611840
Citat:
Har jag ett eget hus nu också, "Ipse dixit"?
Jag gissar anstalt eller kommuntilldelad lägenhet, hade jag rätt? Kanske kan knäcka extra som spåtant.
Citera
2015-08-16, 01:26
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
.
OBS !!!

Finner ni inte alla det oerhört intressant att NATO-ledningen uppenbarligen briefar med SMHI på daglig basis kring när och var man chemtrailar sina persistent chemtrails (då och då även i kombination med non-persistent) i Sverige?

Hur skulle annars SMHI ha vetat om att det skulle bli soligt och molnfritt i flera dagar i sträck (ytterst sällan i dessa chemtrail-tider att SMHI utlovar molnfritt en hel dag), om som sagt var inte NATO sagt, "Vi tar paus från chemtrailandet i några dagar"

Men uppenbarligen brast det i kommunikationen mellan NATO och SMHI i torsdags, då det fortfarande chemtrailades utav helvete i Stockholm...
Nu har jag jag funderat och funderat på detta och det är bara en sak som jag inte riktigt förstår. Hur har du uteslutit att man använder sig av information från något slags magiskt verktyg som flyger runt jorden och skickar konstiga radiosignaler?

Det är ju ingen direkt hemlighet att din världsbild är totalt förvriden och att du sannolikt inte tror på existens av satelliter och rymdfarkoster (mänskliga). Men du tror ju uppenbarligen på flygplan i alla fall, så jag tänker chansa lite och spekulera i att du kanske även tror på väderballonger. Tror du inte att det är möjligt att flygplan och väderballonger skulle kunna användas för att sia om vädret helt oberoende av både NATO och kemikalieplan?

OKEJ?
Citera
2015-08-16, 02:08
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Nu har jag jag funderat och funderat på detta och det är bara en sak som jag inte riktigt förstår. Hur har du uteslutit att man använder sig av information från något slags magiskt verktyg som flyger runt jorden och skickar konstiga radiosignaler?

Det är ju ingen direkt hemlighet att din världsbild är totalt förvriden och att du sannolikt inte tror på existens av satelliter och rymdfarkoster (mänskliga). Men du tror ju uppenbarligen på flygplan i alla fall, så jag tänker chansa lite och spekulera i att du kanske även tror på väderballonger. Tror du inte att det är möjligt att flygplan och väderballonger skulle kunna användas för att sia om vädret helt oberoende av både NATO och kemikalieplan?

OKEJ?

Vad hjälper väderballonger som utlovar soligt och molnfritt en viss dag, om man samtidigt är briefade om att det ska chemtrailas den dagen?

Enda möjligheten för SMHI att rita dit en sol på väderkartan för hela dagen, är ju om väderballongen utlovar soligt och molnfritt OCH att briefingen med NATO ger vid handen att det ska bli chemtrail-fritt just då!

Enligt rapporter runt om i landet så har det de facto varit chemtrail-fritt idag!
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-16 kl. 02:16.
Citera
2015-08-16, 02:16
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Vad hjälper väderballonger som utlovar soligt och molnfritt en viss dag, om man samtidigt är briefade om att det ska chemtrailas den dagen?
Nu missförstod du igen. Jag frågade dig hur du hade uteslutit vissa alternativa förklaringar.

OKEJ?
Citera
2015-08-16, 02:23
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Skönt att höra att han är mer insatt, för han gjorde ju narr av dig igen i senaste svaret:

Gett herr Federley svar på tal nu...

"Om du inte märker nån skillnad, varför då hävda att det är TUR att du befinner dig i Portugal?"
.
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-16 kl. 02:27.
Citera
2015-08-16, 05:44
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Människor som uppenbarligen har sin förnekar-agenda klar, och inte ändrar sig 1 millimeter oavsett hur många bevis som ges, förtjänar inte att tas på allvar eller ödslas tid på...

Ok då erkänner du att du inte har en susning och ljuger bara ihop dravel!
Citera
2015-08-16, 06:20
Medlem
Citat:
Gett herr Federley svar på tal nu...
Om du med svar på tal menar att du tvunget vill basunera ut att du inte förstod hans skämt.
Citera
2015-08-16, 11:11
Medlem
madtops avatar
Citat:
Dessutom ser ni aldrig de chemtrailande planen (både korta och långa strimmor är chemtrails) på Flightradar24.com, eftersom det är frågan om militära plan !!!

Citat:
Rapportera era iakttagelser här i denna tråd, tack!

Hur har det gått? Har du fått in en massa rapporter via PM eller är det verkligen bara jag som hörsammade dig?

Tänkte passa på att summera mina iakttagelser:

I fredags spanade jag in 8 plan som lämnade både korta och långa strimmor efter sig. Samtliga var synliga på FR24 och samtliga var vanliga passagerarplan.

I lördags koncentrerade jag mig på plan som lämnade persistent trails. Jag såg 5 stycken plan, samtliga gick att hitta på FR24 och samtliga var vanliga passagerarplan.

Nedan ett fotografi och tillhörande FR24-info. Som ni kan se så är det ett vanligt passagerarplan från KLM som lämnar ett "persistent trail" efter sig.
http://i.imgur.com/8awlGgC.jpg
http://i.imgur.com/SoKwVrM.jpg

Av ovan kan man dra några slutsatser:
- plan som lämnar strimmor efter sig går att hitta på FR24.
- påståendet att plan som lämnar persistent trail aldrig syns på FR24 är felaktigt.
- vanliga passagerarplan kan skapa både korta och långa (persistent) strimmor.
- moderna motorer skapar k-strimmor
Senast redigerad av madtop 2015-08-16 kl. 11:14.
Citera
2015-08-16, 12:40
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Hur har det gått? Har du fått in en massa rapporter via PM eller är det verkligen bara jag som hörsammade dig?

Tänkte passa på att summera mina iakttagelser:

I fredags spanade jag in 8 plan som lämnade både korta och långa strimmor efter sig. Samtliga var synliga på FR24 och samtliga var vanliga passagerarplan.

I lördags koncentrerade jag mig på plan som lämnade persistent trails. Jag såg 5 stycken plan, samtliga gick att hitta på FR24 och samtliga var vanliga passagerarplan.

Nedan ett fotografi och tillhörande FR24-info. Som ni kan se så är det ett vanligt passagerarplan från KLM som lämnar ett "persistent trail" efter sig.

- påståendet att plan som lämnar persistent trail aldrig syns på FR24 är felaktigt.
Mycket intressant!

Gjorde du möjligtvis några observationer av flygplan som kan tänkas ha släppt ut osynliga chemtrails och kollade upp även dessa på FR24?
Citera
2015-08-16, 12:55
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:

Du vet lika väl som jag att det endast är militära plan (icke synliga på Flighradar24.com) som sprayar persistent chemtrails!

Detsamma vad gäller den övervägande delen av plan som sprayar non-persistent chemtrails, militära plan!

Om dina lögner skulle stämma, så skulle även jag sett reguljära kommersiella plan på FR24 spraya, men icke!

Slutsats?

Ja, som alla vid det här laget kan förstå, så diktar du värre än en häst travar...

KÄRA LÄSARE,

Att ni kan förstå att madtop diktar, fick ni bevis på tidigare, när han påstod att detta persistent chemtrail skulle ligga på 12 km höjd:

http://imgur.com/AfHvkoc

ETT RÅD TILL ALLA LÄSARE:

Så fort ni ser ett chemtrailande plan (både korta och långa strimmor är chemtrails), kolla omedelbart upp det hela med Flightradar24.com, så får ni själva se att dessa chemtrailande plan (långa strimmor endast från militära plan) inte syns på radarn!

Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-16 kl. 13:07.
Citera
2015-08-16, 13:05
Medlem
madtops avatar
Citat:
Du vet lika väl som jag att det endast är militära plan (icke synliga på Flighradar24.com) som sprayar persistent chemtrails

Nej så är det absolut inte.

Igår såg jag fem plan som lämnade "persitent trails" efter sig och samtliga var vanliga passagerarplan. Så jag vet att det du påstår inte är sant.

Citat:
[
Att ni kan förstå att madtop diktar, fick ni bevis på tidigare, när han påstod att detta persistent chemtrail skulle ligga på 12 km höjd:
Men snälla nån, det är inget som jag påstår. Det är planets GPS som rapporterar FL350. Det är bara att kolla FR24-infon så ser du att det flyger på 35000 fot.
Senast redigerad av madtop 2015-08-16 kl. 13:09.
Citera
2015-08-16, 13:08
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Nej så är det absolut inte.

Igår såg jag fem plan som lämnade "persitent trails" efter sig och samtliga var vanliga passagerarplan. Så jag vet att det du påstår inte är sant.

Ingen tar dig på allvar längre efter dina tidigare lögner, utom dina förnekar-kompisar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in