2015-08-12, 18:22
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Fysikboken förklarar att inga som helst k-strimmor kan bildas i en så låg luftfuktighet som 10-15 % (krävs >70 %), som det är från och med 5 km och uppåt...

Det behövs ingen luftfuktighet då flygplansavgaserna till största delen är vattenånga. Det är den man ser om planet befinner sig i en del av atmosfären där den kan kondensera. Kemi. Svårt ämne om man väljer bort kunskap....
Citera
2015-08-12, 18:46
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
Du yrar i nattmössan, tråden är späckad med "bevis". Förnekarna, se ovan o inkludera dig själv, är ökända desinformatörer som förnekar den mest flagranta dokumentation.

Ingen skulle bli gladare är jag om tråden ens innehöll ett enda indicium. Då skulle det finnas något att värdera och diskutera och tråden skulle äntligen gå framåt. Men tyvärr finns det inte det utan det är mest samma gamla YT-klipp som länkas om och om igen.

Så nej, tråden innehåller varken bevis eller "flagrant dokumentation".
Citera
2015-08-13, 12:51
Medlem
Död o återfödds avatar
.
EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!

Enligt SMHI:s väderprognoser (anpassas alltid efter chemtrailandet) så kommer det vara helt chemtrailfritt i Sverige i åtminstone 3 dagar framåt !!!

FANTASTISKT, CHEMTRAILARNA GÖR UPPEHÅLL I NÅGRA DAGAR !!!

PASSA PÅ OCH NJUT !!!

(Normalt sätter chemtrailandet igång alltid kring 10-11 på förmiddagarna, därför som vi så otroligt sällan längre har hela dagar med soligt väder, men nu tar de paus i åtminstone 3 dagar vad det verkar, så njut av det chemtrailfria vädret kära vänner!)

Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-13 kl. 13:09.
Citera
2015-08-13, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Härligt. Hoppas du tar tillfället i akt och tar ledigt några dagar härifrån samtidigt.

Det är väl något som du och dina förnekarkollegor inte kan göra, fast det blir väl mindre hektiskt för er om ni får mindre arbete med agendan att förneka även det mest uppenbara ...

Idag hade det varit klarblå himmel här om inte chemtrailandet pågått. Tror inte att morgondagens "utlovade chemtrailsfria" solsken kommer att infrias.
Citera
2015-08-13, 19:48
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Det är väl något som du och dina förnekarkollegor inte kan göra, fast det blir väl mindre hektiskt för er om ni får mindre arbete med agendan att förneka även det mest uppenbara ...

Idag hade det varit klarblå himmel här om inte chemtrailandet pågått. Tror inte att morgondagens "utlovade chemtrailsfria" solsken kommer att infrias.

Det mest uppenbara är att kondensationsstrimmor består av vatten precis som moln. If it quacks like a duck...
Full retard gäller inte bara dig och DåRe, det gäller poängen med fantasin med chemtrails. Det har inget syfte, det har ingen effekt och det har inget mål. Man måste verkligen vara full retard om man tror att någon med oändliga resurser är så retarded att man lägger resurser på något som är full retard.
Citera
2015-08-13, 22:29
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:

Har en kompis som bor i Stockholms-området, och han sa nyss till mig att chemtrailandet i Stockholms län fortsätter med oförminskad styrka.

De ska ha chemtrailat utav helvete i Stockholm idag!

För er som inte är så insatta - Chemtrailandet brukar ske på klart lägre höjd än den kommersiella flygtrafiken, för att minimera risken för kollisioner.

Dessutom ser ni aldrig de chemtrailande planen (både korta och långa strimmor är chemtrails) på Flightradar24.com, eftersom det är frågan om militära plan !!!
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-13 kl. 22:49.
Citera
2015-08-13, 22:47
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!

Hjärndöd konspirationsteoretiker har glömt bort att chemtrails sedan länge är osynliga!

https://www.youtube.com/watch?v=lZaD-H_j3pU

Youtube-klippet som du länkade till, läste du de senaste kommentarerna till det?

"Judge for yourself, watch the skies around you, learn to recognize what they look like, and the signs of their presence. Then ask yourself why little is said by the media about such a horrible action. Again this is Auschwitz without the chambers, nor the fences and dogs. My Native brothers and sisters know many horrors, and now we are not alone... They are not just after land and what our lands have to offer, now its our very atmosphere and the air we breath."

Så sant, så sant...

"If we want to protect ourselves from this health-harming madness, a few select foods and supplements can help.

Chlorella - Pulls heavy metals from tissue and encapsulates toxins to prevent reabsorption in the digestive tract.

Pectin - Absorbs heavy metals in the intestines and assists with removal.

Cilantro - Eliminates mercury, lead and aluminum from the body. Kombu seaweed - Rich in heavy metal-absorbing alginate.

Oxygenated silver - Destroys bacteria, viruses and fungus.

Activated charcoal - Binds to heavy metals for safe removal from the body.

As a powerful detoxifier of heavy metals, parasites, pollutants, bacteria, fungi and viruses, bentonite clay is an excellent defense against chemtrails. For internal consumption, only ingest the food grade variety known as calcium bentonite clay. It can also be used in the bath for gentle detoxification through the skin."

Kurrekotte, kör du själv med nåt avgiftningsprogram mot Chemtrails?

Aktivt kol verkar ju effektivt, ska testa det...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-13 kl. 22:50.
Citera
2015-08-13, 23:19
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Youtube-klippet som du länkade till, läste du de senaste kommentarerna till det?

"Judge for yourself, watch the skies around you, learn to recognize what they look like, and the signs of their presence. Then ask yourself why little is said by the media about such a horrible action. Again this is Auschwitz without the chambers, nor the fences and dogs. My Native brothers and sisters know many horrors, and now we are not alone... They are not just after land and what our lands have to offer, now its our very atmosphere and the air we breath."

Så sant, så sant...

"If we want to protect ourselves from this health-harming madness, a few select foods and supplements can help.

Chlorella - Pulls heavy metals from tissue and encapsulates toxins to prevent reabsorption in the digestive tract.

Pectin - Absorbs heavy metals in the intestines and assists with removal.

Cilantro - Eliminates mercury, lead and aluminum from the body. Kombu seaweed - Rich in heavy metal-absorbing alginate.

Oxygenated silver - Destroys bacteria, viruses and fungus.

Activated charcoal - Binds to heavy metals for safe removal from the body.

As a powerful detoxifier of heavy metals, parasites, pollutants, bacteria, fungi and viruses, bentonite clay is an excellent defense against chemtrails. For internal consumption, only ingest the food grade variety known as calcium bentonite clay. It can also be used in the bath for gentle detoxification through the skin."

Jag råkar ha kontakt med ett företag som saluför en sten som helt motverkar de negativa effekterna av chemtrails. Den är helt överkomlig i pris också, endast 2500 kr. Man bär den i vänster ficka och den stör ut alla effekter. Är det någon som har erfarenhet av anti-chemtrailsstenen förutom jag? Någon annan som fått den att funka?
Citera
2015-08-13, 23:42
Medlem
madtops avatar
Idag på eftermiddagen såg jag ett flygplan över Stockholm som lämnade en lång strimma efter sig. Nyfiken som jag är kollade jag upp det på FR24 och det visade sig att det var RYR7744, Ryanair på väg från Tampere till Alicante.
https://sv.flightaware.com/live/flight/RYR7774/history/20150813/0955Z/EFTP/LEAL

Planet var en Boeing 737-800, en flygplanstyp som har moderna motorer. Det är samma typ av flygplan som på den här bilden:
https://c1.staticflickr.com/9/8576/16328998408_43fdb26070_b.jpg

Planet flög på drygt 10km höjd.

Kan även tillägga att himlen inte var klarblå utan det fanns en del cirrusmoln. Cirrusmoln ligger på 8-10 km höjd och skapas när fuktig luft kyls av, vattnet kondenseras och vattendroppar bildas.
Senast redigerad av madtop 2015-08-13 kl. 23:54.
Citera
2015-08-13, 23:52
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:

Så sant, så sant...
Jaha, så nu är det den vita mannen som försöker stjäla indianernas luft? Vad sägs om att du letar upp en kommentar som förklarar varför du är så okunnig om chemtrails att du inte ens visste att det sedan länge är osynligt, enligt dina egna uppgifter dessutom. Läser du inte innan du skriver?

Citat:

Nej, chemtrails existerar troligen inte, och om det gör det så är det jättenyttigt, stärkande för själen, potenshöjande och luktar skitgott tack vare dom underbara nanobotarnas positiva egenskaper.

OKEJ!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Jag råkar ha kontakt med ett företag som saluför en sten som helt motverkar de negativa effekterna av chemtrails. Den är helt överkomlig i pris också, endast 2500 kr. Man bär den i vänster ficka och den stör ut alla effekter. Är det någon som har erfarenhet av anti-chemtrailsstenen förutom jag? Någon annan som fått den att funka?
Jag har drömt om att införande av taggtråd i urinröret och att sedan vrida tråden ett varv om dagen ger permanent skyddseffekt inom en månad.
Jag vill dock inte prova själv eftersom jag gillar tanken på underbara chemtrails som svävar runt och förgyller tillvaron. Men det kanske kan vara ett billigare alternativ än både sten och skyddsmask? Jag föreslår att vi låter DödOchÅterfödd prova ifall det funkar innan vi rekommenderar det till någon annan.
Citera
2015-08-14, 01:55
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Idag på eftermiddagen såg jag ett flygplan över Stockholm som lämnade en lång strimma efter sig. Nyfiken som jag är kollade jag upp det på FR24 och det visade sig att det var RYR7744, Ryanair på väg från Tampere till Alicante.
https://sv.flightaware.com/live/flight/RYR7774/history/20150813/0955Z/EFTP/LEAL

Planet var en Boeing 737-800, en flygplanstyp som har moderna motorer. Det är samma typ av flygplan som på den här bilden:
https://c1.staticflickr.com/9/8576/16328998408_43fdb26070_b.jpg

Intressant, för just Ryanair brukar anklagas för att bistå i chemtrailandet, vilket vi även får bevis för här:

https://www.youtube.com/watch?v=5J-BnbW2nkc

Citat:
Planet flög på drygt 10km höjd.

10 km höjd är det bara 10-15 % luftfuktighet, varför detta uppenbarligen var frågan om chemtrails du såg!

De flesta chemtrailande plan håller annars en betydligt lägre höjd för att minimera risken för kollisioner med kommersiellt flyg!

Citat:
Kan även tillägga att himlen inte var klarblå utan det fanns en del cirrusmoln. Cirrusmoln ligger på 8-10 km höjd och skapas när fuktig luft kyls av, vattnet kondenseras och vattendroppar bildas.

ENLIGT SMHI - HIMLEN SKULLE HA VARIT KLARBLÅ I STOCKHOLM HELA DAGEN !!!

ENLIGT RAPPORTER - STOCKHOLM CHEMTRAILADES HÅRT, TRAILSEN BREDDADES OCH ORSAKADE ÄNNU EN DAG MED VIDRIGT CHEM-DIS !!!

Lystring alla Stockholmare:

Enligt SMHI så ska det vara helt MOLNFRITT i hela STOCKHOLMS LÄN de närmaste två dagarna, fredag och lördag.

Håll utkik efter chemtrailande plan (både korta och långa strimmor är chemtrails), för den enda möjligheten till att himlen inte kommer hållas klarblå, är ännu en dag av detta vidriga chemtrailande, detta folkmord som pågår mitt framför våra ögon !!!

Rapportera era iakttagelser här i denna tråd, tack!
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-14 kl. 02:06.
Citera
2015-08-14, 08:07
Medlem
JustBecauses avatar
Men snälla DoÅ, har du inte lärt dig att man aldrig kan lita på SMHI:s prognoser...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in