2015-09-10, 14:23
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Det sjukaste av allt är ju att det finns individer, gående på 2 ben, som på fullt allvar tror att det är vattenånga på bilderna...

Ja, på det sättet är det ju. Det är VI som är det sjukaste. Sure.
Ringt SAS än?
Citera
2015-09-10, 14:43
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Chemtrail airplane, SAS SK4412/SAS4412, Trondheim Norway, August 15, 2015

https://www.youtube.com/watch?v=I_nU56ObEzo

Kommentar?

Ja, kan du svara på frågor eller är du pass nerv och sinnessvag att du inte ens kan svara på en ja eller nej fråga?
Citera
2015-09-10, 14:49
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:

Kommentar?

Vänta lite nu, du svarar på min fråga angående SAS som jag länkade bild på igår med en motfråga, som är precis likadan? Du är ju verkligen så dum som du verkar. HAR DU RINGT SAS OCH FRÅGAT DOM? Gör det, spela in samtalet och lägg ut det här.
Citera
2015-09-10, 15:19
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
En veritabel smet som himmel där jag bor, folk jag snackade med på stan verkade tycka att det är ok

Det beror på att det är OK. Slöjmoln och kondensationsstrimmor är inget farligt och det vet de flesta människor om.
Citera
2015-09-10, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det beror på att det är OK. Slöjmoln och kondensationsstrimmor är inget farligt och det vet de flesta människor om.

Var har du fått den informationen? Slöjmoln från flygplan ... jag ser ju själv hur dessa "slöjmoln" är från flygplan o inte alls naturliga moln.

Förresten undrar jag om du är bra på att suga kuk ... ditt rövhål?
Citera
2015-09-10, 15:28
Medlem
madtops avatar
Citat:
Du vet lika väl som jag att det endast är militära plan (icke synliga på Flighradar24.com) som sprayar persistent chemtrails!

Citat:

Ja du, eftersom du själv hävdar att kommersiella flygplan som SK4412 aldrig släpper ut persistent trails så måste det du länkar till vara ett contrail.

Vad vi ser är med andra ord kondenserat vatten.
Citera
2015-09-10, 15:38
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
Var har du fått den informationen? Slöjmoln från flygplan ... jag ser ju själv hur dessa "slöjmoln" är från flygplan o inte alls naturliga moln.

Jag refererade till hur det ser ut i Stockholmsområdet. Här finns en kombination av kvardröjande kondensationsstrimmor och tunna slöjmoln.

Tittar du på SMHIs radarkartor så ser du att större delen av södra Sverige är täkt av slöjmoln.
http://www.smhi.se/vadret/nederbord-molnighet/satellit-norden-rgb#
Så det finns säkert en del slöjmoln även hemma hos dig.
Citera
2015-09-10, 20:04
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Ja, det är högst sannolikt att man genom åren har gjort tester runt biologisk krigföring. Konstigt vore väl annat.

Har detta en koppling till att vi idag över Stockholm kan se kondensstrimmor och cirrusmoln? Nej det finns självklart ingen som helst koppling.

Det är ju så effektivt att spruta ut något på 10 km höjd om man vill veta var det ska trilla ner. Så om man nu ska mäta verkan av experimentet så har man full koll på var det landar?
Citera
2015-09-10, 20:56
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Finns det någon konspiration du tror på?
Det finns gott om konspirationsteorier som man kan bekräfta och bevisa, dessa tror människor normalt på. Exempel på sådana är:
Attacken av vietnameser mot USA i Tonkin bukten som startade vietnamkriget. CIAs tankekontrollexperiment under 50-70-talet. Att våra regeringar spionerar på oss osv.

Att däremot tro på något utan en strimma av bevis eller ens en teori som hänger samman om vad man tror på är en helt annan sak.
Citera
2015-09-10, 21:39
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:

Kommentar?

Vad är ditt problem? Du fortsätter ställa frågor o ber om kommentarer men när någon svarar eller ger dig några frågor så ignorerar du allting du inte kan svara på fullständigt, så jävla barnsligt beteende.
Citera
2015-09-10, 22:03
Medlem
JustBecauses avatar
Uppenbarligen stampar vi på DoÅ:s tår nu eftersom han inte ids med att svara på några frågor längre.
Citera
2015-09-11, 08:25
Medlem
JustBecauses avatar
Dagen är här, dagen då en "vän" på Facebook lägger upp en bild på contrails med bildtext: Nu sprutar de kemikalier på oss igen och varför syns en regnbåge bland molnen"...nu är hens inlägg kommenterat 35 gånger av både "troende" och icke troende. En icke troende vars sambo jobbar som pilot la upp en hel del konkret info, men som vanligt när man försöker diskutera med de troende så kan man lika gärna diskutera med en vägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in