2015-09-08, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Enkelt:

För att det just var kring mitten av 90-talet som chemtrails började sprutas systematiskt över oss. I Sverige ska det ha börjat i större omfattning efter år 2001, då Göran Persson tydligen ska ha gett sitt medgivande till chemtrailandet:

https://www.youtube.com/watch?v=J_mxbFAcv6Q

Otroligt intressant, eller hur?

USA kuppade alltså mot Sverige efter Terrorattackerna 2001...
Varför svarar du på 6 år gamla inlägg? Kan du inte uppdatera dig lite och vara lite mer aktuell och diskutera med oss som är här nu?
Citera
2015-09-08, 21:17
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Det är inte bara en tro på olika saker jag ger uttryck för här i konspirationer, emellanåt måste jag också hånskratta åt utvecklingsstörda vakthundar

Men för att återgå till ämnet,

I somras en vacker dag i Stockholm såg jag dessa plan som åkte fram och tillbaka och släppte ut "kemiska" strimmor över den blåa himlen.

De försvann inte, de spreds långsamt ut tills hela himlen var disig och den vackra dagen förstörd.

Du har ingen aning om hur förbannad jag blev på dessa satans semestersabotörer.

Dagen innan och dagen efter hände ingenting liknande trots samma väderlek, så vad hände egentligen?

Jag tänker inte gå så långt som att påstå att det var H1N1-virus som spreds, eller något annat lika sinistert, men någonting var det i alla fall. Andra länder har ju redan erkänt att de håller på med det, kanske olika slags bariumsalter för att stimulera molnbildning eller whatever. I det sammanhanget tänker jag inte stilla se på när en odugling som Discord levererar intetsägande oneliners. Antingen skriver han något substantiellt eller så håller han käften och håller sig borta härifrån.

Kim, eftersom du tvingade av mig ett svar här, vill jag nu som gentjänst att du går in i Jesse Ventura-tråden och ser på de två avsnitt som hittills sänts, och ger oss dina synpunkter. Gärna ett erkännande att du tagit ditt förnuft till fånga och nu köper teorierna rakt av. I eventuell brist på det så postade jag i alla fall en länk för spännande söndagsläsning, med början i HAARP och slutet i 911.

Tack!

Detta är också något som chem-förnekarna inte har något som helst bra svar på!

Trots samma väderlek, så kan det chemtrailas intensivt en dag, medan dagen innan och dagen efter inget som helst chemtrailande!

Men 2009 så var det nog fler chemtrailfria dagar än motsatsen, nu 2015 så får man vara glad om det ens är en chemtrailfri dag i månaden!

Senast det var helt chemtrailfritt i Stockholm (i dagarna tre) var ju under John McCains besök där...
Citera
2015-09-08, 21:23
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoreDump
Varför svarar du på 6 år gamla inlägg? Kan du inte uppdatera dig lite och vara lite mer aktuell och diskutera med oss som är här nu?

Det finns absolut ingenting som kan hindra en användare att svara på och kommentera väldigt bra inlägg tidigare i tråden, om de så är 100 år gamla inlägg, speciellt vad gäller aktiva trådar som denna!

Samtidigt finns det absolut ingen som kan bestämma över en användare att hen måste svara på inlägg från rabiata patologiska förnekare (som absolut inte tillför någonting, utan är enkom här för att desinformera) och andra troll som förpestar tråden!

Okej?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-09-08 kl. 21:28.
Citera
2015-09-08, 21:37
Medlem
madtops avatar
Citat:

Senast det var helt chemtrailfritt i Stockholm (i dagarna tre) var ju under John McCains besök där...

Det har varit chemtrailsfritt hela året, däremot så var det gott om kondensstrimmor de aktuella dagarna.

(FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)
Citera
2015-09-08, 21:43
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Jag kommer inte alls ihåg när, jag kommer bara ihåg bilden av himlen. Flygplanen befann sig på en för låg höjd för att antingen vara på väg till Arlanda eller Helsingfors. Jag kommer inte ihåg några tydliga märkningar som vanliga passagerarplan har heller.

Ingen aning om vad man eventuellt skulle ha sprejat, men effekten blev hur som helst en heltäckande slöja framåt eftermiddagen, solen försvann helt och hållet.

Kan meningen vara att försöka sänka temperauren något genom att reflektera bort solen? Ingen aning faktiskt, men kondensstrimmor som dessa hade jag aldrig sett förut.

Du då torden, vad tror du?

Knappast, eftersom chemtrailandet just är orsak till och förvärrar den globala uppvärmningen!

Om man nu skulle vilja sänka temperaturen, varför chemtrailas det då även nattetid och även vintertid?
Citera
2015-09-08, 21:50
Medlem
madtops avatar
Citat:
Knappast, eftersom chemtrailandet just är orsak till och förvärrar den globala uppvärmningen!

Om man nu skulle vilja sänka temperaturen, varför chemtrailas det då även nattetid och även vintertid?

Om "chemtrails" är till för det ena eller andra är väl egentligen inte så intressant. Det är lika intressant som att diskutera huruvida tomtar har gröna eller röda kläder på sig. För vi vet ju alla att varken det ena eller det andra existerar.
Citera
2015-09-08, 21:55
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wraang
Man ser ju sådana spår hela tiden, du kan inte på allvar mena att du tror att dom åker runt o bränsledumpar hela dagarna? varför åker alla runt o bränsledumpar?

Menar dom spåren som kommer direkt från vingarna alltså ingen kondensskit

Desinformatörerna här är fullt medvetna om att flygplan inte åker runt och bränsledumpar hela dagarna, så dumma är de inte. Däremot är det ju det det enda de kan säga, eftersom de aldrig i livet skulle erkänna att chemtrailandet pågår...

Bränsledumpning sker väldigt sällan och då endast alldeles strax innan landning...
Citera
2015-09-08, 22:05
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krallz
Sedär, jag har (för att besvara de flesta) ingen som helst kunskap på ämnet (dvs. Aerodynamik gällande vingarn och flygplanen i sig när det kommer till motorer/bränsle/skeppen). Jag ser nog ifrågasättningen i sig som det intressanta mer än att kanske undersöka det så grundligt som ni presenterat det här och nu.

Jag har ju DOCK aldrig sett liknande "spår" i himlen, även fast jag bott både nära och jobbat på en flygplats (Osl Gardermoen). Jag har visserligen inte kollat speciellt jättenoga, då min vetenskap om denna konspirationsteori inte var aktuell back then. Men, de enda spår som jag sett och lagt märke till har varit mindre spår, ca "5cm" (antagligen typ 140m, om inte mer) bakom planet.

Det faktum att JAG, under min tid på flygplatsen enkelt hade kunnat bli övertalad att gå med en viss sak från ett ställe till ett annat och hälla någonting i en tank för en viss summa pengar. Säger också endel om mig och människors kärlek för pengar.

Känns också som att jag lätt skulle kunnat ha hållt käft om det också, bara sagt att jag vann på triss etc. ifall de hotade med att döda mig om jag berättade för någon, jag hade knappast ens misstänkt att något större låg bakom tror jag. För girig för o bry mig, I guess. Men det var då.

Krallz, du måste förstå att så här långt kan inte desinformatörer och andra troll tänka, de har inte tillräckligt med hjärnkapacitet!

Ta exempelvis Manhattan-projektet som 100 000-tals var inblandade i, folk höll käften, pengar styr...

Chemtrails är de facto - Ett nytt Manhattan-projekt:

http://www.amazon.com/Chemtrails-Confirmed-William-Thomas/dp/1893157105/ref=pd_sim_b_1?ie=UTF8&refRID=0JN7FRD2P2GP7KYJF4D8
http://www.globalresearch.ca/chemtrails-exposed-a-history-of-the-new-manhattan-project/5432009

Men i likhet med Manhattan-projektet, så kommer även chemtrailandet en vacker dag att avslöjas officiellt, och då blir kondens-trollen arbetslösa...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-09-08 kl. 22:08.
Citera
2015-09-08, 22:20
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn

Dom spraya som fan över Växjö idag

Citat:
Ursprungligen postat av Guitarsmoke
Chemtrails över hela sjuhäradsbygden (typ Borås med omnejd) sen förra veckan. Först idag som det blev faktiskt en blå himmel, men innan har det varit tjocka och ovanligt många trails över hela himlen, kors och tvärs.

Berätta gärna hur mycket de sprayar i nutid också!

Jag kan förstå att det för några år sedan sågs mer iögonenfallande, då det var relativt sällan man sprayade, men nu när det sprayas så gott som dagligdags, så verkar människor av ren indignation ha kastat in handduken...

Kan det vara så?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-09-08 kl. 22:23.
Citera
2015-09-08, 22:28
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victor90
Ah. Molnen som _är_ chemtrails (Amerikanska staten har erkänt dom i 10+ intervjuer och analyser etc), ser inte ut som något moln som motorerna släpper efter sig (dessa är contrails). Chemtrails stannar längre i luften och "flyter inte ut" lika mycket.

Och ja, ni är VÄLDIGT hjärntvättade som tror att Bariumet och de andra ämnena "bara är där", just i chemtrailen.

Ni är troligtvis co-intelpro allihop ändå, för så dumma och tjockskalliga som vissa är, det är nästan overkligt. Och KimNeilJung, alla vet att du är co-intelpro redan så jag antar att ingen ens lyssnar på dig längre, då du går emot officiella fakta så länge den faktan säger emot ditt kära etablissemang.

Det bästa du kan göra är att du inte svarar på inlägg från dessa desinformatörer, för det är verkligen att slösa bort tid och energi till ingen nytta alls!

Alla normalt funtade människor har för länge sedan insett att chemtrailandet pågår och har så gjort systematiskt ända sedan mitten av 90-talet!

Främst i NATO-länder och dess nära allierade, då det hela ska vara ett NATO-projekt!
Citera
2015-09-08, 22:33
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartsimpson
Är inte alls insatt i ämnet men var det testflygningar av nåt slag idag i Stockholm?

Såg flera flygplan o dessa "spår" efter dom fanns kvar väldigt länge o det var ovanligt mycket aktivitet.

Ni som är mer intresserade och kan mer om ämnet kan ju gärna luska i om sån här aktivitet förekom IDAG i stockholm.

Några andra i stockholm som såg det här idag? Aldrig skänkt det här en tanke tidigare men man blir ju nyfiken när det var spår kors o tvärs efter plan som inte gav med sig...

Bartsimpson,

Problemet är att folk inte längre tittar upp mot skyn, då det mesta av deras uppmärksamhet går till att sänka ner blicken mot sina smartphones och dylikt...

Folk har blivit fullständigt apatiska!
Citera
2015-09-08, 22:40
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Det bästa du kan göra är att du inte svarar på inlägg från dessa desinformatörer, för det är verkligen att slösa bort tid och energi till ingen nytta alls!

Alla normalt funtade människor har för länge sedan insett att chemtrailandet pågår och har så gjort systematiskt ända sedan mitten av 90-talet!

Främst i NATO-länder och dess nära allierade, då det hela ska vara ett NATO-projekt!

Nej, för det finns inga bevis för chemtrails. Du säger bara "titta mot skyn", men det är inga bevis. Det som syns i skyn kan ju vara vadsomhelst. Vad är det som bevisar att det är just chemtrails vi ser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in