2015-01-27, 20:29
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Ni förnekare strutsar massor av frågor, som ger belägg för att vi chemtrailas

Nopp, du har inte kommit ens med en antydan till belägg. Bara samma klipp som du länkar till om och om igen. Och att jag eller någon annan ska bemöta dem en ytterligare gång känns bara ... enfaldigt.
Senast redigerad av madtop 2015-01-27 kl. 20:32.
Citera
2015-01-27, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Det var inte det jag frågade om pappskalle. Din läsförståelse imponerar knappast mer på dina klasskamrater i särskolan än vad det gör på mig.
Det är dock smickrande att du erkänner din intellektuella underlägsenhet genom att titulera mig snille!

Nähä så vad försökte du fråga då? Vad jag tycker om dina förvirrade och efterblivna tankar? Man ser liksom inte planen jag skådar framför mig på flightradar så hela din post blir ju bara nonsens. Om du inte kan ställa relevanta frågor eller ens vill ha svar så ställ inga frågor.

Snillet som förstår mindre än sjuåringar.
Citera
2015-01-27, 20:49
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nopp, du har inte kommit ens med en antydan till belägg. Bara samma klipp som du länkar till om och om igen. Och att jag eller någon annan ska bemöta dem en ytterligare gång känns bara ... enfaldigt.

Saken är ju den att istället för att bemöta innehållet i artiklarna, så angriper ni budbäraren Sassersson!

Vad är det för bemötande?

Citat:
Däremot kan du få lite personlig återkoppling.
Jag har sällan träffat på någon som postar så mycket inlägg men som får så lite sagt.
Du uttrycker väldigt få egna åsikter, tankar och reflektioner. Du bidrar inte med någon egen kunskap eller erfarenhet. Utan det handlar mest om att klippa in länkar till andra människor åsikter. Och så spetsa det med dessa meningslösa "boxing". Det känns så tomt...

Anledningen till varför du känner dig så frustrerad, beror ju givetvis på att inläggen med länkarna som jag postar, så totalt smular sönder er förnekares fabler, varför du ondgör dig över det jag postar!

Finns absolut ingenting som säger att jag måste avhålla mig från att ge andra människors värdefulla åsikter och bidrag kring det globala chemtrailandet!

Har DU eller någon av dina desinformationskumpaner bidragit med någonting värdefullt överhuvudtaget kring Chemtrails, det som tråden ska handla om?

Dessutom, det finns en viss anledning till varför Flashback tillhandahåller boxhandskar, de finns för att man ska kunna använda sig av dem mot patologiska lögnare och mytomaner...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-27 kl. 20:56.
Citera
2015-01-27, 21:05
Avstängd
KungPungPats avatar
Jag menar såklart att chemtrailsförnekarna ska utrotas av chemtrailsen som dom andas in..
Deras ignorans skadar endast dom själva men dom verkar ha ett hånflin när dom skriver om chemtrails för dom tror att alla drabbas av deras ignorans hahah.

För er som vill överleva dock så finns det lösningar på att rensa ut metaller ur kroppen och Da13thSun på youtube som säger att han är sista budbäraren som skickats för att ge oss människor sanningen om bland annat chemtrails och utomjordingarna som liggerbakom dom..

han tipsar ganska ofta om en tjej som säljer reningskapslar och hon har 3 olika reningskapslar som hon säljer och en sort av kapslarna är för att rensa ut metaller ur kroppen.

www.healthyself360.com heter hemsidan för er som vill överleva och rensa ut alla gifter och parasiter ur kroppen.

Jag har själv beställt paketet med alla kapslar dock så har jag inte börjat ta dom än.

Ni kan säka på adressen på youtube om ni vill höra vad folk säger efter att dom användt kapslarna..

Det finns tillåmed en film men en snubbe som filmar parasiterna i toaletten efter han tagit kapslarna som rensar ur parasiter ur kroppen.. paraisterna ser ut som tjocka larver och dom bor i våra tarmar.. mer i folk som gillar kött och mest i folk som gillar sushi och har en mage som sticker ut.

Men som sagt det är metalcleans-kapslarna ni behöver om ni vill rensa ut chemtrailsmetallerna som ni andats in under 10+ år under chemtrailsbesprutningar med metalpartiklar i nanostorlek.

Våra kroppar är fyllda av metaller och det är dags att rensa ut dom om man vill överleva.

Chemtrails är bara en del av tredje världskriget som vi varit i under ett bra tag.
Citera
2015-01-27, 21:14
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Saken är ju den att istället för att bemöta innehållet i artiklarna, så angriper ni budbäraren Sassersson!

Vad är det för bemötande?

Budbäraren är väl ändå i första hand Mona Nilsson som även är ordförande/grundare av Strålskyddsstiftelsen som slåss för de "elöverkänsligas" sak,trots att inga bevis finns och ingen någonsin har diagnosticerats som elöverkänslig. Diagnosen lutar hellre mot sinnessjukdom.

Torbjörn Sassersson stödjer ämnen som dessa eftersom det finns pengar att hämta.
Han har ett förflutet som misslyckad fjärrskådare:

https://www.youtube.com/watch?v=VLWWDKDfc1s

... och sköter även en tjänst som genom hot skyddar medium. B,la bluffmakaren Terry Evans.

En härlig soppa gjord på spöken,strålisar och hot du serverar m.ao!
Citera
2015-01-27, 21:31
Medlem
madtops avatar
Citat:

Har DU eller någon av dina desinformationskumpaner bidragit med någonting värdefullt överhuvudtaget kring Chemtrails, det som tråden ska handla om?

Jag det tycker jag nog.
Jag och många med mig har givit vetenskapliga förklaringar till vad som vissa upplever som konstigheter. Vi har dessutom konsekvent påpekat alla felaktigheter ni sprider.

Som exempel nu senast när det gällde mörka moln:
Ett moln som reflekterar solen mot dig ser ljust ut medan ett som inte reflekterar solen är mörkt.
Och att mörka moln är och förblir mörka moln alldeles oavsett om det är contrails eller andra moln.

Eller varför inte ditt påstående om att moderna motorer INTE ger upphov till contrails. Jag länkade till en utmärkt vetenskaplig artikel som väldigt tydligt visade att moderna motorer skapar contrails.

För att inte prata om hur många gånger vi försökt förklara vad moln är, hur de skapas och vad som får dem att försvinna.

Listan kan göras hur lång som helst på allt vi bidragit med.
Senast redigerad av madtop 2015-01-27 kl. 21:35.
Citera
2015-01-27, 23:00
Medlem
KimNeilJungs avatar
O.T, länkposter och 0.06 raderade tillsammans med att varningar delats ut.
//mod.
Citera
2015-01-27, 23:51
Avstängd
KungPungPats avatar
KimNielJung.. kan du berätta om avgasröret som du tog en bild på när du satt på ett flygplan så att vi kan skratta åt alla trams-svenskar som tror på chemtrails och då såklart inkluderar vi Annie Löv och de andra politikerna som pratat om chemtrails?

Berätta gärna igen vad avgasröret bevisar enligt dig och hur tramsiga alla som inte ser det du ser i avgasröret är.

Ursäkta om jag är slö men jag orkar inte leta på inlägget du skrev här i tråden när det är tusentals sidor av rent trams som måste gås igenom innan jag hittar vart du skrev om avgasröret åh du kloke och tramsfria kimnieljung.
Citera
2015-01-28, 00:04
Avstängd
KungPungPats avatar
Den här videon är den bästa tramsvideon som visar hur flygplan öppnar och stänger chemtrailsventilerna på flygplanet mitt i luften och mitt framför videokameran: http://youtu.be/PTTpQp8Rk9M?t=2m51s

Det är såklart inte chemtrails för det vore trams och det vore trams av mig att skriva att det är chemtrails för det är såklart ventlier och avgaser som släpps ut just där i luften.. flygplanet körde inte på bränsle dit utan det var magiska flygande hästar som drog planet just dit och sen slog dom på motorerna som gjorde att avgaserna började släppas ut just där i luften.

Om det inte är avgaser så är det såklart vattenånga och piloterna startade vattenkriget just där i luften då dom öppnade ventilerna för att spraya vatten på folket under som inte har en aning om att piloterna startat ett vattenkrig för mer än 10 år sedan tro det eller ej.

Tur att vi har yttrandefrihet här så vi kan diskutera dessa avgaser och vattenångor som bevisligen släpps ur flygplan som flyger över våra huvuden.

När ska vi spraya vatten på flygplanspiloter och medela dom att vi tänker kriga tillbaka i vattenkriget som dom startat för mer än 10 år sedan?

Kommer vi ens in på en flygplats eller måste vi vattenbomba piloterna när dom går till sitt flygplan genom att använda flygplan själva?

Vad tror ni, KimNielJung du kloke.. vad ska vi göra i vattenkriget?

Jag gillar inte att sitta passiv när dom sprayar vatten på mig i all hemlighet.
Senast redigerad av KungPungPat 2015-01-28 kl. 00:07.
Citera
2015-01-28, 02:01
Medlem
ulfsass avatar
DoÅ. Debunked m.fl.

Det är så att kondens från motorerna bildas genom förbränning av bränsle. Därav följer att det inte spelar någon roll om det är en ny eller gammal jetmotor för bildandet av kondensstrimmor.

För övrigt så är det få plan som använder gamla jetmotorer numera. T.o.m gamla DC-9, B737-500 m.fl har high bypass motorer och de stammar från 50 och 60-talet. MD80 där jag vet styrman stammar just från 1980 och även den hade high bypass motorer. Du får leta om du skall hitta några sådana motorer nuförtiden

Det innebär att alla k-strimmor som ni ser kommer från moderna motorer.

För att klargöra en sak till. I och med att det så sällan är så kallt som -40C på marken eller kallare och samtidigt rätt fuktighet så är det sällsynt men inte omöjligt med en k-strimma redan från start.
Jag skulle kunna tänka mig att jag skulle kunna åstadkomme en sådan om jag har tur vid start från Kiruna men i år har det inte varit kallt nog ens där.

Det innebär att man måste upp till den höjd där det är så kallt vilket brukar vara på över 8000m höjd. Vad temperaturen är på marken spelar oftast ingen roll för på den höjde har vi jetströmmar med allt från ca 50-200 knops vind och ned till -82C (mitt rekord över norra Kanada på hemväg från Seattle).

En annan lustighet är att ni hela tiden länkar till helt tokiga saker som Debunkers tunnor och brandbekämpningsplan.

GoÅ har sina små rökplan som han tror sprutar chems. Saken är den att det bara är propellerplan som används vid skywriting för att de dels svänger mycket bättre än jetplan och så är de billigare. De är också så små och de kan inte flyga på 10000m höjd heller. Därav så håller de sig på låg höjd.
http://theskywriters.com

Sedan var det en som (hoppas han skojade) tror på utomjordingar som skall ta över jorden.
Ja, då skulle knappast piloter hjälpa till med det och döda oss själva och våra barn. Dumt så det förslår.

Att gå på allt som är tokigt gör att ni verkar extra okunniga och det vill inte säga lite det.

Skulle vara kul att få höra om er ålder och om ni har några jobb eller om det är bidrag som gäller? GoÅ han går ju runt och sjunger om dagarna, hare rama, hare rama så då förstår man varför han är som han är.

För övrigt så är det min hatt ni ser på bilden tagen från min arbetsplats.
Senast redigerad av ulfsas 2015-01-28 kl. 02:05.
Citera
2015-01-28, 04:16
Medlem
Var och besökte en HAARP bas för några månader sen, det var väldigt intressant och man märkte på folket omkring att man inte var välkommen, grov bevakning var det också!

Känns skönt att flyttat en bit från civilisationen och undvika allt sånt här skit, känner hur mina lungor kan andas ordentligt igen! Inga chemtrails så långt ögat når
Citera
2015-01-28, 04:21
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mralexius
Genom att utnyttja forskning av Wilhelm Reich, har dem skapat en billig, bärbar och enkel att bygga enhet som konsekvent förstör Chemtrails och helar atmosfären. Den "Chembustern" är svaret på dessa pågående attacker. Till skillnad från den ursprungliga Cloudbustern (till viss del farlig, läs info via länk), CB ändrar dödligt orgon energi till god orgon energi och det blir inte farligt för operatören under den processen. Du kan bygga en för ca 500-900sek beroendes på var ni inhandlar materialet.

Läs först och gör er bekant med denna ödmjuka individ som gav oss något fantastiskt att jobba vidare på. Vi har lösningen:

http://www.orgonelab.org/wrhistory.htm

http://www.youtube.com/watch?v=H2k4KqRaLuU

Gör därefter som så många andra i världen och ta saken i egna händer. Googla runt och lär er av andra som gjort likadant. Låt er inspireras:

http://www.orgonite.info/how-to-make-chembusters.html

Privatperson som byggde en replika på den utrustning som Reich använde för att skapa regn. Tro det eller ej, se resultatet nedan:

http://www.youtube.com/watch?v=X_jC9fB53aE

Vänligen gå igenom informationen som finns kring ämnet innan ni frågar hur det fungerar. Allt finns där. Det gäller bara att ta fram nyfikenheten. Wilhelm Reich blev för övrigt fängslad på falska grunder och dog i fängelse.

Jag tar gärna emot PM av nyfikna. Lycka till och kärlek till er alla!

Tack för dessa finfina länkar kring chemtrail-busting!

Några frågor bara:

Hur långt har du själv kommit?

Har du tillverkat egna chembusters eller har du beställt?

Fungerar dem bra tycker du?

Lyckats att neutralisera några chemtrails?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in