Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Asch gör mig inte besviken och säg att du tror på chemtrails? Du är en av få konspirationstroende jag har någon form av respekt för. Men chemtrails, bara rubbade personer som Sten.b och outbildade tonåringar tror på det.
Det är inte bara en tro på olika saker jag ger uttryck för här i konspirationer, emellanåt måste jag också hånskratta åt utvecklingsstörda vakthundar
Men för att återgå till ämnet, i somras en vacker dag i Stockholm såg jag dessa plan som åkte fram och tillbaka och släppte ut "kemiska" strimmor över den blåa himlen. De försvann inte, de spreds långsamt ut tills hela himlen var disig och den vackra dagen förstörd. Du har ingen aning om hur förbannad jag blev på dessa satans semestersabotörer. Dagen innan och dagen efter hände ingenting liknande trots samma väderlek, så vad hände egentligen?
Jag tänker inte gå så långt som att påstå att det var H1N1-virus som spreds, eller något annat lika sinistert, men någonting var det i alla fall. Andra länder har ju redan erkänt att de håller på med det, kanske olika slags bariumsalter för att stimulera molnbildning eller whatever. I det sammanhanget tänker jag inte stilla se på när en odugling som Discord levererar intetsägande oneliners. Antingen skriver han något substantiellt eller så håller han käften och håller sig borta härifrån.
Kim, eftersom du tvingade av mig ett svar här, vill jag nu som gentjänst att du går in i Jesse Ventura-tråden och ser på de två avsnitt som hittills sänts, och ger oss dina synpunkter. Gärna ett erkännande att du tagit ditt förnuft till fånga och nu köper teorierna rakt av. I eventuell brist på det så postade jag i alla fall en länk för spännande söndagsläsning, med början i HAARP och slutet i 911.